Re: kolejna odslona strony z haftami

Data: 2001-11-27 13:45:22
Temat: Re: kolejna odslona strony z haftami
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl>

> Ty to potrafisz czlowiekowi dodac otuchy! Tak sie jakos sklada, ze zawsze
po
> lekturze twoich postow poprawia mi sie chumor.
> Dla pelnej jasnosci, posiadlam sztuke projektowania stron w takim samym
> stopniu, w jakim 7-miesieczne dziecko opanowalo sztuke chodzenia :-))))
> Tylko mi nie ;pisz, ze niektore dzieci w tym wieku juz biegaja!! Taka
zdolna
> nie jestem. Ale adresik zapisalam i chyba przestane gotowac obiady (bo
> sprzatac juz dawno przestalam ) i zaczne mozolna nauke :-)

Powszechnie wiadomo, ze Skrzacik jest ambitny i pracowity.
Jest tez metoda wykonania strony dla mniej pracowitych, wchodzisz na dowolna
domene, ktora daje strony za darmo, np. kki.net, wp, hoga, wybierasz sobie
dowolna, edytujesz ichni tekst, zmieniasz na wlasny, wstawiasz wlasne skany
i sie cieszysz, nastepnego dnia cos Ci sie przestaje podobac, zmieniasz
kolor tla, wyrzucasz wszystko, co dostalas na pierwotnej stronie, wstawiasz
swoje kolejne skany, nastepnego dnia......
A po tygodniu zapragniesz nauczyc sie czegos jeszcze.
Pozdr.
Elzbieta