klucz do odkręcania łożysk w pralkach Electrolux

1. Data: 2011-08-10 23:02:52

Temat: klucz do odkręcania łożysk w pralkach Electrolux
Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś jest w temacie ?
potrzebny mi oryginalny lub dorabiany klucz do odkręcania łożysk w pralkach
Electrolux pakowanych od góry.
Gdzie to można kupić ?

2. Data: 2011-08-11 07:15:01

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 01:02, Arekmet pisze:
> Witam
> Czy kto? jest w temacie ?
> potrzebny mi oryginalny lub dorabiany klucz do odkr?cania ?o?ysk w
> pralkach Electrolux pakowanych od g?ry.
> Gdzie to mo?na kupi? ?
Ja swój kupiłem w Castoramie za ok 5 zł ;-)

https://picasaweb.google.com/107602458009005351305/K
lucz?authkey=Gv1sRgCM7IidOP04bIag

SALAMON

3. Data: 2011-08-11 08:09:46

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 09:15, SALAMON pisze:
> Ja swój kupiłem w Castoramie za ok 5 zł ;-)
>
> https://picasaweb.google.com/107602458009005351305/K
lucz?authkey=Gv1sRgCM7IidOP04bIag

Jak wygląda łożysko do wkręcania lub wykręcania?
A to na obrazku to klucz?
Kiedyś zwano to inaczej, ale kiedyś nie było fachowców i Castoramy :-)

4. Data: 2011-08-11 13:16:33

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 10:09, Dawid pisze:

lucz?authkey=Gv1sRgCM7IidOP04bIag

> Jak wygląda łożysko do wkręcania lub wykręcania?
Łożysko do wkręcania jest zaprasowane w kołnierzu z tworzywa sztucznego.
A kołnierz wkręca się w obudowę bębna - stąd skrót myślowy "łożysko do
wkręcania"
Wymienia się cały zespół łożysko-kołnierz.
> A to na obrazku to klucz?
Jak zwał, tak zwał. Przyrząd, klucz... pytający wie o co chodzi, ja wiem
o co chodzi, reszta się domyśli
> Kiedyś zwano to inaczej,
A jak to kiedyś zwano?
> ale kiedyś nie było fachowców i Castoramy :-)

Fachowcy zawsze byli i potrafili wykonać sobie potrzebne narzędzie. A że
jest Castorama to nie trzeba w kawałkach złomu szukać płaskownika,
spawać kołków itd.

SALAMON

5. Data: 2011-08-11 14:23:51

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 15:16, SALAMON pisze:

> A jak to kiedyś zwano?

Po prostu, ściągacz do łożysk

http://www.google.pl/search?q=%C5%9Bci%C4%85gacz+do+
%C5%82o%C5%BCysk&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL375&prmd=ivns
&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=muVDTsXDC8KXOoKO
obUJ&ved=0CDsQsAQ&biw=1680&bih=902

6. Data: 2011-08-11 16:19:54

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 16:23, Dawid pisze:

> [...]
%C5%82o%C5%BCysk&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL375&prmd=ivns
&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=muVDTsXDC8KXOoKO

A widzisz, ściągacz to zupełnie inna bajka.
W tej pralce nie ma zastosowania.

SALAMON

7. Data: 2011-08-11 16:23:20

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja swój kupiłem w Castoramie za ok 5 zł ;-)
>
> https://picasaweb.google.com/107602458009005351305/K
lucz?authkey=Gv1sRgCM7IidOP04bIag

I jeszcze jedno
łożysko od strony koła pasowego ma lewy gwint

SALAMON

8. Data: 2011-08-11 18:50:12

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> &rlz=1G1GGLQ_PLPL375&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source
=univ&sa=X&ei=muVDTsXD
> C8KXOoKOobUJ&ved=0CDsQsAQ&biw=1680&bih=902

Brniesz nie wiem gdzie.
Jak chcesz ściągaczem wyciągnąć łożysko z gwintem?

--
Irokez

Opinie o pompa Viessmann Vitocal 300-A
Równość kobiety z mężczyzną