Re: kolczyk?

Data: 2003-01-06 10:57:34
Temat: Re: kolczyk?
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl>

Pulsarek <p...@o...pl>
news:avbm4m$6cu$1@news.tpi.pl:

> Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości

> Mowa była o tym, że fajne dziewczyny mają po jednym
> kolczyku w uchu.:) _O mnie_.

> Dlaczego tak sądzisz?

Bo taka jest prawda. Nie próbuj mydlić cbnetowi oczu, prosząc o dodatkowe
wyjaśnienia . ;-)))
Sam fakt Twojej odpowiedzi na osąd cbneta już wskazuje na pewien brak
rozwagi, a co do ulegania emocjom pod wpływem chwilowego nastroju, to
poczekaj trochę, a być może sibi zapewni Ci taki nastrój, że ulegniesz
naprawdę silnym emocjom.

> Skąd to wydedukowałeś? Przyśniłam Ci się? Czy może
> dziewczyny z pokręconymi włosami są niefajne?;>
> Przykro mi, nie zgadza się.:)

A tu być może starasz się zaciemnić przekazaną nam przez cbneta prawdę na
temat normy estetycznej. Ale to Ci się nie uda.

P.