knebel

1. Data: 2021-12-16 13:28:14

Temat: knebel
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

nie tylko ( z ) maskne
w kagańcu , do twarzy ( ci )

https://youtu.be/p64X_5GX0J8
LINDEMANN - Knebel (Official Video)
https://youtu.be/Xi-cvSImr9w

https://www.gla.ac.uk/news/headline_819099_en.html

https://www.cell.com/current-biology/fulltext/S0960-
9822(21)01424-X
___________________

Rodzice dzieci które zmarły lub były chore
w wyniku wstrzyknięcia Covid-19
jednoczą się dla Prawdy
Austria : Trybunał Konstytucyjny orzeka
że obowiązkowe noszenie masek w szkole są nielegalne
https://www.nexus.fr/actualite/news/masque-parents-c
edh/

zakazane antybiotyki -> dla twojego dobra !
https://lemediaen442.fr/par-decret-olivier-veran-int
erdit-des-antibiotiques-pour-votre-bien/

w wieku 112 zmarł na Covid
miał już 3 dawki ,,szczepionki"
( w mediach nie ma wzmianki o szczepionce )
https://covidemence.com/2021/12/16/obscenite-112-ans
-il-est-mort-du-covid/

jednak to mniej dziwi niż :
odkrycie rodziców 17 letniej córki
na akcie zgonu przyczyna : Covid !
( 2 x zaszczepiona ) zmarła w szpitalu
w komie po wypadku samochodowym
( stłuczenie pnia mózgu itp )

lecz kowidiotów już nic nie zDziwi
Achtung ! Achtung ! O K A Z J A ! tylko dziś !
( znów ) ! dla każdego ! ! ! za DARMO ! ! !
( od ) * nowa * szczeeepiiiooonkaaa !
( diese ) AKUPUNKTUR MACHT DICH FREI
doDaje skrzydeł z igieł -> kolców , białko
w (o; odlotowego ;o) jeża przemienia
skutki uboczne -> rozum odbiera
jak nowy prawie nie używany
więc nie widać różnicy
po czy przed :

Fauci i wielkie oszustwo AIDS (o; rozgrzewka przed Covid ;o)
https://www.unz.com/article/fauci-and-the-great-aids
-swindle/

__________
__________

a u nas konteplacja
tym , co zostało dokonane
jeszcze nabieramy dystansu
po kolacji (o: czwartkowej :o)
już " nie gada połowa drzymie "
(o; tzw zMartwychWstawanie ;o)

https://youtu.be/tFG2NHVOu4w
https://youtu.be/084KwXsRPPc
https://youtu.be/WmLJAiwi9cI
https://youtu.be/Cgtz5_eok8Y

2. Data: 2021-12-17 16:59:00

Temat: Re: knebel
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> więc nie widać różnicy
> po czy przed :
>
> Fauci i wielkie oszustwo AIDS (o; rozgrzewka przed Covid ;o)

Winnych dopadniemy. Kiedyś. A na razie pierwsze jaskółki się budzą:

https://pch24.pl/floryda-przeciwko-segregacji-sanita
rnej-grzywny-dla-pracodawcow-za-wymog-szczepien/

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

3. Data: 2021-12-18 05:54:34

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

hołd dla nieszczepionych :

nieszczepieni to stały ( racjonalny ) punkt
(o: jak latarnia morska w ciemności
tak bez ciszy nie ma dźwięku :o)
mrok + światło = ( pełnia ) spełnienie
https://pl.wikipedia.org/wiki/Yin_i_yang
więc bez pieśni tym Razem , zaKneblowani
w monologu " władzy " zatracają widzialność
konkretne odczucie nadchodzącej przyszłości
masz tylko siebie jako nieprzejrzysty horyzont
pozbawiasz się też ( ludzkiej cechy ) instynktu
( kierowanego biofeedbackiem ) korygowania
możliwości Rzeczywistości -> szacunek
dla wszelkich środków ostrożności

. . . są ludzkie wątpliwości . . .
w arogancji virtualnEgo , przeŻycia
są potraktowane . . . poważnie ( to słowo
nie ma już nic wspólnego ze swoim znaczeniem
w Fictions miernot : bez szczepionki nie ma zbawienia
nieporównywalne * życie * jest wypędzane zewsząd

" Pandemii " fale -> tsunami korupcji
ekonomiczna i geopolityczna kurtyna :
chorą ( m.in. Polskę ) trzeba zaSzczepić
globalnie mięso tzw ( dawniej ) armatnie
zamiast wyLeczyć ? już pierwsza jaskółka

https://www.legifrance.gouv.fr/jorf/id/JORFTEXT00004
4483093

https://www.legifrance.gouv.fr/download/pdf?id=4_6D2
cVIqMUXlhCpJaB_3vz8mzkP58YcL7EzGqCPuR4=

( we Francji ) zakazane antybiotyki , więc
można umrzeć ( z bólu , zęba lub ucha )
nieBo teraz każdy ma ( prawo ) umrzeć
tylko ! wyłącznie ! na ( świeży ) kowid .
poprawność polityczna zObowiązuje
(o; do nieKwalifikacji do leczenia ;o)

im więcej zaszczepionych
tym bardziej -> nieuchronnie
medycyna się nie akceptuje ;o)

w kilku krajach nie ma niezaszczepionych już
bez paszportów nie ma prawa wyjść z domu itd
i tam najWięcej zarażonych , leczonych i zgonów
( w 1 roku więcej poważnych skutków ubocznych
niż od wszystkich innych szczepionek od 34 lat )

szpitalne zarządzanie Covidem (o; tzn ;o)
zaprogramowane zarządzanie niedoborami
nękania kosztami z aktywnym lub pasywnym
współudziałem burżuazji ( zDemaskowanych
poTworów ) nieodpowiedzialności i egoizmu
geszeftów na podatki swoje - odejmowane
z oszczędności państwa , kraść i używać
( ich ) w najbardziej niegodny sposób i
nie być przed nikim odpowiedzialnym
z taką burżuazją zwłaszcza w Polsce
śmierć aspołeczna gwarantowana
prawnie ! nie ma ( sensu ) żadnego
Primum Non Nocere w Polsce znaczy :
NIE PRZESZKADZAĆ ( w tym zarządzaniu
niedoborami , Globalnego Społeczeństwa )
akcjonariuszom BigPhama itp * miliarderom *
itd , uTorować drogę do celu -> wzbogacenia
ciąg dalszy zbyt bogatych zgodnie z wytycznymi
( tych zbyt bogatych ) konstytucje dobrze określają
legalny tryb działania : przede wszystkim dystrybucję
sprawiedliwą ! tylko wśród ( zbyt ) bogatych nierobów
np państwowego tzn ( w Polsce ) niczyjego bogactwa

tylko w Chinach nie * panuje * tak ciotowate skundlenie
pozujących na " wspólnoty " etniczne , pseudoReligijne
itp nierobów [ którzy całe życie ( nawet jednego dnia )
nie potrzebowali zaPracować na swoje utrzymanie
dzięki tym których się brzydzą - którymi gardzą
za ich tak nędzne , bo uczciwe życie ]
V kolumna kowidiotów itp
przemienia wszystkich
Polaków w chinese coolies

https://en.wikipedia.org/wiki/Coolie

Chińczycy na tym wyrośli
więc znają cenę wolności
Polacy jej nie doceniają ?
kiedyś wyrosną z tego ?

w Polsce moja piękniejsza połówka
chciała ( się przekonać , jak to jest być
spełnioną kobietą ) urodzić nam dziecko

zostawiliśmy Polskę
bo tam wciąż trzeba
zaczynać wszystko
od początku ( . . . )
prędzej czy później
na końcu , itd . . .
(o: to nudne :o)

https://youtu.be/PpTWlVyXCUI
Ron Perlman dropping papayas for 4 mins
https://youtu.be/frFX_iUYQU4
Quest For Fire-1981

:o)
już zamykają mi ten laptop
bo mam być z klanem
też przy obiedzie .
:o)

4. Data: 2021-12-20 00:56:38

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

zerknięcie ( powierzchowne ) w e-nowiny :

Uchodźcy nie mają dostępu ( prawa ) do szczepionek :

https://www.reuters.com/world/refugees-lack-covid-sh
ots-because-drugmakers-fear-lawsuits-documents-2021-
12-16/?s=03

dziesiątkom milionów migrantów można odmówić
COVID-19 szczepionek z programu globalnego
ponieważ Big Pharma obawia się procesów sądowych

skrót :
https://reut.rs/3e5MRSm

kończy się era bezkarności USAńskich parchów

Zachód i jego bardziej radykalni zwolennicy
mieli szansę przystosowania się do wielobiegunowej ery
jednak liczne apele przeciwko neokolonialnej mentalności
nie przyniosło żadnych rezultatów
staje się oczywiste że taka strata czasu
przynosi jedynie opóźnienia w prawdziwym rozwoju
i w tym sensie
nieuleczalni kowidioci muszą być odizolowani
od przytłaczającej większości planetarnej

" Chiny są największą gospodarką świata
( najbogatszym krajem na świecie )
znacznie wyprzedzając USA "
(o; gdy taK mówi agencja prasowa Bloomberg
staje się to oficjalną rzeczywistością ;o)

skrót :
https://bit.ly/3e7noIl

zdjęcie ilustrujące ten artykuł
to rzeczywiście zdjęcie . . . paryskich slumsów :

https://insolentiae.com/la-chine-est-la-1ere-economi
e-mondiale-largement-devant-les-etats-unis-ledito-de
-charles-sannat/

ogromna degradacja gospodarcza przemysłowa -> polityczna
__________

jest też różnica w :

według OECD chiński system szkolny jest najlepszy na świecie

Test przeprowadzony przez
Organizację Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
został przeprowadzony wśród 600 000 15-latków w 79 krajach
ma służyć jako kompleksowe narzędzie pomiaru systemów edukacji
w różnych regionach świata i w różnych warunkach społeczno-gospodarczych

Sekretarz generalny OECD Angel Gurria sTwierdził że
obecne wyniki są predyktorem przyszłego potencjału gospodarczego
,, Dzisiejsza jakość szkół będzie napędzać siłę gospodarek "

wiele krajów rozwiniętych nie zdołało poprawić jakości edukacji
w ciągu ostatnich dwóch dekad, mimo że
,, wydatki na edukację wzrosły o ponad 15%
tylko w ciągu ostatniej dekady "

,, To rozczarowujące
że większość krajów OECD
nie odnotowała praktycznie żadnej poprawy
wyników od czasu pierwszej edycji PISA w 2000 r. "

Pochodzenie społeczno-ekonomiczne
odegrało rolę w wynikach testu
Ale wyniki pokazały również
że najbiedniejsi uczniowie w Chinach
radziło sobie lepiej niż reszta OECD
może to być zaskoczeniem
dla kraju , którego skorygowany dochód
do dyspozycji netto na mieszkańca
jest około trzykrotnie niższy niż średnia OECD
sugeruje to , że inicjatywy federalne
( takie jak No Child Left Behind i Common Core
które kosztowały miliardy federalnych i prywatnych dolarów )
nie powiodły się nie tylko w Stanach Zjednoczonych
__

! ! !

Jednym z najbardziej zaskakujących ustaleń jest to
że tylko 14% zachodnich studentów jest w stanie
rzetelnie odróżnić fakty od opinii w testach czytania
Na przykład w ramach ćwiczenia proszono uczniów
o przeczytanie dwóch tekstów :
artykułu prasowego dotyczącego badań naukowych nad mlekiem
oraz raportu Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Mleczarskich.
Uczniom przedstawiono następnie różne stwierdzenia dotyczące mleka
i poproszono o ocenę , czy czytają fakty lub opinie . Na przykład :

,, Picie mleka to najlepszy sposób na schudnięcie "

Większość zachodnich studentów nie była w stanie powiedzieć
że takie stwierdzenia reprezentują opinię , a nie fakty. Dlaczego ?
Według raportu jednym z głównych czynników jest technologia

,, Czytanie nie polega już na wydobywaniu informacji;
chodzi o budowanie wiedzy, krytyczne myślenie
i dokonywanie uzasadnionych osądów "

między faktem a opinią ?
raczej między faktami a propagandą

na słabe wyniki w nauce zachodnich studentów
mają wpływ warunki społeczno-ekonomiczne , różnice kulturowe
! i nadmierny nacisk kładziony na standaryzowane testy !

Jednym z powodów dlaczego zachodni studenci pozostają w tyle
są nierówności między systemami
zwłaszcza w obszarach niedofinansowanych

,, Powodem , dla którego ogólnie nie osiągamy dobrych wyników
jest to , że mamy więcej uczniów z niższych warstw
którzy generalnie radzą sobie gorzej "
jest to bardziej oskarżenie o niesprawiedliwość
zachodniego systemu społecznego
niż ( jego ) systemu edukacji
____________________________________

obecna chińska cywilizacja pochodzi sprzed 4000 lat
Stany Zjednoczone mają 260 lat od swojego powstania .
260 lat i przyklejenie do nich pojęcia cywilizacji jest hybrydą
ponieważ cywilizacja jeszcze się nie rozpoczęła w USA do dziś
,, Ameryka przeszła ze stadium barbarzyństwa do stadium rozpadu
bez przechodzenia przez etap cywilizacji "

popularne ideologie świata zachodniego
są powodem odrzucenia logo
oczekiwać , że dzieci będą poprawnie rozumować
kiedy fałsz jest codziennie przedstawiany jako prawda
kiedy zabrania się mówić , że kobieta nie jest mężczyzną
i odwrotnie
kiedy mówimy dziecku że jego ojciec jest kobietą
w tym ( też jego matka może być kobietą ) rozum dziecka ?
fakty są codziennie negowane lub wymyślane
które opierają się tylko na prostej deklaracji
spektakl jest ważniejszy niż rozumowanie
na podstawie faktów
oczekiwać , że dzieci w takich społeczeństwach
naUczą się odróżniać fakty od opinii ?
Na co dzień w świecie zaleńców , histeryków
poważania ( nie tylko polityków ) nie można się doszukać
nad poziomem rynsztoka
naukowcy ( są zDeptani )
nie potrzebują rozumować rozumować
wystarczy być posłusznym
oczekiwać, że dzieci nauczą się rozumować
? w takim świecie ?
rozumować poprawnie
znaczy poprawnie politycznie
__________________________________

Dlaczego chińczycy są dobrzy ( czytaj : lepsi ) ?

1) bez LGBT + wokist-zielone pranie mózgu
2) edukacja zorientowana na doskonałość
. . . a nie " dyplomy dla wszystkich " ( za pieniądze itp )
3) Bezkompromisowy patriotyzm
4) zorientowana etyka naukowa
PRAWDA I PRZEŁOM EPISTEMOLOGICZNY
zamiast ZYSK i SEKTARYZM

lista może być dłuższa , ale
teraz dla wszystkich jest jasne :
gdzie kowidiotyzm tam miernoty

https://vimeo.com/124780139
__________________________________

a tu . . . chwila ezoteryki
( dla ) liberalnych nieudaczników itp nierobów
esencja współczesnych kowidiotów : od siódmej minuty
(o; niekowidiotę może uDałoby się jakoś zaszczepić , ale
jak przytomnemu kazać zobaczyć tego filmu więcej ? ;o)

https://fr.streamcomplet3.net/film/271-liberte-4753.
html

https://yifysubtitles.org/movie-imdb/tt10199670

https://electricghost.co.uk/liberte-review/

And as the libertines wait, they strategise
cataloguing their " pissing instruments "
concocting a balm of shit and dirt
to be lathered on sweating subjects
and deciding who will climax when , where , and how .

https://vimeo.com/ondemand/albertserraliberte

https://www.wawacity.work/?p=film&id=17020-libert
__

i teraz ( przed śniadaniem ) nie wiem jak
ten fragment filmu w mózgu sobie sformatować

;o)

Precz z moich oczu ! ( Film OFF )
Precz z mego serca ! ( może inne video -> ON ? )

https://vimeo.com/216850224 -> za słabe

" Precz z mej pamięci !
tego rozkazu pamięć nie poSłucha

Jak cień tym dłuższy , gdy padnie z daleka
Tym szerzej koło żałobne roztoczy
Tak moja postać , im dalej ucieka
Tym grubszym kirem pamięć pomroczy
(o; Bom tam cząstkę mej duszy zostawił ;o)

chyba na czczo dziś polecę pracować

5. Data: 2021-12-22 04:40:49

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

" w raporcie z nadzoru szczepień przeciw COVID-19"
tydzień 42
brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia przyznaje
na stronie 23 że
,, zakażenie po dwóch dawkach szczepienia "
poziom przeciwciał N jest niższy
u osób które zarażą się tą chorobą
Następnie wyjaśnia , że
" ten spadek przeciwciał jest trwały "
według rządu Wielkiej Brytanii
po otrzymaniu podwójnej szczepionki
,, nigdy nie można ponownie uzyskać
pełnej naturalnej odporności na warianty Covid
- ani żadnego innego wirusa "

szczepionki nie zapobiegają zakażeniu
ani przenoszeniu wirusa
zaszczepione osoby są zarażane
częściej niż nieszczepione
Brytyjczycy odkryli że
" szczepionki zaburzają wrodzoną zdolność
odpornościową po zakażeniu
do wytwarzania przeciwciał przeciwko białku kolce
i innym częściom wirusa " . . .
" soby zaszczepione nie wytwarzają już przeciwciał
przeciwko białku nukleokapsydowemu otoczce wirusa
która jest kluczowym elementem odpowiedzi
u osób nieszczepionych " . . .
" zaszczepieni są znacznie bardziej podatni
na jakąkolwiek mutację białka kolczastego
która może wystąpić ,
nawet jeśli ci ludzie byli już zakażeni
i zostali wyleczeni raz lub więcej razy "

" nieszczepieni będą wykazywać trwałą naturalną odporność
na wszystkie szczepy wirusa po zakażeniu "
(Patrz strona 24 raportu brytyjskiej Agencji Bezpieczeństwa Zdrowia:
Vaccine-surveillance-report-week-42)

doktor Vanden Bossche to wyjaśnił już dawno temu !
( artykuł na www.mondialisation.ca z 19 czerwca 2021 r. )

Wszystkie informacje są jawne i jeszcze dostępne

,, zaSzczepić " każdego
nie ma motywacji zdrowotnej

najpierw oGłoszono " szczepienia "
tylko dla wolontariuszy , następnie
zachęcano do szczepień paszportami
ważnymi już tylko po kolejnej dawce

podtrzymywany lęk przed byciem
wśród wykluczonych z systemu
na pustkowiu desocjalizacji
bez dostępu do szczęścia
w normatywnej koncepcji
mieć i ( już ) nie być ?

irracjonalność może płynąć bez ograniczeń
gdy bariery moralne i prawne są zniszczone

w sytuacji kryzysowej pierwszą ofiarą jest wolność :
za zgodą i poparciem administrowanej populacji

trwałe zawieszenie swobód
po osiągnięciu zwycięstwa
( które jest celowo odkładane )
są automatycznie oddawane pod nadzór
[ administracyjny i ( teraz ) technologiczny ]

reżimy powołują się na prawa podstawowe
gdy zagrożone są ( ich ) * prawa * handlowe

dezintegracja powszechności wolności
na rzecz wolności redystrybuowanych
na podłożach ( dziś ) " medycznych "
poprzez czystą strategię polityczną
tworzy sztuczny rozłam
( łamie umowę społeczną )
rozrzedzając pojęcie praw podstawowych
w ten sposób , w sytuacji * kryzysowej *
wolność może być ograniczana -> zawieszana
zgodnie z * dobrą * wolą władzy
i stopniem posłuszeństwa beneficjentów

gdy władze wyznaczą
odpowiedzialnych za wszelkie zło
* winni * sTracą wolności bez sprzeciwu
reszty populacji
gdy sytuacja jest dobrze opanowana
można zacząć rytuał ofiarny
zaakceptowany przez wszystkich,
których nie dotyczy zaMordowanie
( najpierw społeczne , a następnie fizyczne
prędzej czy później ) większość poddana
procesowi dehumanizacji grupy docelowej
jest wezwana do uczestniczenia
w tym * oczyszczaniu *

reżim ( za pośrednictwem swoich przedstawicieli )
warunkuje jednostki do manipulowania nimi
przez schlebianie
ich najbardziej pierwotnym i brutalnym instynktom
nie może istnieć żadna ( prawna , moralna ) granica
dla jego ekscesów , posiadacze państwa zrzekają się
odpowiedzialności za konsekwencje
dla swoich fanatycznych sług
eliminujących protestujących
pozbawianych reprezentatywności , godności itd

bo system się nie myli
i nie możliwe żeby oszukiwał
[o: chce ( tylko ) opłacalności :o]

gdy niszczy się normalność
a Najgorsze szykują ci
którzy powinni przed nim chronić
coraz mniej jest wysp rozsądku
w potopie ( szaleństwa ) tłumu

historia boleśnie uczy ( że ) społeczeństwa
wolą powierzyć swój los nikczemnym , chciwym
ale zdolnym do okiełznania tłumu :
To nie potrzeba wolności , lecz potrzeba niewoli
zawsze dominuje , w duszach tłumów
jest takie pragnienie posłuszeństwa
że instynktownie poddają się temu
kto ogłasza się ich panem

tzw wykształceni są zwykle zaślepieni
uprzedzeniami , które sprawiają
że przeoczają rzeczywistość
( np polityczną )
konstytucjonaliści " myślą " że
kaftan bezpieczeństwa może utrudnić
tę cykliczną rzeczywistość historyczną
lecz " liberalna demokracja "
jest nie mniej skorumpowana niż inny reżim
a wyborcy rezygnują lub są wypaczeni
w roli strażników ( tej ) demokracji
łudzenie się , że innowacja
( poziom technologiczny )
jest w stanie zagwarantować
dobrobyt i stabilność społeczeństwa
pewność wyższości pogrąża
( logika konstytucjonalistów i technofilów )
właśnie w tym punkcie :
nieobecność emocjonalna
w kontroli tłumu
wymaga ( się ) kierowania
kanałem emocjonalnym
racjonalność jest całkowicie nieskuteczna

,, Problem z tym światem polega na tym
że inteligentni ludzie są pełni wątpliwości
podczas gdy głupcy są pełni pewników "
Charles Bukowski (1920-1994)

przekonanie ( się )
że * liberalne demokracje * wciąż żyją :
w rzeczywistości są to tylko reżimy zombie
których rozkład powodują nie tyle przywódcy
ile nieprzejednanie i łatwowierność ludności
a jeszcze bardziej bezczynności
John Stuart Mill (1806-1873)

w reżimie zombie gwarancje prawne nie istnieją
wystąpienia publiczne są bezwartościowe
podniecany tłum przenosi swoje frustracje

Paradoks polega na tym że
jeśli niezależny nie chce manipulować tłumem
naraża się na niebezpieczeństwo
przez swoją izolację i pozycję oczywistej ofiary
w obliczu podekscytowanych
przez pozbawionych skrupułów przywódców
niezależny musi zjednoczyć się w konfederacji
zainwestować w cytadele wiedzy itd

Człowiek oŻywiony pragnieniem wolności
zawsze będzie miał przewagę , nad tym
który broni stabilności reżimu .
_________________________________

w Polsce były USAńskie więzienia
i laboratoria wciąż są * naukowe *
przybyły bazy tłustych Rambo teraz
już ( wcisnęli ? ) też stare atomówki
kto ich jeszcze nie ma w Europie ?
z * czerwonym guzikiem * w USA
pod ręką z demencją zombi więc
Putin musi uniewinnić alzheimera
i oddać np Niemcom choć wie , że
tam są inne (o; tylko dla ozdoby ;o)
* czerwone guziki * i resztę zeszkli
(o; no , bo , co innego zRobić ? ;o)
jak Mahatma Gandhi ? sPróbował
ale sorosy itp robią majdany itp
coraz gęściej , się * tłumaczy *
że znalazł sobie kolegów itp :

Putin and Xi plot their SWIFT escape

https://thecradle.co/Article/columns/4857

________________________________
_____________________________

mieux qu'un esprit libre :
une confédération d'esprits libres

teraz -> już -> u naszych Fremen
[ w (o: dobrych :o) słuchawkach ]

https://youtu.be/xUQ9rDswHdw

https://youtu.be/ylp28YLMkU0

https://youtu.be/v-8AOJbdsDQ

https://youtu.be/CLyyod_Itds

zaczyna się ( zaczynamy ) -> nowy akt
https://pl.wikipedia.org/wiki/Akt_(filozofia)

https://youtu.be/w69vHX6ilAs

a co ( może się zacząć ) u was
nowego (o; oprócz kowida ;o) ?
________________________________

mamy wybitnych gości
w naszym Murowańcu :
na powszednim obiedzie
dla nich u nas jest niezwykle
wyjątkowo . . . (o: itp itd :o) . . .

6. Data: 2021-12-22 09:19:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> ( artykuł na www.mondialisation.ca z 19 czerwca 2021 r. )
>
> Wszystkie informacje są jawne i jeszcze dostępne

Przekazuję ludziom! ????????????
Link:
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/
uploads/system/uploads/attachment_data/file/1027511/
Vaccine-surveillance-report-week-42.pdf

> [...]
> mieć i ( już ) nie być ?
>
> irracjonalność może płynąć bez ograniczeń
> gdy bariery moralne i prawne są zniszczone

??

> [...]

> zaakceptowany przez wszystkich,
> których nie dotyczy zaMordowanie
> ( najpierw społeczne , a następnie fizyczne

??

> [...]
> dla swoich fanatycznych sług
> eliminujących protestujących
> pozbawianych reprezentatywności , godności itd

??

> gdy niszczy się normalność
> a Najgorsze szykują ci
> którzy powinni przed nim chronić
> coraz mniej jest wysp rozsądku
> w potopie ( szaleństwa ) tłumu

??

> [...]
> wolą powierzyć swój los nikczemnym , chciwym
> ale zdolnym do okiełznania tłumu :
> To nie potrzeba wolności , lecz potrzeba niewoli

??

> [...]

??

> ,, Problem z tym światem polega na tym
> że inteligentni ludzie są pełni wątpliwości

??

> [...]
> w rzeczywistości są to tylko reżimy zombie
> których rozkład powodują nie tyle przywódcy
> ile nieprzejednanie i łatwowierność ludności

??

> [...]
> w obliczu podekscytowanych
> przez pozbawionych skrupułów przywódców
> niezależny musi zjednoczyć się w konfederacji

??????

7. Data: 2021-12-23 06:47:59

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Podróże kształcą
https://youtu.be/IuRzF4jwKBk
Zachód wszędzie musi tak szczepić
zniszczyć Rosję żeby zniszczyć Chiny
(o; i znów nikt nie zauważy bankruta ;o)

De gustibus non est disputandum :
* wiedzą * tankowanie kowidiotów
https://youtu.be/lh6ZDusOGwU
https://youtu.be/dVutWlrvpTQ
https://youtu.be/r-f3krkSpZg

smak ( dla ) nieszczepionych
to umiejętność odczuwania :
istoty prawdy -> piękna -> tu
gdzie już nie ma karty menu
w tym korycie GWno ! albo
w tamtym -> Rydzyk !

https://youtu.be/7o97eckNle0?t=169

my mamy szersze horyzonty
bez ramek ( granic ) ekranów
bez filtrów Real -> też taki :

Zbrodnia i Kara (o; nie Dostojewskiego lecz ;o) Waszyngtonu

https://cluborlov.wordpress.com/2021/12/18/washingto
ns-crime-and-punishment/

(o; i nie albo , lecz ;o) też taki :

https://bcp-video.org/advent-call-to-repentance/

* tłumaczone * google'm :

Drogi Arcybiskupie Janie,

Czesi i Morawianie są zszokowani
twoją niepoważną i przestępczą kampanią propagandową
na rzecz śmiertelnie niebezpiecznej eksperymentalnej
surowicy genowej zwanej szczepionką.
Jako przewodniczący Konferencji Biskupów Czeskich,
czyli najwyższy katolicki autorytet w Czechach,
napisał Pan apel do czeskich katolików w czasie,
gdy odważni lekarze organizowali demonstracje w Pradze 14 i 17 listopada.
i medialne kłamstwa, a także naciski ze strony skorumpowanych polityków.

Twoim obowiązkiem, Drogi Arcybiskupie,
było wspieranie prawdziwych ekspertów medycznych
i przemawianie do sumienia narodu czeskiego.
Każdy powinien usłyszeć Twój głos
ostrzegający przed niebezpieczną ,,szczepionką" mRNA.
Ale robisz dokładnie odwrotnie!
Nie broniłeś prawdy i życia, ale kłamstwa i śmierci.
Czyniąc tak, na pewno nie służysz Bogu i duszom nieśmiertelnym,
ale służysz diabłu, który jest kłamcą i mordercą.
Czy zdajesz sobie z tego sprawę, arcybiskupie Jan?

Cytujemy z Twojego apelu:
,,...ufaj Bożej opiece i pomocy,
na którą możemy liczyć tylko wtedy,
gdy staramy się patrzeć oczami Boga i spełniać Jego życzenia!"

Popychasz ludzi do eksperymentalnych szczepień,
to znaczy do łamania Piątego Przykazania:
,,Nie zabijaj!"
a potem mówisz, że mogą polegać na Bożej ochronie.
Stwarzasz wrażenie,
że to samobójcze podejmowanie ryzyka
i całkowite lekceważenie ostrzeżeń prawdziwych ekspertów
jest życzeniem Boga , czyli wolą Boga.
To już nie jest tylko oszustwo ludzi z twojej strony,
ale także grzech przeciwko Duchowi Świętemu.

Cytujemy z Twojego apelu:
,,Jeśli chodzi o tych, którzy przestraszyli się,
że popełniają grzech przyjmując szczepionkę,
zapewniam ich, że mogą to zrobić z czystym sumieniem".

Nie chodzi tylko o popełnienie grzechu ;
chodzi tu dosłownie o uczestnictwo w satanizacji!
Czemu?
Materiał genetyczny do tych tak zwanych szczepionek
pobrano z tkanki nerki wyrwanej
z żywych nienarodzonych dzieci, zanim zostały zabite.
To element satanizmu!
Dlatego ci, którzy przechodzą tzw. szczepienia,
przechodzą de facto antychrzest szatana ,
czyli uczestniczą w tym krwawym rytuale.
I zapewniasz ich, że mogą to zrobić z czystym sumieniem !
Wtedy, sądząc po twoich słowach,
mogą nawet pójść do piekła z czystym sumieniem.
To jest wasza działalność duszpasterska.

Waszym obowiązkiem było wezwać katolików,
tak jak robi to arcybiskup Carlo Maria Vigano,
aby nie szczepili się w żadnych okolicznościach.
Jeśli ktoś został już oszukany
i otrzymał tak zwaną szczepionkę,
powinieneś był doprowadzić go do radykalnej skruchy za to,
że nie szukał prawdy
w ostrzeżeniach solidnych ekspertów
i za wiarę w kłamstwa środków masowego przekazu
i duchownych obskurantów.
Powinieneś pokornie prosić zwiedzionych o przebaczenie
i nakłaniać ich, aby nie przyjmowali już więcej ,,szczepionek".

Cytujemy z Twojego apelu:
,,Proszę tych, którzy mogą się zaszczepić,
a nadal nie są, aby zaszczepili się
ze wzglęgu na innych mieszkańców".

Innymi słowy, prosisz katolików,
aby w odniesieniu do innych mieszkańców :

1) mieli rozerwany genom za pomocą ,,szczepionki" mRNA
i stają się narażone na nieprzewidywalne konsekwencje,
takie jak ryzyko niepłodności, choroby sercowo-naczyniowe,
neurologiczne i inne.

2) poddać się szatanowi antychrztu
poprzez otrzymanie ,,szczepionki" mRNA,
czyli poprzez otrzymanie tkanki
od zamordowanych nienarodzonych dzieci.

3) pomóc przyspieszyć redukcję ludzkości
do tzw. złotego miliarda.

Czy uważasz za swoje zadanie
jako przewodniczącego Konferencji Biskupów Czeskich
wzywanie katolików do popełnienia tak zbrodniczego
naruszenia piątego przykazania?

Cytujemy z Twojego apelu:
,,Jeśli chodzi o tych,
którzy bronią swojej wolności wyznawania własnego zdania,
proszę ich, aby dobrowolnie poświęcili
- z miłości do innych - część swojej wolności
dla dobra wspólnego".

Ci, którzy odmawiają szczepu covid,
nie trzymają się własnej opinii ,
ale rzeczywistości
popartej zdrowym rozsądkiem i nauką medyczną.
Przekonujecie tych ludzi
do działania wbrew jasno znanej prawdzie
o szkodliwości tej tak zwanej szczepionki,
zarówno na własną szkodę, jak i na szkodę innych.
Manipulująco nazywasz powstałą krzywdę ,,miłością"
i ,,wspólnym dobrem".
Wygłaszasz publiczne apele w poważnej sprawie,
która ma dalekosiężny wpływ,
jednocześnie pozostając głuchym
na pilne ostrzeżenia czołowych ekspertów
w dziedzinie wirusologii i immunologii
przeciwko ,,szczepionce" mRNA.
Te same kryminalne apele
wysuwa pseudo papież Bergoglio.
Jednak oszukiwanie społeczeństwa, drogi Janie,
nie służy jego dobru, ani nie jest oznaką miłości.

Tak zwana szczepionka mRNA
nie zapobiega przenoszeniu infekcji,
ani nie tworzy odporności.
Wręcz przeciwnie, jak podają aktualne statystyki,
szczepionki powodują poważne choroby,
a często nawet śmierć.
Według agencji VAERS rządu federalnego USA
w ciągu trzydziestu lat zmarło ponad 6000 osób
z powodu różnego rodzaju szczepionek,
podczas gdy w ciągu dziewięciu miesięcy
od rozpoczęcia szczepienia mRNA
zmarło ponad 18 000 osób.
Firma VAERS odnotowała tylko jeden procent
wszystkich możliwych przypadków.
Jednocześnie celowo bojkotowane jest
skuteczne i tanie leczenie bez szkodliwych skutków ubocznych.

Kodeks Norymberski definiuje eksperymenty na ludziach,
takie jak eksperymentalne szczepienia,
jako zbrodnie przeciwko ludzkości.
Ale nazywasz je ,,wspólnym dobrem".

Cytujemy z Twojego apelu:
,,Powinniśmy włączyć własną dyscyplinę i troskę o innych
do tradycyjnych aktów miłości w czasie Adwentu".

Twoje apele pokazują całkowity brak szacunku dla innych,
a co więcej, są kryminalne. Nadużywanie czasu Adwentu,
czasu skruchy, zbrodniczej kampanii szczepień
i włączanie szczepień do tradycyjnych aktów miłości
to cynizm w najwyższym stopniu.

Piszesz na zakończenie:
,,Życzę wszystkim trochę radości z dobrych uczynków
i bliskości Boga ofiarowanej przez przeżyty Adwent
i święto Narodzenia Pańskiego".

Drogi Arcybiskupie Janie,
Twoim zdaniem dobrze przeżyty Adwent oznacza,
że katolicy dają się okaleczyć lub zabić szczepionką.
Nazywasz tę zbrodnię dobrą pracą,
która ma dać oszukanym trochę radości .
Ale na pewno nie będzie to bliskość Boga,
jak próbujesz ich przekonać.

Drogi Janie,
jesteś zobowiązany
do wykorzystania tego okresu Adwentu,
aby prawdziwie pokutować za nadużycie boskiego autorytetu
w celu zbrodniczego oszukania ufnych katolików.
Wymazałeś swoje nazwisko z księgi życia
swoją zbrodniczą propagandą szczepień
i przygotowałeś na stałe miejsce w piekle.
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę,
że nie służysz prawdzie i Chrystusowi,
ale służysz kłamstwom i szatanowi,
który wynagrodzi cię piekłem.
Jesteś zobowiązany
do publicznego odrzucenia swojej kryminalnej propagandy
na rzecz eksperymentalnych szczepień!
Ten gest skruchy jest twoją ostatnią szansą.
Jeśli odmówisz jej użycia, ostrzegam cię
przez autorytet Boga,
że Bóg nie udzieli ci więcej łaski dla prawdziwej pokuty,
nawet w godzinie śmierci. Czemu?
Bo trwasz w uporze i buncie przeciwko Bogu
i jesteś już wewnętrznie zjednoczony z Lucyferem.

+ Eliasz

Patriarcha Bizantyjskiego Patriarchatu Katolickiego

+ Methodius OSBMr + Timothy OSBMr

Sekretarz Biskupi

nasi ( sławni ) goście przy stole sPytali
( każdego ) czy mogą nam pomóc
? co nam tu jeszcze brakuje ?
klan odpowiedział że u nas
nie tylko im ( tzn gościom
tu ) się nie uDa znaleźć
tzw dziury w całym .
Czy ja też tak myślę
jako jedyny biały ? :o)
Przydałyby się konie
3 siodła + 2 juczne
x 3 bazy = 15 ? OK :
tzn przyślą nam 30
( wysokogórskich )
i żywność dla nich
na kilka lat , itd :o)
goście tłumaczą
mnie ekipie teraz
yaki wystarczają
ale ( do wiosny )
polubią konno
pracować itp .
Się wtrącam , że
mamy tu pary ( z dziećmi )
biologów ( od sTworzenia raju )
inżynierów ( do każdego reaktora )
tubylców ( znawców nie tylko yaków )
i . . . miejsce dla młodych par żołnierzy
mogliby się przy nas wiele naUczyć
(o: z wzajemnością :o) a później
następni -> mile widziani , bo
(o; nie mam z kim tańczyć
taniec wojenny ;o)
to chroni , też
przed udupieniem . . .
Zgodzili się ( ze mną )
że tu klan nie bardzo wie
( jakby co ) jak się oBronić
na tym himalajskim zadupiu
jest coraz więcej do stracenia
nie zaszkodzi się przygotować
np do niespodziewanej wizyty
jakichś USAńskich straceńców
odpowiedzieli że znają lekarzy
wojskowych młode małżeństwo
i innych ( nie mniej przydatnych )
od komunikacji radiowej chętnych
i na tym się skończył nasz obiad
( czwartkowy ) więc odlatujemy
do trzeciej bazy przenocować
(o: itd : o) a później
z moją zaKochaną
poLecimy do nich .
Chcą nas ugościć
(o: bardziej i dłużej
klan się nie zBuntował :o)

8. Data: 2021-12-23 20:36:38

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Jakub A. Krzewicki

> dla Ciebie mniej groźny
> jest fanatyzm religijny
> nawiedzonego mnicha Eliasza
> niż preparaty, które ludzie
> przyjmują w usiłowaniu
> znalezienia antidotum

wiem
to moja wina
bo * sądzę * po ?
podobnych do mnie
np : tu poSądziłem ciebie
że nie tylko naUczono cię czytać
ale ( czytać i ) ze zRozumieniem
a tu wielu jak ty sądzi po sobie
tzn : że ja ( jak oni ) nie wiem
co ( o czym ) tu piszę , itd .

> Są takie przysłowia ludowe:
> "Tonący brzytwy się chwyta..."
> i "każdy orze jak może"
> które jak ulał pasują do sytuacji.
> Każdy orze jak może, a jak nie może...
> no to trudno, się zaorze. C'est la vie!

" wpuścić chłopa na boisko
to zaorze " dlaczego wpuszczać

" rzucać grochem o ścianę "
wyjaśniać kowidiocie itp
czynność ( daremna )
pozbawiona sensu

Bruce Lee finger pointing at the moon
https://youtu.be/lM4n1Jntqw0
! skup się ! nie na pasku grozy !
tu -> nie dawno , dawno temu
lecz -> od niedawna -> teraz
Żyję -> za górami za lasami
w granicach dużego kraju
ponad 1,5 giga ludności
która się nie umartwia
falami " szczepionek "
nikt nie musi wierzyć
tu każdy wie że Żyje
bo ( tak ) się czuje
jak nigdy , u was
nikt nie poCzuje
realnego zdrowia
(o: itd -> cdn :o) . . .
Japończycy podobnie
już wracają do siebie
po dymisji ministra
który przyznał , że
parchy go wyruchali
( dla dobra olimpiady itp )
na " brudnych szczepionkach "
przestali wierzyć przy okazji
w agresywność Kacapii
w IV Reich kowidiotów
nie ma prawa wątpić
w żadne przykazanie
zwłaszcze w pierwsze :
będziesz autocenzurował
się dokładniej niż IV Reich !
_____________________________

w tym roku byłem i jutro wracam
z moją zaKochaną ( w gościnę )
nie tylko do największych miast
( w ) kraju większym i zdrowszym
wszędzie , pod każdym wzgędem
od " demokratycznej " Europy , itd
ty ( z * twoich * platońskich cieni )
odkrywasz jak najmniejsza matrioszka
https://pl.wikipedia.org/wiki/Matrioszka
koniec świata w trochę większej matrioszce
oburzony teorią spiskową że to tylko początek
(o; np : dla kowidioty -> jelita grubego ? ;o) czyli
nie wpierdalaj się z twoją wygooglowaną wiedzą
w dupie (o; jaskini ;o) z betonu byłeś i jesteś
widziałeś betonowe gówno zachwalasz
tu ? (o; nie miliardom much
itp gównojadom ;o)
nie wmówisz
nikomu
że (o; u was ;o) gówno pachnie
EOT w polskim języku
(o: zakneblowałem się
tu już na zawsze :o)
_______________________________________

9. Data: 2021-12-26 05:02:25

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Jakub A. Krzewicki

> streszczenie:
> myślisz Janie, że ja nie
> mam obiekcji moralnych
> mam takowe, jednakże
> _coś_ _trzeba_ _robić_
> lepszy rydz niż nic

kiedy(ś) byłeś na grzybach ?
w lesie ? widziałeś rydza ?
chociaż w google ?
co ty robisz w Realu ?
masz obiekcje moralne ?
na rencie ! po znajomości !
dryfując w przeręblu kibicując
biegającym z pustą taczką
bo nie ma czasu napełnić
a plan trzeba wykonać !

w " twoim " tzw * życiu * ( na krzywy ryj )
_gdybyś_ _sPróbował_ _coś_ _ zrobić_
zamiast czekać na recykling reinkarnacje
jak grzyb w oszczywanej ścianie
zauważyłbyś ( nawet w google )
że : lepsze nic niż taki " rydz "
to się nazywa Odrodzenie
* zMartwychWstanie *
(o; czerwona pigułka
oznacza chęć poznania
potencjalnie niepokojącej
lub zmieniającej życie prawdy
a niebieska pigułka oznacza chęć
pozostania w wygodnej ignorancji ;o)

https://youtu.be/_ManqKgHTGE
Matrix red pill blue pill scene

ty nie przegapiłeś żadnej " szczepionki "
więc pigułki ( też ) zjesz dwie :

La pilule va remplacer le vaccin

https://reseauinternational.net/la-pilule-va-remplac
er-le-vaccin/

Pigułka zastąpi szczepionkę
kluczowe informacje w opracowywaniu strategii szczepień :
w USA zastępują technologię szczepionek pigułką .
Są już dwie : Pfizera -> Paxlovid i Merck -> Molnpiravir .
Pigułka Pfizer jest niebieska , pigułka Merck jest czerwona
________

dalej ( bez zmian )
będziesz wygodnie ignorował
niepokojące lub zmieniające życie prawdy
[ to tu nic nie zmieni'a . . . więc wklejam tu zgarniam
z ekranu ( jakbym ) wyRzucał ( do ) śmieci ) :

https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-p
ostmarketing-experience.pdf

https://www.globalresearch.ca/bombshell-document-dum
p-pfizer-vaccine-data/5763397
https://www.mondialisation.ca/le-rapport-confidentie
l-de-pfizer-cest-une-bombe/5663237

https://les7duquebec.net/archives/269073

For every 10 people who have died with Covid-19 since August,
9 of them have been Fully Vaccinated
according to the latest official Public Health data

https://dailyexpose.uk/2021/12/16/omicron-deception-
9-in-10-covid-deaths-since-august-vaccinated/

Covid-19 :
Vérifiez par vous-meme
la proportion des personnes
vaccinées/non-vaccinées hospitalisées
https://bit.ly/3JiBipu

Non, les non-vaccinés
ne saturent pas les réanimations !
https://youtu.be/Or5KmoQhkdM

Covid-19 : résultats nationaux
issus des appariements
entre SI-VIC, SI-DEP et VAC-SI
https://bit.ly/3sz0fqE
tabela :
https://bit.ly/3H99kKY
analizy :
https://bit.ly/32BTj1e

Cette fois-ci,
la DREES a planqué la moitié des vaccinés hospitalisés
mais on les a retrouvés :
résultats ils représentent 75% des soins critiques
https://bit.ly/33Nypww

Plus de 5 700 lits
d'hospitalisation complete
fermés en France en 2020,
en pleine pandémie de Covid-19
https://bit.ly/3HfoCxA

https://bit.ly/3szpAkn
Soulignons enfin,
pour rappeler les fondamentaux,
que le taux de survie << Covid >>
est supérieur a 99%
et que l'âge moyen du << déces Covid >>
est supérieur a l'espérance de vie moyenne quasiment partout.

AUTANT DE DÉCES EN 2021 QU'EN 2019 (SANS COVID-19) EN FRANCE
https://geopolitique-profonde.com/2021/12/20/autant-
de-deces-en-2021-quen-2019-sans-covid-19-en-france/

https://bit.ly/311zxMa
_______

ty tylko po ( google ) szynach
do (o; koryta ;o) * wiedzy *
nie wykoleisz się nigdy
nie zaGrozi ci nawet
że mógłbyś zeChcieć
raz : przestawić wajchę
więc nie pierdol ( mi ) że
wiesz co jest lepsze niż nic

zobaczyć Beijing i umrzeć ?
Goethe by tak nie powiedział
( że widziało się już wszystko )
Tu każdy wie że to nie wszystko
przybywa ( wspaniałości ) Życia
apetyt rośnie w miarę sTworzenia
Teraz , w słońcu 0 °C na zewnątrz
do King's Joy ( na obiad ) wszyscy
się zgodzili ( zaKochana wybrała ) .
więc zamykają mi laptop -> w drogę

10. Data: 2021-12-26 12:00:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

_______

> ty tylko po ( google ) szynach
> do (o; koryta ;o) * wiedzy *
> nie wykoleisz się nigdy
> nie zaGrozi ci nawet
> że mógłbyś zeChcieć
> raz : przestawić wajchę
> więc nie pierdol ( mi ) że
> wiesz co jest lepsze niż nic

Bingo.
I dzięki za kolejne linki!
--
,,Niewolnicy wszędzie i zawsze niewolnikami będą - daj im skrzydła u ramion,
a zamiatać pójdą ulice skrzydłami." C.K. Norwid

Szmata przed niczym nie chroni.
Tak się ludzi gna - niczym bydło.
Amantadyna niekończąca się historia
Cures What Ails Ya