kolczyk w pępku

1. Data: 2005-09-18 08:56:19

Temat: kolczyk w pępku
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech, pomóżcie (będzie na kogo zwalić).
Jakoś ostatnio naszła mnie ochota, i co najgorsze trzyma, na kolczyk w
pępku.
Oczywiście naczytałam się już o tym trochę w necie i wniosek, jaki mi się
nasuwa, jest taki: jak zwykle wszystko zależy od organizmu. U niektórych goi
się bardzo szybko, ze dwa tygodnie, u niektórych pół roku.
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Myślę, że październik to dobry
czas na przekłucie pępka, spokojnie zdąży się zagoić do wiosny (a nawet
lata).
Czytałam, że można smarować maścią Tribiotic, ale to chyba dopiero jak się
paprze. Najbardziej się boję tego, że mi się nie będzie chciało długo
zagoić. Uszy przekłuwałam już tak dawno, że nie pamiętam, ile mi się goiły.
Wyczytałam też, że powinno się mieć na początek kolczyk z tytanu, a ze stali
chirurgicznej wkłada się dopiero po zagojeniu. Prawda to?

Majka z dylematem

1. Data: 2005-09-19 09:31:30

Temat: Re: kolczyk w pępku
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przekluwaj jak masz ochote.To nie operacja wyciecia nerki zeby az tak
wszystko rozwazac;)
Goic sie bedzie do pol roku czyli moze sie babrac troche i to tyle.Nie
umrzesz od tego heh.A zwiazek z uszami jest zaden.I nie trzeba miec kolczyka
z tytanu.

pozdro

1. Data: 2005-09-19 11:52:16

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <dgja38$bqo$1@inews.gazeta.pl> sq4ty wrote:

> [...]
> niektórych goi się bardzo szybko, ze dwa tygodnie, u niektórych pół
> roku. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Mam. Zarośnięty od paru lat język :)

Jeśli chodzi o babranie to odkryłam po sobie i znajomych, że sporo
zależy nie tylko od tego jak i na co organizm reaguje lecz również od
higieny zakładu w którym się to robi. Bo co z tego, że igła będzie
wysterylizowana, skoro potem położy się ją na brudnym blacie, ktoś
weźmie w brudne paluchy itp. Czyli musi być ogólnie czysto w środku,
wymyte podłogi, starte kurze, lateksowe rękawiczki na rękach obsługi
również są dobrą oznaką. Nie bój się zapytać czy możesz zobaczyć w czym
i jak sterylizują narzędzia. Ja sobie przekłuwałam ozorek we Francji i
tam zaraz po sterylizacji wszystkie narzędzia pakowali próżniowo w folię,
ale nie wiem, czy w Polsce gdzieś takie praktyki można znaleźć.

> Najbardziej się boję tego, że mi
> się nie będzie chciało długo zagoić. Uszy przekłuwałam już tak dawno,
> że nie pamiętam, ile mi się goiły.

Zagojenie języka to była kwestia niecałych dwóch tygodni. Natomiast jak
sobie uszy i nos przekłuwałam to babrało się praktycznie w
nieskończoność :/ Może kwestia tego, że w uszach i nosie miałam srebro
zaś na języku stal chirurgiczną. I że język miałam przekłuwany w
profesjonalnym salonie piercingu, zaś nos w domu a uszy u osiedlowej
kosmetyczki.

Iff

1. Data: 2005-09-19 12:04:23

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor napisał(a):

> [...]
> zaś na języku stal chirurgiczną. I że język miałam przekłuwany w
> profesjonalnym salonie piercingu, zaś nos w domu a uszy u osiedlowej

chwila, moment...

masz kolczyk w uszach, nosie i jezyku??

a moze jeszcze gdzies??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-09-19 12:40:13

Od: " plonaca" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilit, wierz mi ze czasem lepiej sie nie odzywac niz gadac glupoty.

> Goic sie bedzie do pol roku czyli moze sie babrac troche i to tyle.Nie
> umrzesz od tego heh.

Ale moze cale zycie miec problemy z gronkowcem, z wirusowym zapaleniem watroby
etc. jesli tylko pojdzie do studia w ktorym o higiene trudno.

> A zwiazek z uszami jest zaden.

Bzdura!

Jesli uszy goja sie dlugo, czesto bywa tak ze podobnie jest z innymi czesciami
ciala. Bo nie chodzi tyle o czesc ciala ile o reakcje skory i jej "chec"
przyjecia ciala obcego.

>I nie trzeba miec kolczyka
> z tytanu.

Sa osoby uczulone na nikiel w stali chirurgicznej. Srebro reaguje z plynami
ustrojowymi i dlatego rana dlugo sie goi. Tytan nie tylko nie uczula i nie
reaguje ale jeszcze wspomaga proces gojenia.

1. Data: 2005-09-19 12:45:07

Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Roznie bywa :) Przeklulam setki pepkow w swoim zyciu i roznie bywalo :)

> Myślę, że październik to dobry
> czas na przekłucie pępka, spokojnie zdąży się zagoić do wiosny (a nawet
> lata).

Tylko uwazaj na spodnie, zeby nie podrazniac pepke paskiem.

> Czytałam, że można smarować maścią Tribiotic, ale to chyba dopiero jak się
> paprze.

To antybiotyk wiec lepiej uzywac go ostroznie.

> Najbardziej się boję tego, że mi się nie będzie chciało długo
> zagoić.

Woda utleniona kilka razy dziennie, nie zaden spirytus. Nie mocz sie w wannie.
Nie dotykaj brudnymi rekami. I powinno byc spokojnie :)

> Wyczytałam też, że powinno się mieć na początek kolczyk z tytanu, a ze stali
> chirurgicznej wkłada się dopiero po zagojeniu. Prawda to?

Jesli masz uczulenie na nikiel - tytan. Jesli nie - bez problemu mozesz od
razu stal zalozyc :)

Aha, nie wybieraj sobie od razu zbyt zdobnego kolczyka, bo potemz takimi sa
problemy. Na pierwszy noech bedzie zwykly "banan" bez ozdobek :) No, z jakims
oczkiem kolorowym, ale bez wisiorkow etc.

pozdrawiam :)

1. Data: 2005-09-19 13:20:42

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@N...gazeta.pl napisał(a):

> Jesli masz uczulenie na nikiel - tytan. Jesli nie - bez problemu mozesz od
> razu stal zalozyc :)

a duża jest różnica w cenie między tytanowymi i stalowymi??

Emi, co to zbiera sie na kolczyka, co prawda nie w pępku, ale jest
makabrycznie uczulona na nikiel...

1. Data: 2005-09-19 13:23:18

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <dgm9g6$7ea$4@news.onet.pl> Emi wrote:

> chwila, moment...
>
> masz kolczyk w uszach, nosie i jezyku??

Miałam. Teraz jestem golutka, bo okazało się, że praktycznie każdy metal
wywołuje u mnie jakieś szkody :/ Z językiem było prawie w porządku poza
tym, że częściej miałam różne stany zapalne jamy ustnej, przypuszczalnie
wywołane obecnością tamże kawałka żelastwa. Tak samo nie mogę łańcuszków
non-stop nosić, bo po kilkunastu godzinach pojawiają się zaczerwienienia.

> a moze jeszcze gdzies??

Hyhy ;>

Iff

1. Data: 2005-09-19 15:23:19

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 19 Sep 2005 13:23:18 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@m...nie> i powiedziała:

> Z językiem było prawie w porządku poza
> tym, że częściej miałam różne stany zapalne jamy ustnej, przypuszczalnie
> wywołane obecnością tamże kawałka żelastwa.

Zawsze mnie zastanawiało, po co sobie ludzie robią dziury w języku...

Zuzanka (zdziwniej & zdziwniej)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-09-19 15:27:47

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <s...@z...kofeina.net> Małgorzata_Krzyżaniak
wrote:

> Zawsze mnie zastanawiało, po co sobie ludzie robią dziury w języku...

Bo mogą. Na potrzeby demokracji wystarczy.

Iff

YR
Co na wypryski?
tonik Mincer i inne kosmetyki kojace zaczerwienienie
gdzie w krakowie zrobię dobrą trwałą
bielizna Konrad, Kris Line / Krakow