kobieta rodzaj meski ?

1. Data: 2004-07-08 08:35:08

Temat: kobieta rodzaj meski ?
Od: "Fresh" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam kolezanke (lat 24), ktora prawie w kazdym zdaniu mowiacym o sobie uzywa
rodzaju meskiego, np. :
wypilem wczoraj 2 piwka , albo jestem glodny itd..itp...

Co o tym sadzicie ?
Dlaczego ona mowi o sobie jak o mezczyznie ? ;-)

F.

1. Data: 2004-07-08 10:03:31

Temat: Re: kobieta rodzaj meski ?
Od: "SAjmon" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego ona mowi o sobie jak o mezczyznie ? ;-)
ja zawsze jak przychodze do grona gdzie siedzą
sami faceci mówię: "cześć dziewczyny"
i też nie wiem dlaczego tak mówię.

SAjmon

1. Data: 2004-07-08 11:59:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fresh; <ccj0vt$6qs$1@achot.icm.edu.pl> :

> [...]
> wypilem wczoraj 2 piwka , albo jestem glodny itd..itp...
>
> Co o tym sadzicie ?
> Dlaczego ona mowi o sobie jak o mezczyznie ? ;-)

Bo wydaje jej się bardziej "jednoznaczne" - w tym wypadku określone
końcówki mają większą "wartość" emocjonalną? - wychowywała się w
towarzystwie facetów i z nich czerpała główne wartości, może sama mało
mówiła, więc odpowiednie żeńskie zakończenia nie są przez nią
utożsamiane emocjonalnie.

Flyer - nie jestem specjalistą [do kwadratu]
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2004-07-08 12:29:14

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fresh w news:ccj0vt$6qs$1@achot.icm.edu.pl:

> [...]
> wypilem wczoraj 2 piwka , albo jestem glodny itd..itp...
>
> Co o tym sadzicie ?
> Dlaczego ona mowi o sobie jak o mezczyznie ? ;-)

Jeśli nie trafię, to się zdziwię: w pracy jest otoczona mężczyznami.

Miałam przez pewien czas dokładnie to samo.
Pracowałam z pięcioma facetami w pokoju - i po jakimś czasie
dosyć często mówiłam w taki sposób. Nie zawsze, ale np. właśnie
"ale jestem głodny" albo "zrobiłem to i tamto" - to miało być niby
zabawne, a w rzeczywistości pewnie było efektem działania
jakiegoś mechanizmu obronnego. Minęło wraz z pracką :)

* Natek

1. Data: 2004-07-08 12:37:14

Od: "Krzysztof" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fresh" <f...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> wypilem wczoraj 2 piwka , albo jestem glodny itd..itp...
>
> Co o tym sadzicie ?
> Dlaczego ona mowi o sobie jak o mezczyznie ? ;-)

naturalizowana Angielka? :-)

K.

1. Data: 2004-07-08 18:40:55

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fresh"
> [...]
uzywa
> rodzaju meskiego, np. :
> wypilem wczoraj 2 piwka , albo jestem glodny itd..itp...

Co w tym dziwnego? Wszystkie Brytyjki, Niemki i Amerykanki tak mowia ;-)

1. Data: 2004-07-08 19:24:48

Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fresh" <

> [...]
> wypilem wczoraj 2 piwka , albo jestem glodny itd..itp...
>
> Co o tym sadzicie ?
> Dlaczego ona mowi o sobie jak o mezczyznie ? ;-)

Pewnie uczyla sie angielskiego lub niemieckiego.
CKP

1. Data: 2004-07-09 08:09:09

Od: "Fresh" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie uczyla sie angielskiego lub niemieckiego.
> CKP

Nie zna tych jezykow, za to umie rosyjski , studiuje filologie rosyjska :>

F.

1. Data: 2004-07-09 15:07:49

Od: "post" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aaaaaa - no to wszystko tłumaczy!