Dla Duszastego

1. Data: 2010-05-28 10:06:51

Temat: Dla Duszastego
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co tam.....

http://www.youtube.com/watch?v=6nobXXS9tLI&feature=r
elated

Dobrej zabawy :-))), MK

***
Mieszkał w samym sobie
jak gawron w wieży bez dachu.

2. Data: 2010-05-28 10:23:37

Temat: Re: Dla Duszastego
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> A co tam.....
>
> http://www.youtube.com/watch?v=6nobXXS9tLI&feature=r
elated

> Dobrej zabawy :-))), MK

Co prawda nie jestem "duszasta", ale obejrzalam. :-)
Wczesniejszy link z czapkami i biblia byl smieszny. Ale ten - tak
srednio. Prawil George truizmy. W dodatku mowiac: "Oni trzymaja Was za
jaja". Czemu nie powiedzial "Oni trzymaja _nas_ za jaja"? Nie jest
Amerykaninem? A moze jest tym trzymajacym?
I.

3. Data: 2010-05-28 10:25:27

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hto5k6$gd1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> nie powiedzial "Oni trzymaja _nas_ za jaja"? Nie jest Amerykaninem? A moze

Jest obserwatorem-błaznem, kimś stojącym trochę z boku.
Stworzył w sumie dla siebie niszę i żyje sobie tam jak świadoma.... pchła.
Tak to widzę.

MK

4. Data: 2010-05-28 10:26:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie powiedzial "Oni trzymaja _nas_ za jaja"? Nie jest Amerykaninem? A moze

Mnie się podobało to:
http://www.youtube.com/watch?v=IOqMoS6yccw&feature=r
elated

Widziałam to już kiedyś, ale... nie ma to jak zdrowy rozsądek.

MK

5. Data: 2010-05-28 10:33:08

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Jest obserwatorem-błaznem, kimś stojącym trochę z boku.

No, tak, kims takim. U nas sa od tego kabarety, a oni maja jednego
wajdelote.

> Stworzył w sumie dla siebie niszę i żyje sobie tam jak świadoma.... pchła.
> Tak to widzę.

Nie potepiam goscia. W sumie to fajne, za znalazl sobie sposob na zycie,
bawi sie tym (chyba) i dostaje jeszcze za to forse.
I.

6. Data: 2010-05-28 10:35:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hto661$i3e$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> Nie potepiam goscia. W sumie to fajne, za znalazl sobie sposob na zycie,
> bawi sie tym (chyba) i dostaje jeszcze za to forse.

Ależ ja uwielbiam takich ludzi.
On, Pratchett.... czym byłby świat bez błaznów?
Sama jestem ...błaznem. Błazenkiem.

I nie wiem czemu od wczoraj zgrzytam zębami, jak piszę.
Mam robale? Some worms? Some more worms, please?

MK

7. Data: 2010-05-28 11:01:09

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> http://www.youtube.com/watch?v=6nobXXS9tLI&feature=r
elated

> Dobrej zabawy :-))), MK

A dziekuje, dziekuje.
U naszych tubylcow to samo.

wiec trzeba tubylcow robic w bambuko.
Damy skrzyneczki w czwartek,
a nie damy - bo dopiero jednak w poniedzialek,
a nie - bo zaszumione,
a nie - bo dla dobra sledztwa,
a nie - bo to wywola burze spoleczna
a nie - bo wykorzysta to ciemny element
a nie - bo Puitin ma katar....

i wiesz co? Ci tubylcy to LYKAJĄ!
Wiesz czemu?
Bo komus kto "nie znami tylko przeciw nam"
temu temu nadaje sie stygmaty
chlkopka roztropka, ciemnogrody, spiskowca,
wichrzyciela, "nie nalezacego do elity i wyksztalconych z miasta".
itd. itd. itd.

I wiesz JAK sie jeszcze takich tubylcow "produkuje"?
Obnizajac poziom w szkolach ALE jednak
dajac im papier wyksztalcenia
na wyrost (co jest tajemnica poliszynela).

I wted taki tubylec zrobi WSZYSTKO zeby temu
papierowi "zasuzyc",
zasluzyc na miano wyksztalconego, rozumengo,
a nie ciemnego i glupiego.
Taki tubylec bedzie bronil wersji Klubu do upadlego.

I gdyby taki Klub napluł mu w twarz to tubylec powie ze deszcz pada.
I gdyby taki Klub powiedza ze jest gloalne ocieplenie, to w to uwierzy
chocby napie....ał 30 stopniowy mroz!
I gdyb Klub powiedzal - jest zagrozene swinska grypa,
to tubylec poleci kupowac szczepionke, bo tak robia ludzie rozumni.
I gdyby Klub powie "chcemy jawnosci materialow katastrofy,
wiec musimy wszystko utajnic" - to tubylec to lyknie
jak najprawdziwsza prawde!

Nie wierzysz ze tubylcy moga byc az tak robieni w bambuko?
Podobno to jednak mozliwe...

Najlepszy tubylec to ktos kto grzecznie slucha,
powtarza wersje glownych mediow, oraz
tropi i sekowac aktywnosc wszelakich "wichrzycieli"
i chlopkow roztropkow takich jak Druch :)
Wtedy jest prawdziwym wyksztalconym. I to Z MIASTA.

Pozdrawiam! I jeszcze raz dziekuje za wideo.
Mam nadzieje ze nie obrazilem tekstem!
Druch

8. Data: 2010-05-28 11:11:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co prawda nie jestem "duszasta", ale obejrzalam. :-)
> Wczesniejszy link z czapkami i biblia byl smieszny. Ale ten - tak srednio.

Populista i tyle, tym najlatwiej zjednac publike. Filozofowanie zdecydowanie
wyprowadza go w manowce.

9. Data: 2010-05-28 11:13:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
elated

[ciach druchowy kolaps]

I widzisz co zrobilas, Vilar?

10. Data: 2010-05-28 11:19:27

Temat: Komunikat dla tubylca Vilar
Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z rozpowszechanianiem nieodpowiedzialnych
tresci, tubylec Vilar otrzymuje nagane.

Informujemy ze pokazane tresci nie sa ani smieszne,
ani inteligentne. Sa na niskim poziomie.
Informacja zawarta w tym przemowniu jest nieprawdziwa.
Zamiast bzdur, wlacz telewizje glownego nurtu ktorej
sluchaja ludzie swiatli i wyksztalceni.
W nich uslyszysz niezalezna i obiektywne informacje.
m.in. katastrofie smoleńskiej, swinkiej grypie i globalnym ociepleniu.
Ogladaj programy Kuby Wojewodzkiego, Figurskiego,
Majewskiego, Palikota, program Wlatcy Moch.

Wracaj do pracy.
== Koniec komunikatu ==

Ciekawe kiedy burakom się znudzi...
Starsi ludzie
Hipokryzja jest dobra na wszystko.
A jak pan wie, już Locke ostrzegał przed katolikami, którzy są niebezpieczni dla suwerennego państwa, bo służą obcemu czyli Watykanowi.
Co google pokazują na postach nowego lepszego piotra?