kogo to obchodzi?

11. Data: 2010-05-29 20:45:55

Temat: Re: kogo to obchodzi?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4c017a73$1$2589$65785112@news.neostrada.pl...

> a właśnie, że tak ;)
> jak nie chcemy rzucać się w oczy to wtapiamy się w tłum

Po pierwsze nie mamy wplywu na ilosc gawiedzi zadnej wiedziec. Po drugie
zeby nie rzucac sie w oczy, wystarczy nie rzucac sie w oczy - a konkretnie
to rzucanie sie w oczy wymaga wysilku, a nie unikanie rzucania sie w oczy.

12. Data: 2010-05-29 21:02:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to rzucanie sie w oczy wymaga wysilku, a nie unikanie rzucania sie w oczy.
to trochę nie tak...
jeżeli ktoś lubi mówić "ale wszyscy tak robią" i pozwala sobie być jak
szmaciarz to nie musi robić nic, by zasilić szeregi ;)

kiwiko

13. Data: 2010-05-29 21:18:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to trochę nie tak...
> jeżeli ktoś lubi mówić "ale wszyscy tak robią" i pozwala sobie być jak
> szmaciarz to nie musi robić nic, by zasilić szeregi ;)

Co to znaczy "być jak szmaciarz"?

14. Data: 2010-05-29 22:14:02

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co to znaczy "być jak szmaciarz"?

hihi, no tak...
myślałam o wszystkich tych sytuacjach, w których zdajemy sobie sprawę, że
postępujemy niegodziwie, ale wydaje się nam, że najważniejszy jest nas
interes. Bezczelność, tupet i arogancja, czyli cwaniactwo.
uff ;)

kiwiko

15. Data: 2010-05-30 09:34:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postępujemy niegodziwie, ale wydaje się nam, że najważniejszy jest nas
> interes. Bezczelność, tupet i arogancja, czyli cwaniactwo.

To mowimy o roznych rzeczach (zupelnie nowa sytuacja!) - zaczelo sie od
tego, ze stwierdzilem, iz nie mamy wplywu na to, ze gawiedz poszukuje emocji
w sledzeniu cudzego zycia.

16. Data: 2010-05-30 10:01:58

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To mowimy o roznych rzeczach (zupelnie nowa sytuacja!) - zaczelo sie od
> tego, ze stwierdzilem, iz nie mamy wplywu na to, ze gawiedz poszukuje
hihi, ale to już wiemy...
i tak było zawsze, ale przecież tak być nie musi, prawda? ;)

kiwiko

17. Data: 2010-05-30 10:56:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hihi, ale to już wiemy...
> i tak było zawsze, ale przecież tak być nie musi, prawda? ;)

Uhm, ale jakbym mial wybierac to woallbym, zeby np. politycy stali sie
uczciwsi.

18. Data: 2010-05-30 11:04:43

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:httbi0$e54$1@mx1.internetia.pl...

> hihi, ale to już wiemy...
> i tak było zawsze, ale przecież tak być nie musi, prawda? ;)

Ludzie musieliby się zmienić, świat musiałby się zmienić. A to już
jest utopia.:) Tyle że jedni śledzą życie gwiazd, inni zwykłych ludzi
w necie. A jeszcze inni życie sąsiadów, znajomych, kogoś z rodziny. No
tacy my już jesteśmy... ;)

k.

19. Data: 2010-05-30 12:04:26

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Uhm, ale jakbym mial wybierac to woallbym, zeby np. politycy stali sie
> uczciwsi.
hihi, ale to podobno jest niemożliwe

kiwiko

20. Data: 2010-05-30 12:22:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koleszka" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

jest utopia.:) Tyle że jedni śledzą życie gwiazd, inni zwykłych ludzi
w necie. A jeszcze inni życie sąsiadów, znajomych, kogoś z rodziny. No

no wiesz, może tylko należy zacząć ;)
ja lubię tu zaglądać, nie śledzić.
otwieram czasem oczy szeroko, ale częściej się uśmiecham. I zawsze myślę, że
jest to zupełnie inny świat

kiwiko

Dla Duszastego
Ciekawe kiedy burakom się znudzi...
Starsi ludzie
Hipokryzja jest dobra na wszystko.
A jak pan wie, już Locke ostrzegał przed katolikami, którzy są niebezpieczni dla suwerennego państwa, bo służą obcemu czyli Watykanowi.