klopoty ze swiezym oddechem

11. Data: 2003-11-08 09:19:47

Temat: Re: klopoty ze swiezym oddechem
Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
news:boh4ug$51q$1@topaz.icpnet.pl...
| boh38g$o6c$...@n...onet.pl,

| Kupic gotowe do tych celow w sklepie. Mouthwash :)
|
| --
| Robert
| User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Aha to z gory mowie ze nic nie daja bo sa juz przeprobowane... :(
Ewa

12. Data: 2003-11-08 12:08:00

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa Miecznikowska" napisał:
>
> to jest w ogole jakis sens robienia tego?

Wykonanie wymazu kosztuje i jest to jedyne przeciwwskazanie ;-). Oczywiście
dalsze postępowanie zależy od tego, jaki byłby wynik wymazu. Jeśli jednak
nie ma widocznych objawów stanu zapalnego, to chyba pani doktor ma rację, że
na niewiele się on zda. Ostateczna decyzja należy do Ciebie.

Od siebie mogę jeszcze dodać, że jestem przeciwnikiem walczenia z naturalną
florą bakteryjną jamy ustnej. To nie może skończyć się sukcesem a raczej
grozi poważnymi następstwami. Z tego względu przestrzegałbym również przed
nadużywaniem środków antyseptycznych, sprzedawanych bez recepty.

Jeżeli stomatolog wykluczył choroby zębów i dziąseł, laryngolog choroby
nosogardła i zatok, a Ty wykluczasz żołądek, to niewiele nam pozostało ;-).
Czy bierzesz pigułki antykoncepcyjne?

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

13. Data: 2003-11-08 14:01:29

Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Czy bierzesz pigułki antykoncepcyjne?
|
| Pozdrawiam, andrzej
|
| http://www.glowacki.art.pl

nie biore :>
no i wlasnie tu pojawia sie problem teoretycznie problemu nie ma a praktycznie
jest...
bo w sumie to nie wiem co mam dalej z tym robic, lazic po lekarzach az ktorys
cos wymysli?
Ewa

14. Data: 2003-11-08 16:00:12

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boit3a$5hi$...@n...onet.pl,
Ewa Miecznikowska <h...@p...onet.pl>:

> bo w sumie to nie wiem co mam dalej z tym robic, lazic po lekarzach
> az ktorys cos wymysli?

Jestem za. Ale przede wszystkim widzialbym druga i trzecia opinie
stomatologiczna, w dalszej kolejnosci gastrolog z sonda zoladkowa.

--
Robert

15. Data: 2003-11-08 18:25:54

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
praktycznie
> jest... bo w sumie to nie wiem co mam dalej z tym robic, lazic po

Zanim pójdziesz do lekarza, spróbuj trochę dokładniej poobserwować siebie,
abyś mogła mu dać więcej wskazówek - na przykład, czy na problem ma wpływ
dieta, pora dnia, itd. Być może jest to spowodowane odmiennym składem śliny
bądź soków trawiennych?

Pozdrawiam, andrzej

PS. Tylko przez przypadek odpowiadam. Mój czytnik niusów nie pobrał Twojej
odpowiedzi?

16. Data: 2003-11-08 19:55:58

Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
|
| Pozdrawiam, andrzej
|
| PS. Tylko przez przypadek odpowiadam. Mój czytnik niusów nie pobrał Twojej

W sumie to rzeczywiscie bede musiala zaczac obserwowac to wszystko... problem
trwa juz okolo 2 lata i w sumie jedyne co zauwazylam ze przechodzi na pewien
czas po zastosowaniu tabletek w stylu septolete badz przepisanego Bioparoxu. No
i jeszcze jedno jak bylam 1,5 roku temu w szpitalu na zabiegu wyciecia wyrostka
mialam dosc duzy stan zapalny i pozniej faszerowali mnie roznymi antybiotykami -
wtedy problem zniknal na okolo miesiac po wyjsciu ze szpitala.
Pozdrawiam
Ewa

17. Data: 2003-11-08 20:58:47

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
antybiotykami -
> wtedy problem zniknal na okolo miesiac po wyjsciu ze szpitala.

Dlaczego tak ważne informacje podajesz na koniec?? Rozumiem, że problem
występował przed zabiegiem wycięcia wyrostka. Czy przed nim, zażywałaś
również z jakiś powodów antybiotyki? Może masz grzybicę?

Pozdrawiam, andrzej

18. Data: 2003-11-09 10:56:42

Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| występował przed zabiegiem wycięcia wyrostka. Czy przed nim, zażywałaś
| również z jakiś powodów antybiotyki? Może masz grzybicę?

Ogolnie rzecz biorac nie jestem chorowita osoba i bardzo zadko zdarzalo mi sie
brac w ogole jakiekolwiek leki... ale problem zaczal sie jakos pol roku przed
zabiegiem wyciecia wyrostka. Wczesniej nie stosowalam zadnych antybiotykow.
Pozniej juz tylko Bioparox (2 razy po 10 dni w odstepach). Systematycznie biore
Septolete bo to jest jedyne co likwiduje klopot na poiwedzmy kilka dni... (ale o
tym juz pisalam wczesniej).
Ewa

19. Data: 2003-11-09 12:58:58

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
biore
> Septolete bo to jest jedyne co likwiduje klopot na poiwedzmy kilka dni...

Obydwa leki mają działanie grzybobójcze, być może dlatego czujesz po nich
poprawę. Mam nadzieję, że z Twoimi jelitami - poza ewentualną grzybicą -
wszystko jest w porządku. W końcu nic nie piszesz o żadnych bólach czy
innych podejrzeniach. W takim razie, sugeruję zbadać kał na obecność
drożdżaków. Gdyby badanie nic nie wykazało, moim zdaniem konieczna jest
wizyta u gastroenterologa.

Pozdrawiam, andrzej

20. Data: 2003-11-09 16:41:49

Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAm podobny problem i tez podobnie jak Ty nie wiem czym to wytepić
Płukanki działają kilka minut, nie mam problemów z żołądkiem żadnych kwasot ale
u Mnie jest chyba cos nie tak z gardłem i zatokami.Wnioskuję z tego że
codziennie rano mam "zawalony" nos.

zatkane uszy i zatoki
Czy to cukrzyca ?
Woda w płucach.