kobieta

11. Data: 2005-10-07 18:01:32

Temat: Re: kobieta
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"uookie" <nookie@[cut]uookie.com> wrote in message
news:di6b5l$4sv$1@news.onet.pl...

> dzięki bluzgacz..

Do uslug
(w sprawach kobiet)
--

Bluzgacz
GG:5015
skype: bluzgacz, na tlenie tez
gdzies pomiedzy innymi na:
http://psphome.dhtml.pl/uzytkownicy.html oraz
http://www.zbluzgaj.nuke4u.com - forum najlepszej grupy alt.pl.zbluzgaj

12. Data: 2005-10-07 18:02:42

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:di6bkk$6cj$1@news.onet.pl...

> anka stwierdziła że ma pecha do kolesi, że zawsze jej sie przytrafiają
> głąby.

Nadal na nia lecisz po takim tekscie?

13. Data: 2005-10-07 20:37:19

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <nookie@[cut]uookie.com> napisał w wiadomości

> [...]
> prostą.. zresztą ona jest taka atrakcyjna, że napewno każy koleś który z
> nią
> idzie pręży sie).
> a co w mózgu? no fakt że myśle o niej cały czas. analizuje nasze rozmowy,
> nawet to jak w nich wypadłem. wyobrażam sobie o niej różne rzeczy, np. kto
> jest ojcem jej dziecka, co to musi być za koleś? anka mówiła że jest nic
> nie
> wart; że sama nie mogła zostawić dziecka w szpitalu. nie wiem dokładnie
> jak
> to jest; podejżewam że może nawet jej nie daje kasy.

uookie ...
ty przeintelektualizowana małpo ...
Słuchaj.
Albo nie.
Pójdzie na priva.

Tam w tym Twoim majelu na pewno jest nookie a nie uookie ?
Ślę na nookie.

14. Data: 2005-10-07 20:52:49

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> Nadal na nia lecisz po takim tekscie?

No właśnie ... Kurna ...

Bluzgi i KOMINEK - ufam, żeście naprawdę tak
kumaci, na jakich wygladacie i będziecie ostrożni ...

Jak zawsze zresztą :)

15. Data: 2005-10-08 12:55:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

uu:
>więc pojawiła się w moim zyciu kobieta.
>[...]

Gratulacje. ;)

Prawie wszyscy jak widze ci zazdroszcza...
jej desperackiej otwartosci zwiazanej
z twoja osoba.
Ha! :)

Moja rada: nie trzep sie przy filmach/zdjeciach
slicznych kobiet. ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

16. Data: 2005-10-08 13:32:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja rada: nie trzep sie przy filmach/zdjeciach
> slicznych kobiet. ;)

Mam jeszcze jedna rade:
w dobrze oswitlonym pomieszczeniu stan przed lustrem,
bardzo, ale to bardzo uwaznie przyjrzyj sie temu co tam
zobaczysz, a jak juz sie przyjrzysz to zamknij oczy
i wyobraz sobie kobiete, ktorej mogloby to odpowiadac...
Masz?
No wlasnie, sam widzisz. No niestety. ;)

--
Czarek

17. Data: 2005-10-08 18:19:15

Od: "Lukasz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc pojawiła się w moim zyciu kobieta. poznałem ją w pracy; ma na imię
> ania. ania to najpiękniejsza kobieta jaką znam osobiście. wysoka na 183
> centymetry, szupła, wręcz o lini modelki, blondynka o niebieskich oczach -
> po prostu taka kobieta, jakiej zawsze szukałem. do tego bywa chłodna i
> wyrafinowana; jak sama o sobie mówi - zimna z niej suka ;)
> anka ma 25 lat i czteroletniego syna ....
Zrób jej drugiegi, ona zniszczy cię alimentami i wtedy zobaczysz naprawdę
jaka z niej "zimna suka".

18. Data: 2005-10-08 21:57:51

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zrób jej drugiegi, ona zniszczy cię alimentami i wtedy zobaczysz naprawdę
> jaka z niej "zimna suka".

Jak się niszczy alimentami ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2005-10-09 07:35:00

Od: "Lukasz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Lukasz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak się niszczy alimentami ?

Jak masz 600 zł wypłaty przywalają ci 550 zł alimentów-znałem takich gości
co przez takie alimenty nie mieli czym za mieszkanie zapłacić. Pytanie tylko
jak sądy to takich przypadków dopuszczają.
Albo kolejny przypadek : babka wnosi o podwyższenie alimentów bo jej nie
starcza na opłacenie rachunków w tym za telefon - 250 zł ! argumentuje tym
że córka musi sobie czasami zadzwonić.
A więc da się, mój znajmy miał kiedyś praktyki w sądzie i się nasłuchał o
takich przypadkach.

20. Data: 2005-10-09 08:47:18

Od: "uookie" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, sam widzisz. No niestety. ;)

hehe czarek.. więc wymyśliłem:

ja wyglądam tak:
http://pg.photos.yahoo.com/ph/galeriaslsk/detail?.di
r=c4f2&.dnm=bcea.jpg&.sr
c=ph

a ta kobieta do której pasuje tak:
http://soulseek.uookie.com/Death-Girl_666.jpg

zresztą wcale nie uważam siebie za jakąś paskudę.
fakt że potrafie nieźle wykręcić ryj [ http://uookie.com/ryj.jpg ]
ale ogólnie znam ludzi brzydszych ode mnie i to niektórych dodatkowo z
pryszczami!

;)
pozdro

Co to jest szczęście...