kofeina

1. Data: 2004-06-02 07:38:47

Temat: kofeina
Od: "niegrzeczna_dziewczynka" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cześć,

ostatnio obił mi się o uszy nowy sposób spalania tkanki tłuszczowej,
mianowicie nacieranie się spirytusem zmieszanym z czystą kofeiną. Słyszał
ktoś o tym? i czy to aby bezpieczne jest? ;)

pozdrawiam,
n_d

2. Data: 2004-06-02 12:45:39

Temat: Re: kofeina
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio obił mi się o uszy nowy sposób spalania tkanki tłuszczowej,
> mianowicie nacieranie się spirytusem zmieszanym z czystą kofeiną. Słyszał
> ktoś o tym? i czy to aby bezpieczne jest? ;)

tylko nie pal przy tym papierosa, ani nie nos elektryzujacych sie ubrań

musta

3. Data: 2004-06-02 12:56:05

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

niegrzeczna_dziewczynka wrote:

> [...]
> mianowicie nacieranie się spirytusem zmieszanym z czystą kofeiną. Słyszał
> ktoś o tym? i czy to aby bezpieczne jest? ;)

Pomysł wcierania w siebie fusów z kawy (bez spirytusu) przebojem wdarł
się na pl.rec.uroda i króluje jako najlepszy domowy peeling do ciała
(przebija też wiekszość sklepowych, nawiasem mówiąc) i sposób na świetną
skórę. Ile jest czystej kofeiny w fusach ze świeżo parzonej kawy to nie
mam najbledszego pojęcia, ale sposób zdecydowanie polecam. =] Co do
spirytusu, to IMO spróbować nie zaszkodzi, w końcu nacieranie spirytusem
np.: przy grypie to sposób stosowany od stuleci, gdyby się od tego
umierało to już dawno byśmy o tym wiedzieli. ;] Spróbuj zmieszać fusy ze
spirytusem i wcieraj, nie wiem, czy spalisz tłuszcz, ale skórę będziesz
miała jak aksamit. =]

Pozdrawiam,
Karola

4. Data: 2004-06-03 09:51:28

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> Pomysł wcierania w siebie fusów z kawy (bez spirytusu) przebojem wdarł
> się na pl.rec.uroda i króluje jako najlepszy domowy peeling do ciała

Ktos tez wspomnial o kapieli w kawie rozpuszczalnej, ale ile tej kawy na ile
wody niestety- nie wiadomo.
Fusy od kawy faktycznie dzialaja swietnie pilingujaco, a przez to ulatwia to
dostep preparatom antycelulitowym. Czy odchudzaja?
Moze jakby nic nie jesc tylko wcierac ta kawe? to by podzialalo ;-))) Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

kupie ADIPEX