Wczoraj zostawila mnie dziewczyna

1. Data: 2004-07-08 06:33:16

Temat: Wczoraj zostawila mnie dziewczyna
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po dwoch latach znajomosci zostawila(po klotni) mnie dziewczyna. Zabrala
swoje zeczy z naszeg wspolnego mieszkania(mieszkalismy 1.5 roku razem) i juz
jej nie ma. Jestem zdezorientowany, rozpaczony, naprawde dziwnie sie czuje.

1. Data: 2004-07-08 08:00:34

Temat: Re: Wczoraj zostawila mnie dziewczyna
Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jej nie ma. Jestem zdezorientowany, rozpaczony, naprawde dziwnie sie czuje.

Za 5 lat będzie to tylko wspomnienie ...
W dodatku może wcale nie takie przykre ...
;)

1. Data: 2004-07-08 08:20:15

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 8 Jul 2004 08:33:16 +0200, na pl.sci.psychologia, Marek napisal(a):

> [...]
> jej nie ma. Jestem zdezorientowany, rozpaczony, naprawde dziwnie sie czuje.

No i..?

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"krotko mowiac, jestes pojebany" Oloix - psp 18.06.2004

1. Data: 2004-07-08 08:33:10

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> No i..?

To mi wygląda, na początek jakiejś powieści - może dopiszemy ciąg dalszy ?
:) Może ja zacznę:

Gdy nagle z za rogu wyszła jakaś dziwna postać. Postać ta nie wzbudziła
mojego zainteresowania, natomiast zadałem sobie jedno pytanie - skąd ja mam
rogi ??? I wtedy poczułem się jeszcze dziwniej...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-07-08 08:57:21

Od: "Mysle_ze_Tak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

[..]

> [...]
mam
> rogi ??? I wtedy poczułem się jeszcze dziwniej...

Ale za chwilę poczułem się jeszcze dziwniej bo poczułem, że mam także
ogon...
ale ten ogon okolo 1 metra długi kołysał sie na boki choć wiatru nie było a
ten ogon ku mojemu przerażeniu był "przymocowany" z tyłu mojego ciała i brał
początek z "kakaowej" dziurki...

I wtedy zdałem sobie sprawę, że obserwuje mnie jakaś diabelsko piękna istota
o oryginalnej urodzie...

1. Data: 2004-07-08 09:00:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle_ze_Tak:
> [...]
> I wtedy zdałem sobie sprawę, że obserwuje mnie jakaś diabelsko
> piękna istota o oryginalnej urodzie...

... z imponujacymi rogami. :)))

--
Czarek

1. Data: 2004-07-08 09:00:53

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 8 Jul 2004 10:57:21 +0200, na pl.sci.psychologia, Mysle_ze_Tak
napisal(a):

> [...]
> początek z "kakaowej" dziurki...
> I wtedy zdałem sobie sprawę, że obserwuje mnie jakaś diabelsko piękna istota

...nie zastanawiając się wiele usiadłem an krawężniku i swoim zwyczajem
wyjąłem gazetę wyborczą. "Samson przyznaje się do winy!" - krzyczały
nagłówki. W sumie, niegłupie pomysł - pomyślałem. Też miałem ochotę na
wino...

1. Data: 2004-07-08 09:04:54

Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjąłem gazetę wyborczą. "Samson przyznaje się do winy!" - krzyczały
> nagłówki. W sumie, niegłupie pomysł - pomyślałem. Też miałem ochotę na

Syndrom "urojonego impotenta", który na widok piękności tak się
podnieca/denerwuje, że musi wypić i tak już zostaje ...

;)

1. Data: 2004-07-08 09:08:00

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 8 Jul 2004 11:04:54 +0200, na pl.sci.psychologia, redart napisal(a):

> Syndrom "urojonego impotenta", który na widok piękności tak się
> podnieca/denerwuje, że musi wypić i tak już zostaje ...

Samson pięknością?
Sie gusten nich diskutieren - jak mawiali Niemcy ;))

1. Data: 2004-07-08 18:49:48

Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
juz
> jej nie ma. Jestem zdezorientowany, rozpaczony, naprawde dziwnie sie

Kto wywolal klotnie i co poszlo?
CKP

Zachowanie
Psycholgia, Warszawa i nowa matura