kocimietka na komary!

1. Data: 2001-08-27 17:07:47

Temat: kocimietka na komary!
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis w radiu mowili, ze olejek z kocimietki jest 10-krotnie bardziej
skuteczny od innych srodkow przeciw komarom. tylko ciekawe, co na to moj
kot:) chyba sie we mnie zakocha...bo dla kotow ten zapach to silny
afrodyzjak:)

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

2. Data: 2001-08-27 22:29:57

Temat: Re: kocimietka na komary!
Od: "rafal" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kocimietka to nie tylko afrodyzjak ale także halucynogen nawet dla czlowieka

3. Data: 2001-08-28 08:53:23

Od: "Lukasz Baran" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote in message news:3b8a7df6$1@news.vogel.pl...
> [...]
moj
> kot:) chyba sie we mnie zakocha...bo dla kotow ten zapach to silny

A tak a propos - jak będzie "kocimiętka" po angielsku?

Łukasz Baran
p...@i...pl

4. Data: 2001-08-28 11:57:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Baran" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> moj

> A tak a propos - jak będzie "kocimiętka" po angielsku?

Spróbuj catsmint albo z łaciny Nepeta. Nawiasem mówiąc, hasło "kocimiętka"
jest bardzo nieprecyzyjne. Nie każdy gatunek kocimiętki (a jest ich kilka)
przywabia koty i pewnie nie każdy odstrasza komary. Ale to już NTG:-)

Basia.

dieta po resekcji zoladka
KLINIKA LECZENIA BÓLÓW GŁOWY
Śmierć ze starości...
kolonoskopia?
Dyskopatia i nowotwór - Prosze o rade !!