kolano

21. Data: 2008-12-01 19:40:30

Temat: Re: kolano
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Dec 2008 20:22:40 +0100, Kasia wrote:

> to bylo podczas meczu pilki noznej, dostalam wtedy w kolano.
> co to moze byc?

Tobie potrzeby jest jasnowidz. Tu takich (no może poza jednym takim, ale
jak dla mnie to on hochsztapler jest) nie ma.

Jeśli wolisz słuchać opinii ludzi, których nigdy nie widziałaś na oczy i
nie masz pojęcia, czy na czymkolwiek się znają czy nie, zamiast pójść do
lekarza, to wybacz, ale bardzo niemądra jesteś. Jeśli masz 10 lat, to
jesteś usprawiedliwiona, ale jeśli więcej...

Poza tym nie rozumiem problemu - przecież nawet jeśli lekarz znajdzie
jakąś patologię, ale ty nie zechcesz się zastosować do jego sugestii, to
nikt Cię do tego nie zmusi (no chyba, że rzeczywiście masz 10 lat).
Będziesz sobie mogła nadal ćwiczyć i rozwalać kolano - w końcu wózki też
są dla ludzi, co nie?...

Przypomina mi to pewnego znajomego, który z krwawieniem z jelita ponad
rok zwlekał z kolonoskopią. W końcu poszedł na badanie i teraz czeka go
operacja, kto wie, czy nie sztuczny odbyt, a gdyby poddał się badaniu
rok temu - być może sprawy potoczyłyby się zupełnie inaczej.

m.

--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

22. Data: 2008-12-01 22:08:15

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
> cześć,
> mam problem z kolanem, boli po dluzszym spacerze itp.

bylas u lekarza?

23. Data: 2008-12-02 17:24:49

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak się jakoś składa, że jeden z najlepszych ortopedów jakich znam (a
> zna się równiez na medycynie sporowej) przyjmuje zarówno "prywatnie",
> jak i "państwowo".
> Jeśli lekarz jest dobry, to jest dobry niezależnie od tego czy pracuje
> "na swoim" czy na NFZ.

Co wy się czepiacie. Przecież MB napisał, że zna jednego takiego
najlepszego. I to się zgadza. Zazwyczaj idąc do państwowej placówki
nie trafia się jednak na tego "jednego", ale na tych "innych".
A do prywatnej placówki można iść i wybrać sobie konkretnie tego
"jednego".
Mam nadzieję, że doprecyzowując, pogodziłem zwaśnione strony.

Pozdrówka,
B.

24. Data: 2008-12-03 14:49:15

Od: "Kasia" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora