klucie w sercu

1. Data: 2001-08-10 14:12:55

Temat: klucie w sercu
Od: "igob" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

moja kolezanka ma nastepujacy problem z sercem:

po dluzszym wysilku fizycznym lub kawie lub po
wiekszym stresie zaczyna ja kluc serce (czasami
nawet bardzo silnie). podobne objawy, choc lzejsze
maja w jej rodzinie ojciec i jego matka (babcia
kolezanki).

lekarze u ktorych byla nie wystawiali oczywistej
diagnozy. najczesciej stwierdzali iz jest to
uwarunkowane genetycznie i lepiej sie z tym
pogodzic. klucie jest jednak bardzo uciazliwe.
stad pytanie:

0) czy ta diagnoza moze byc nietrafna? potencjalne
inne przyczyny takich objawow?

1) czy da sie temu jakos przeciwdzialac?

2) co powinna z tym zrobic (mieszka w okolicach
poznania, jakis dobry specjalista, klinika
panstwowa/prywatna)?

pozdrawiam,
igob

2. Data: 2001-08-11 22:04:09

Temat: Re: klucie w sercu
Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "igob" <i...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> wiekszym stresie zaczyna ja kluc serce (czasami
> nawet bardzo silnie). podobne objawy, choc lzejsze
> maja w jej rodzinie ojciec i jego matka (babcia

tez mam takie klucia, ale nie moge powiedziec, zeby pojawialy sie w
czasei, badz tuz po wysilku fizycznym. Pojawiaja sie ni z tego niz
owego. Poza tym moi rodzice czegos takiego nie maja.

> lekarze u ktorych byla nie wystawiali oczywistej
> diagnozy. najczesciej stwierdzali iz jest to
> uwarunkowane genetycznie i lepiej sie z tym
> pogodzic. klucie jest jednak bardzo uciazliwe.

U mnie zaczelo sie to gdzies w wieku 7 lat. Lekarz powiedzial ze to
jest normalne.... A to klucie jest naprawde wkurzajace, bo ciezko wtedy
oddech zlapac. Dodam tylko, ze nigdy nie robilam zadnych badan w tym
kierunku.

Moje pytania sa j/w
Dzieki za ew. porade.
Gosia