kolacja walentynkowa

1. Data: 2002-02-11 17:08:54

Temat: kolacja walentynkowa
Od: "Blue_bird" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co polecacie? Blue

1. Data: 2002-02-11 17:22:35

Temat: Re: kolacja walentynkowa
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue_bird" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
news:3c67fa1a$1@news.vogel.pl...
> Co polecacie? Blue

1. Nie traktowac grupy jako chat - jeden post calkowicie wystarcza.
2. Zajrzec do archiwum
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia
lub
http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=en
Kilka przepisow walentynkowych bylo kilka dni temu.
3. Sprecyzowac pytanie. Niby jak mamy pomoc, skoro nie wiemy nic o gustach i
warunkach kolacji. Nie napisalas nic np. o tym, co lubicie, a czego nie i
td.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-11 17:26:33

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Blue_bird wrote:

> Co polecacie? Blue

Moze raczej opowiemy ci, co sami bedziemy robic:

Ja podam radiccio w sosie kolendrowym na przystawke, lososia w
papilotach z orzechami jako danie, a na deser creme brulee z malinami.
Plus oczywiscie salata i wino. Chcesz przepisy?
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-02-11 20:25:05

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

dostalam prosbe o przepis na priva, ale podaje tu:

Filet przelozony "nadzieniem" z orzechow i przypraw, pieczony w pergaminie,
albo ciescie Filo, jak kto z USA.
Na 5 osob
1 kg filetu z lososia (ja mialam dwa filety od ogona)
1/2 szklanki grubo zmielonych orzechow (migdalow i wloskich)
1/4 szklanki tartej bulki
1/4 szklanki stopionego masla
2 lyzki posiekanej pietruszki
1 lyzka tymianku, estragonu, szalwii (co kto ma z swiezych ziol)
sol pieprz
Skladniki nadzienia zmieszac z goracym maslem. Nadzienie bedzie w
konsystencji jak mokry zwir. Dwa filety dopasowac do siebie. Na jednym
ulozyc "nadzienie", przyklepac, polozyc na wierzchu drugi filet,
zostawic na troche. Gdy maslo w nadzieniu wystygnie, wszystko
stwardnieje i bedzie latwo kroic. Sandwich z filetow pokroic w poprzek
na 5 porcji. Przygotowac pergamin: zlozyc kawalek na pol i wyciac
ksztalt, ktory po rozlozeniu wyglada jak plaskie serce. Filet ulozyc na
polowie "serca,", przykryc druga polowa pergaminu, brzegi pergaminu
zawinac, jak pierog.
Albo jak mozna dostac takie "papierowe" ciasto, zwane Filo w USA, (Grecy
z tego ciasta robia baklave), to nalezy wziac po 3 platy ciasta,
posmarowac kazdy roztopionym maslem, zakladajac je na siebie, a na to
filet, i zawinac. Piec w bardzo goracym piecu, okolo 20 minut. Podawac w
pergaminie, kazdy sobie swoja paczuszke otwiera. Podac z ryzem i salata.

1. Data: 2002-02-12 19:03:51

Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

Ja podaje pieczen wieprzowa z suszonymi sliwkami w portweinie, plus gocchi, lub
risotto. Na deser tort z mango.

muszelki tacos
Ryba w waflach - ogolne wskazowki.
Kurczak w ciescie
Ksiazeczka z przepisami na chinszczyzne...
walentynkowa kolacja