kolano - problem

1. Data: 2006-01-01 13:37:45

Temat: kolano - problem
Od: "wd45" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
mniej więcej 5 miesiący temu byłem w górach, gdzie mocno nadwyrężyłem sobie
kolano. Objawy - silny ból podczas schodzenia. Ból nie występował
samoistnie, wyłącznie pod wpływem nacisku. Po powrocie do domu ból prawie
zmalał do zera, ale mam uczucie niedopasowania czegoś w kolanie, tak jakby
coś się odczepiło, odkleiło.Generalnie bardzo dziwne uczucie, nie jest to
ból ale coś wyczuwanego subiektywnie jakby coś się poprszestawiało i nie
doszło do siebie. Poza tym stało się coś bardzo niepokojącego - kolano
kontuzjowane boli mnie obecnie samo z siebie, zwłaszcza wieczorami. Ból jest
silny i promieniuje prawie na całą nogę. Byłem z tym u ortopedy, który
zbadał kolano (zborność) i powiedział, że niczego groźnego nie widzi.
Polecił ćwiczenie w postaci stania na jednej nodze z zamkniętymi oczami i
tyle ;) Ból nie ustępuje. Co robić? Do jakiego specjalisty się udać?
pozdrawiam
wd45

2. Data: 2006-01-01 13:59:24

Temat: Re: kolano - problem
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> silny i promieniuje prawie na całą nogę. Byłem z tym u ortopedy, który
> zbadał kolano (zborność) i powiedział, że niczego groźnego nie widzi.

ja tez kiedys po powaznej kontuzji poszedlem do ortopedy w przychodni,
spojrzal jednym okiem, dotknal raz, powiedzial, ze nie widzi obrzeku,
a obrzek byl i to duzy, powiedzial, ze jak nie przestenie bolec to mam
przyjsc za 2 tygodnie to mi da zastrzyk ze sterydow -- no to mu papa
zrobilem
i poszedlem do prywatnego, ktory zaraz skierowal mnie na USG bo sprawa
okazala sie powazne co zreszta wlasnie potwierdzilo USG,
teraz za miesiac mam zabieg

wiec proponuje tez isc na pozadnego ortopedy i moze tez na USG,
jesli to bolio juz jakis czas to nie odpusc sobie tego

Tomek

3. Data: 2006-01-01 18:27:53

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dp8lvb$oje$1@sunflower.man.poznan.pl
Od: wd45 <o...@t...pl>
Było:
> czesc
> mniej więcej 5 miesiący temu byłem w górach, gdzie mocno
> Ból nie ustępuje. Co robić? Do jakiego specjalisty się udać?

W Warszawie idź do Attisu, ortopeda jest na ul. Pawińskiego 2
http://www.attis.com.pl/o_nas.html
Mają umowę z NFZ a lekarz jest całkiem dobry.
Oczywiście potrzebne jest skierowanie...

Evidence based medicine
jak zauwazyc bezdech?
dlaczego tylko sok jablkowy mozna pic przed narkoza?
Chirurgiczne usunięcie ósemki.
Isotretinoinum a piwo ;)