klopoty ze swiezym oddechem

1. Data: 2003-11-06 19:04:43

Temat: klopoty ze swiezym oddechem
Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z nieswiezym oddechem. Nie mam pojecia czym to moze bys spowodowane
(ale na pewno nie klopotami z zebami gdyz stomatolog wykluczyl taka mozliwosc).
Bylam juz u kilku lekarzy w tym u laryngologa ktory polecil mi stosowanie
Bioparoxu i tabletek na gardlo. Jednak daje to male rezultaty gdyz klopot znika
na maxymalnie 2 tygodnie i pojawia sie spowrotem jak bumerang. Ogolnie rzecz
biorac laryngolog nie wykryl niepokojacych objawow. Klopotow z zoladkiem mysle
ze nie mam gdyz nie nekaja mnie jakies specjalne bole. Stwarza mi to wiele
problemow i nie bardzo wiem co dalej z tym robic...
Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2003-11-07 10:21:19

Temat: Re: klopoty ze swiezym oddechem
Od: " krzem" <k...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

taki objaw moze wystapic czasem przy alergiach pokarmowych - wtedy trzeba
zwyczajnie wyeliminowac alergen z diety - i objawy ustepuja

powtarzam za dr Mylek

3. Data: 2003-11-07 15:43:59

Od: "MarcinS" <m...@w...pl-bez.spamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Miecznikowska"
> [...]
> ze nie mam gdyz nie nekaja mnie jakies specjalne bole. Stwarza mi to wiele
> problemow i nie bardzo wiem co dalej z tym robic...

A czy mialas robiony wymaz z gardla?
moze to gronkowiec jest albo jakis inny bakcyl?

4. Data: 2003-11-07 16:54:38

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa Miecznikowska" napisał:
>
> Mam problem z nieswiezym oddechem. [...]

Moja znajoma będąc w ciąży miała ten sam problem. Wygląda na to, że
przynajmniej w niektórych przypadkach, mają tu swój udział hormony.

Pozdrawiam, andrzej

5. Data: 2003-11-07 21:22:56

Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A czy mialas robiony wymaz z gardla?
| moze to gronkowiec jest albo jakis inny bakcyl?

Nie bo pani doktor powiedziala ze to bez sensu bo jak sie zrobi wymaz i zacznie
likwidowac te bakterie to w koncu sie pojawia grzyby i tak w kolko....
hmm czyli wynika z tego ze musze isc do innej pani doktor :P
Ewa

6. Data: 2003-11-07 21:30:15

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa Miecznikowska" napisał:
>
> Nie bo pani doktor powiedziala ze to bez sensu bo jak sie zrobi wymaz i
zacznie
> likwidowac te bakterie to w koncu sie pojawia grzyby i tak w kolko....
[...]

Jest bardzo dużo racji w tym, co powiedziała pani doktor.

Pozdrawiam, andrzej

7. Data: 2003-11-07 21:33:49

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boh2j0$mir$...@n...onet.pl,
Ewa Miecznikowska <h...@p...onet.pl>:

> [...]
> w kolko....
> hmm czyli wynika z tego ze musze isc do innej pani doktor :P

Sprobuj moze poczyscic dokladnie jezyk z tylu oraz plukanki do ust.

--
Robert

8. Data: 2003-11-07 21:34:20

Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Sprobuj moze poczyscic dokladnie jezyk z tylu oraz plukanki do ust.
|
| --
| Robert
| User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

A plukanki z czego robic?
Jakies specjalne czy zwykle z sola?
Ewa

9. Data: 2003-11-07 22:04:52

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boh38g$o6c$...@n...onet.pl,
Ewa Miecznikowska <h...@p...onet.pl>:

> A plukanki z czego robic?
> Jakies specjalne czy zwykle z sola?

Kupic gotowe do tych celow w sklepie. Mouthwash :)

--
Robert

10. Data: 2003-11-08 09:19:17

Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| zacznie
| [...]
|
| Jest bardzo dużo racji w tym, co powiedziała pani doktor.

to jest w ogole jakis sens robienia tego?
Ewa

zatkane uszy i zatoki
Czy to cukrzyca ?
Woda w płucach.