kłuje mnie w płucach

11. Data: 2005-07-19 22:06:27

Temat: Re: kłuje mnie w płucach
Od: "gargamel" <S...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na oskrzelach konczy sie twoja wiedza anatomiczna?
> cos mi sie mocno wydaje, ze masz wiedze medyczna rownie gruntowna jak
> prawnicza (vide trollowanie niejakiego gargamela na pl.soc.prawo) .

bez komentarza, bo nawet nie stać cię było na odpowiedz z użyciem jakiego
kolwiek argumentu,
moja wiedza jest ograniczona, ale przynajmniej nie wypowiadam się na tematy
o których nie mam zielonego pojęcia

12. Data: 2005-07-20 21:28:25

Od: CosMo <v...@t...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel napisał(a):

muzg decyduje o bulu,

środek przeciwbulowy
> mi źrudła pochodzenia bulu
>
> "rękach" muzgu (

itp.
raaany człowieku... włącz sobie sprawdzanie pisowni...

> pozdrawiam,
> gargamel wyprowadzony z równowagi przez smerfy.

no może to minimalnie Cię usprawiedliwia... ale nie przy takiej serii
błędów...

CosMo

P.S. bronchoskopia nie boli. Po prostu ma się takie nieprzyjemne uczucie
że coś Ci włazi do gardła i dalej i to tyle. Skurcze tchawicy itp.
choć przyznam, że zabolało mnie gdy na końcu badania lekarz rozorał mi
oskrzela bo kaszlnąłem...

--
...open your eyes!!...

13. Data: 2005-07-21 05:30:19

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 20 Jul 2005 00:01:47 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako gargamel, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> w takim razie chętnie się dowiem co tak naprawdę
> mnie bolało ?

A kaszlales mocno podczas tego zapalenia pluc?
Jesli tak - to masz przyczyne - przemeczone miesnie.
Podobny bol "pluc" wystepuje np. podczas grypy, gdy sie duzo kaszle -
przynajmniej ja tego kilka razy w zyciu doswiadczylam.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

14. Data: 2005-07-22 22:09:36

Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

jednak nie doczekałem się odpowiedzi od pana KM (na co bardzo liczyłem),
widać kolejnemu teoretykowi zabrakło argumentów,
no cóż, zdarza się.

15. Data: 2005-07-22 22:16:27

Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyznam, że zabolało mnie gdy na końcu badania lekarz rozorał mi oskrzela

nie boli, a ciebie zabolało, dziwna argumentacja

16. Data: 2005-07-22 22:23:06

Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podobny bol "pluc" wystepuje np. podczas grypy, gdy sie duzo kaszle -
> przynajmniej ja tego kilka razy w zyciu doswiadczylam.

akurat tą grupę mięśni mam dobrze rozbudowaną, nie wiem ile musiał bym
kaszleć żeby mnie mięśnie zabolały (płuca prędzej bym wypluł),

co innego bieg na 20 km, wtedy brak kondycji daje się poczuć (zwłaszcza na
mięśniach oddechowych), ale to inna bajka,

bul mięśni jest charakterystyczny i nie można go pomylić z innym bólem, wiec
twoja teoria odpada

17. Data: 2005-07-23 15:51:03

Od: CosMo <v...@t...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel napisał(a):

> nie boli, a ciebie zabolało, dziwna argumentacja

przeczytaj dokładnie... bo najwyraźniej czegoś nie zrozumiałeś...

18. Data: 2005-07-23 15:51:58

Od: CosMo <v...@t...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel napisał(a):
> jednak nie doczekałem się odpowiedzi od pana KM (na co bardzo liczyłem),
> widać kolejnemu teoretykowi zabrakło argumentów,
> no cóż, zdarza się.

skoro tak wszystko wiesz lepiej to po co pytasz??

19. Data: 2005-07-23 20:26:32

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gargamel" <S...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jakiego
> kolwiek argumentu,
> moja wiedza jest ograniczona, ale przynajmniej nie wypowiadam się na

rotfl

--
pozdro
ape

20. Data: 2005-07-23 21:19:35

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-20 00:01:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *gargamel* skreślił te oto słowa:

> czy to stwierdzenie wynika z jakichś publikacji naukowych, czy z
> doświadczenia? osobiście miałem nieprzyjemność przechodzić zapalenie płuc,
> zapalenie oskrzeli i w obu przypadkach odczuwałem bul w płucach, a zapalenia
> opłucnej niedoświadczyłem, w takim razie chętnie się dowiem co tak naprawdę
> mnie bolało ?

Z doświadczenia - nie boli.
A po 5 tygodniach nierozpoznanego zapalenia płuc to wg Twojej teorii
powinnam conajmniej skręcać się z bólu.

--
Lia

ciążą przeterminowana
angina.
Tabletki a plamienie - jak długo
przegroda nosowa
Hmm, dziwny skurcz, częściowy brak czucia szyji i dolnej szczęki... :(