kolejna afera

1. Data: 2009-10-11 09:19:44

Temat: kolejna afera
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bosz!
właśnie moja starsza córka (8) wykrzyczała "nie lubię cię!" płacząc i
wskazując na mnie karzącym paluszkiem sprawiedliwości.

co robić?!

2. Data: 2009-10-11 09:31:49

Temat: Re: kolejna afera
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> bosz!
> właśnie moja starsza córka (8) wykrzyczała "nie lubię cię!" płacząc i
> wskazując na mnie karzącym paluszkiem sprawiedliwości.
>
> co robić?!

Dokręcaj śrubę. A moje dziecko?

3. Data: 2009-10-11 10:08:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> bosz!
> właśnie moja starsza córka (8) wykrzyczała "nie lubię cię!" płacząc i
> wskazując na mnie karzącym paluszkiem sprawiedliwości.
>
> co robić?!

"A ja ciebie bardzo kocham"

serdecznie pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2009-10-11 10:17:18

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 11:19, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> bosz!
> właśnie moja starsza córka (8) wykrzyczała "nie lubię cię!" płacząc i
> wskazując na mnie karzącym paluszkiem sprawiedliwości.

A czego jej zabroniles?

> co robić?!

Jesli chcesz trafnej porady, to podac wiecej szczegolow :)

5. Data: 2009-10-11 11:34:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> "A ja ciebie bardzo kocham"

zastosowałem. ale już na przeprosinach :)

6. Data: 2009-10-11 11:41:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> A czego jej zabroniles?

jej jedno leniwe ja nie chciało jechać z mamą i młodą do sklepu
a drugie kwiczało, że jak nie pojedzie to młoda wtedy dostanie loda.
na nic obietnice braku mrozowych przyjemności, na nic!
kwik trwał i wzmagał sie z każdą minutą, albowiem poczucie
niesprawiedliwości tego świata jest dotkliwe, zwłaszcza dla dusz
czystych i ideowych a także chcących rozstawiać innych po kątach swojego
widzimisię :)

> Jesli chcesz trafnej porady, to podac wiecej szczegolow :)

no ja zabroniłem jechać i chciałem chwilę spokoju mieć więc wysłałem
kwiczącego potwora na górny poziom mieszkaniowy z poleceniem szczelnego
zamknięcia drzwi od siebie do pokoju i otulenia się w coś
dźwiękochłonnego (wczoraj probowałem moją autorską śliwowicę), ale żona
się ulitowała i dała szansę. szansa została chwycona z wdzięcznością,
kwik ukończony, przeprosiny, miłość, peace, przytulania i wypad
wszystkich do sklepu, uffff..... :)

7. Data: 2009-10-11 11:55:17

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 13:41, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> albowiem poczucie
> niesprawiedliwości tego świata jest dotkliwe, zwłaszcza dla dusz
> czystych i ideowych a także chcących rozstawiać innych po kątach swojego
> widzimisię :)

Po Tatusiu? ;)

> kwik ukończony, przeprosiny, miłość, peace, przytulania i wypad
> wszystkich do sklepu, uffff..... :)

Ufff :)

8. Data: 2009-10-11 12:00:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Po Tatusiu? ;)

bardzo prawdopodobne, niestety :(

9. Data: 2009-10-11 12:07:51

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właśnie moja starsza córka (8) wykrzyczała "nie lubię cię!" płacząc i
> wskazując na mnie karzącym paluszkiem sprawiedliwości.

Czy zdarza sie Tobie bądź zonie powiedzieć dziecku w gniewie za to że
coś zbroiło " za to cię nie kocham ", "już cie nie lubię za to co
zrobiłaś" ? Jeśli tak, to wiesz o co chodzi, dziecku nigdy nie wolno
mówić tego typu emocjonalnych skarceń ( wywoływania szantażu
uczuciowego). Najczęściej takie słowa bywają zwykłym naśladownictwem
zwrotów, jakimi posługuje się rodzice. :)

Józefinka :)

10. Data: 2009-10-11 12:47:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Józefina pisze:

> [...]
> uczuciowego). Najczęściej takie słowa bywają zwykłym naśladownictwem
> zwrotów, jakimi posługuje się rodzice. :)

nie, nigdy w ten sposób nie mówimy do dzieci, a wręcz przeciwnie :)

Re: Szkodliwośćgrzecznośc i
DOBRE
Eliksir młodości;)))
Re: Hrabia Ryszard