kociolek zeliwny na biwak

1. Data: 2005-07-20 12:49:00

Temat: kociolek zeliwny na biwak
Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy moglby mi ktos powiedziec jaki kociolek zeliwny najlepiej kupic? Dosyc
duzo ich na rynku.
Musi byc koniecznie z taka szczelnie zamykana pokrywa? 5 litrow wystarczy?
Na co trzeba uwazac przy kupnie? Bo te kociolki nie sa najtansze...
Bede wdzieczny, za wszelkie podpowiedzi.
sov.

2. Data: 2005-07-20 13:10:33

Temat: Re: kociolek zeliwny na biwak
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sov. wrote:

> Czy moglby mi ktos powiedziec jaki kociolek zeliwny najlepiej kupic? Dosyc
> duzo ich na rynku.
> Musi byc koniecznie z taka szczelnie zamykana pokrywa?

To zależy, co chcesz w nim gotować. Do zwykłego powieszenia nad
ogniskiem nie musi być dokręcana pokrywa, ani nawet kociołek nie
musi być żeliwny. Szczelna, dokręcana pokrywa jest potrzebna, jeżeli
chcesz robić tzw. prażone.

> 5 litrow wystarczy?

Zalezy od ilości osób :)

> Na co trzeba uwazac przy kupnie? Bo te kociolki nie sa najtansze...

Dopilnuj, żeby nie było szczerb i pęknięć, pokrywa ma ściśle przylegać.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2005-07-20 13:12:11

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie mam aluminiowy juz od 7 czy 8 lat ze sklepu harcerskiego. Sprawdza
sie w 100%. Zeliwny pewnie ciezszy.

4. Data: 2005-07-20 13:29:42

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy moglby mi ktos powiedziec jaki kociolek zeliwny najlepiej kupic? Dosyc
> duzo ich na rynku.

A gdzie coś takiego można kupić w Wawie, bo szukałem i nie znalazłem.
Interesuje mnie właśnie taki 5-cio litrowy ze szczelnym zamknięciem do
"prażonych".

Pozdrawiam
Kri$P
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

*** Usuń z adresu co nie potrzebne ***

5. Data: 2005-07-20 17:37:26

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jul 2005 15:29:42 +0200, Kri$ wrote:

> [...]
>
> A gdzie coś takiego można kupić w Wawie, bo szukałem i nie znalazłem.
> Interesuje mnie właśnie taki 5-cio litrowy ze szczelnym zamknięciem do
Zobacz:
http://www.swiatodlewow.com.pl/

Mają sklep w Warszawie na Kamionku. W ofercie są garnki zakręcane i
przykrywane.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "NeoAddix", "Zbójecki gościniec"

6. Data: 2005-07-22 19:04:40

Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za głosy

sok z czarnej porzeczki
Eksperymentalne ratatuj
ekspres do kawy - pomoc w wyborze
Z cyklu "Ucze sie gotowac": co do kurczaka ;)
zupa tajska jarska