Re: kłopot z butami/stopami

From: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: kłopot z butami/stopami
Date: Sun, 22 May 2005 23:27:24 +0200
Sender: v...@o...pl@cme155.neoplus.adsl.tpnet.pl

"Luiza" wrote in message news:d6qigl$d2k$1@inews.gazeta.pl...
| Witajcie!
| Mam duży problem ze stopami i dobraniem butów.
| Nie chodzi tutaj o kolor, czy fason, ale o pęcherze na stopach.
| Jakich butów bym nie założyła, i tak odciski się pojawiają..
<...>
| Wiem, że mój problem wydawać się może błahy/dziwny/głupi..
| I szczerze powiedziawszy boję się, że tak to odbierzecie...
| Nie chcę się narazić, chciałabym tylko porady..

Problem nie jest ani blachy, ani glupi...
Mam podobny problem... tzn. co roku, gdy zmieniam zimowe buty na lekkie buty
wiosenne, to zawsze, niezaleznie od tego jak badzo wygodne i roznoszone sa,
mam na bank poobcierane piety... i tak jest co roku... tzn. zazwyczaj
zaklejam porzadnie... tylko, ze dobrze czuje, ze gdybym nie zakleila, to
katastrofa jest tuz tuz... po doslownie dwoch-trzech dniach problem znika...
dlatego obstawiam, ze po prostu po zimowym pobycie w wygodnych butach i
miekkich grubych rajstopach czy skarpetkach stopy staja sie bardziej
delikatne, dlatego tak reaguja na pierwszy kontakt z butami wiosennymi...
Druga faza obcierania nastepuje zazwyczaj podczas pierwszych upalow, gdy to
nogi szybciej sie mecza... ale tez im szybko mija...
Nie wymieniam tu opcji, gdy buty sa nowe i jeszcze sie nie dopasowaly do
stopy...

Ogolnie na takie czasowe problemy pomagaja mi plastry i kilka dni
cierpliwosci... :) Ponoc sa rozne kremy przeciw obcieraniom, ale jakos
jeszcze nie wpadl zadem mi w rece, wiec nic na ten temat nie doradze...
zreszta powiem szczerze, ze nawet nie szukalam jakos specialnie... ;)

Moze Twoj problem jest rowniez taki sam, skoro nosisz wygodne adidaski i
stopy nie sa przyzwyczajone do skorzanych butow?

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna