kochane pomocy

1. Data: 2003-07-21 20:57:47

Temat: kochane pomocy
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Wchodze sobie w te rozne stronki z haftami i GUZIK.
Robie "zapisz jako" i to co mam u siebie sie nie nadaje!!!!!
Jak to sie zciaga?
Mam nikle pojecie o kompie, ale jak ktos mi powie krok po kroku, to pokumkam!
Pozdrawiam MILENARYS! dala mi odwage na korzystanie z tych przyjemnosci!!!
POMOCY!!!

1. Data: 2003-07-21 21:20:15

Temat: Re: kochane pomocy
Od: "softlink" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pokumkam!
> Pozdrawiam MILENARYS! dala mi odwage na korzystanie z tych przyjemnosci!!!

Najlepiej gdybyś podała jakąś konkretną stronkę, to wtedy krok po kroku ...
ale tak na szybko to podejrzewam że robisz w przeglądarce np internet
explorerze w menu pliki/zapisz jako, a wtedy zapisze ci się tylko strona
żeby się zapisały obrazki albo schematy najczęściej trzeba najechać na nie
myszką i zaczekać sekundkę aż w lewym górnym rogu pojawi się malutnie menu i
tam będzie ikonka pierwsza z lewej z dyskietką, wtedy zapiszesz sobie tam
gdzie chcesz oczywiście dany obrazek...
powodzenia
Monika ze Świdnika

1. Data: 2003-07-21 22:16:39

Od: "zuza" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl napisał(a):

> [...]
pokumkam!
> Pozdrawiam MILENARYS! dala mi odwage na korzystanie z tych przyjemnosci!!!

Wchodzisz sobie na stronkę, na której są wzory. Na przykład na 7ya,
naciskasz poprostu na obrazek, który cię interesuje a on pojawi się w nowym
oknie przeglądarki. Będzie on większy niż ta ikona, któą kliknęłaś. Po
załadowaniu obrazka możesz go zapisać. Kliknij prawym przyciskiem myszki na
obrazu i daj komendę: zapisz obraz jako... i nie ma siły, musi być na dysku.
Klikanie w same odnośniki do obrazka spowoduje, że zapisze ci tylko skrypt,
który otwiera tenże obrazek. W najlepszym wypadku plik wsadowy html złożony
z samych ramek, bo zdjęcia i tak są wkłądane osobno, zagnieżdżane tylko w
htmlu. Więc wszystkie pliki i wszytskie obrazy, które ściągamy z sieci, a
które można ściągnąć, otwieramy właśnie poprzez kliknięcie. Żeby sprawdzić
czy dany obrazek ma swój link, tzn. czy otwiera się dalej, najeżdżamy na
niego kursorem myszki. Jeżeli pojawi się łapka, jest to link, jeżeli nie,
tylko ikona. Taką ikonę też można ściągnąć tą samą komendą co duży obrazek,
ale wtedy będzie on dokłądnie takiej samej wielkośći i jakości co obrazek,
na którym klikaliśmy prawym klawiszem.
Pozdrawiam!
Zuza :)

1. Data: 2003-07-21 22:25:27

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam!
> Zuza :)
>
> bardzo Ci dziekuje. Robilam blad, bo od razu zapisywalam. Teraz wiem.
Pozdrawiam. Lalka--

1. Data: 2003-07-22 06:27:27

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pozdrawiam. Lalka--

Możesz również użyć programu do zgrywania stron www z całą zawartością. Ten
program to Teleport Pro.
Można go sciągnąć z http://www.underpl.org (z działu download internet)

ozdrowionka
Elen

Szydelko- ale troche inaczej-pytanie?
witam po przerwie i prosbe mam ogromna :o)
test
do Lublinianek
do Ciotki Paszczaka