klopoty ze stolcem

1. Data: 2012-09-26 20:38:59

Temat: klopoty ze stolcem
Od: Patryk <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dluzszego czasu chyba pare lat mam klopoty ze stolcem czyli
nieuformowany i czesto wodnisty.Ostatnio mialem ponad tydzien wodnista
biegunke (nie wiem czy to moze powodem byl pobyt w cieplym kraju okolo
miesiaca)ktora dzisiaj minela ale stolec jest dalej dziwny takie male
kawalki i wodnisty.Pare miesiecy temu mialem dluzszy czas bule brzucha
(okolo 2 miesiace) ktore minely.Zdarzalo sie ze stolec byl olowkowaty.
W tamtym roku mialem koloskopie i badanie zoladka i nic nie stwierdzono
oprocz bakteri Helicobacter.Gdy bylem u lekarza z bulami brzucha i
powiedzialem ze mialem kolosopie ten stwierdzil ze jak tak to napewno
wszystko jest w porzadku. Czy takie badanie na 100 % moze wykluczyc np.
raka .Czy moze koloskopia nie jest pewna jesli chodzi o wykrywalnosc raka?
Jaki tez moze byc powod ze stolec nie jest nigdy normalny?
Dodam ze mam nadwage .

2. Data: 2012-09-26 20:50:40

Temat: Re: klopoty ze stolcem
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-26 22:38, Patryk pisze:
> [...]
> raka .Czy moze koloskopia nie jest pewna jesli chodzi o wykrywalnosc raka?
> Jaki tez moze byc powod ze stolec nie jest nigdy normalny?

Cukrzyca, zespół jelita drażliwego, hemoroidy /guzki krwawnicze/ wykluczone?

3. Data: 2012-09-26 21:05:50

Od: Patryk <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cukrzyca, zespół jelita drażliwego, hemoroidy /guzki krwawnicze/
> wykluczone?

Cukrzycy nie mam cukier wporzadku , zespol jelita drazliwego nie wiem
byc moze to to? hemoroidy tez raczej nie.Krwawienia jawnego nie zauwazylem.

4. Data: 2012-09-27 16:39:03

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pare miesiecy temu mialem dluzszy czas bule brzucha

A jak duża ta bula była?

Konrad

5. Data: 2012-09-27 20:00:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 18:39, Konrad pisze:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> A jak duża ta bula była?
>

> Konrad

Dlaczego naśmiewasz się z prezydenta? I dlaczego przypisujesz mi
autorstwo wiadomości, którą napisał Patryk?

Ketonal + alkohol - z odstępem
kwas linolowy
badanie nmr mozgu
Inne drogi leczenia raka - nanowoda