kobieta czy mezczyzna?

21. Data: 2000-11-20 09:09:59

Temat: Re: kobieta czy mezczyzna?
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Astec SA" <b...@a...pl> wrote in message
news:3A158196.29C44CDA@astec.pl...

> No cóż - człowiek dorasta i stwierdza, że mu bajki opowiadano bo.. kobiety
> są takie same jak mężczyźni :)
> Różnice między nami są OSOBNICZE, a nie międzypłciowe.

;))) no.... teraz to wiem juz ze dziewczyna to nie taki dziwny chlopak ktory
musi siusiac na ucaka ;)
ROTFL :)

sosen

22. Data: 2000-11-21 10:43:28

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Piotr... na pl.sci.psychologia napisal:

>To fakt ze dla kazdego to cos innego,ale mozna by zapytac czy nie ma
>prawidlowosci w interpretacji tego.Tzn czy np. mezczyzni o podobnych
>osobowosciach nie preferuja kobiet o podobnych cechach???I oczywiscie na
>odwrot.

Mam znajomych/przyjaciol mezczyzn o roznych osobowosciach, ja jestem taka
sama.

>To tez prawda ale czy wrazliwosc meska nie jest troche inna od kobiecej???

Szczerze mowiac - tak. Chociaz sa mezczyzni bardz "ciepli" i wrazliwi. Nawet
bardziej od kobiet.

>Tak oczywiscie ze moze je posiadac ale czy natezenie tych cech jest takie
>jak u mezczyzn??

Znow ten testosteron ;) Coraz wiecej kobiet posiada wladcze cechy meskie.
Fakt, ze u mezczyzn jest to... hmmm... naturalne, a u kobiety zaczyna to
wymuszac sytuacja.

>Oczywiscie definicje wymienione wyzej sa tylko przykladami ktore sa juz
moze
>nie aktualne w interpretacji wedlu Hipokratesa.Ale czy kazdy z nas i kazda
>Was sklada sie z roznych cech dowolnie polaczonych czy moze istnieja
jakies
>prawidlowosci w laczeniu sie cech??

Z jednej strony czesc cech sie dziedziczy, a reszte otrzymuje sie w loterii
genowej, w procesie wychowania, swoim "srodowisku naturalnym" itd.

>Tak trzymac!!!

Jasne :)

Pozdrawiam :)
Marlena