Re: klopotliwe pytanie? Dlugie

From: "didziak" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: klopotliwe pytanie? Dlugie
Date: Wed, 27 Feb 2002 02:40:07 +0100

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote in message

| Przebóg! Spytał o długość moich hemoroidów, zaraz zapyta o wysokość
| zarobków. ;-P

Przedtem bylo jeszcze pytanie o kolor bielizny :-) To jak, malutka?
:-DDD

| No, no, czasem od przybytku głowa (albo co innego) boli... Trudno
przerobić
| taką ilość...

Za pierwszym razem zawsze boli, ale postaram sie byc delikatny :-)))))

| Przetwarzasz moje dane osobowe bez zezwolenia!!!!!!!!!!
| Wypatruj listonosza z pozwem. ;-P
| A serio: ładne, mogę do sygnaturki? Jak już wdrożę sygnaturkowca,
ofkors.
| W takiej postaci: "Nie mów JoP, póki nie przeskoczysz. (c) Didziak."

Eee, czytalem, ze mozna wolac Cie bez autoryzacji, to moglem i
skorzystalem :-)
A swoja droga - jesli Ty pozwalasz bez autoryzacji, to ja rowniez - c
w nawiasie i moja xywe wywal - po co masz tracic na wiarygodnosci u
niektorych przez sama stopke? :->>>
(pozdrawiam tutaj Anie Bj(Alt+0246)rk, czyli Björk - uklony szacunku i
podziekowania za uswiadamianie mnie czeste)
A - jeszcze jedno... Policz linijki w sig'u. gdy juz bedzie -
najlepiej kilka razy dla pewnosci :->

Pozdrawiam :-)
didziak-latrelek :-)