kolonoskopia

11. Data: 2003-03-27 13:04:49

Temat: Odp: kolonoskopia
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego? A gdy ma sie usuniete migdałki?
;-)
Madab

12. Data: 2003-03-27 13:05:45

Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też chciano mi zrobić to badanie. Ale dowiedziałem sie że czasem uszkadzają
jelito
Madab

13. Data: 2003-03-27 13:48:41

Temat: Re: kolonoskopia
Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madab" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Też chciano mi zrobić to badanie. Ale dowiedziałem sie że czasem
uszkadzają
> jelito
> Madab

myslisz, ze te słowa uspokoją autorke głownego postu ?

Agata

14. Data: 2003-03-28 07:20:45

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myslisz, ze te słowa uspokoją autorke głownego postu ?
>
> Agata

na zasadzie lepiej nie wiedziec? lepiej niech nie wie, to sie nie bedzie
bac?
ja tez kiedys nie poszlam, bo przeczytalam, ze moze dojsc do przebicia
jelita, ale tym razem chyba juz pojde, bo jednak wole wiedziec dlaczego
ciagle boli mnie brzuch
Ewa

15. Data: 2003-03-28 12:45:31

Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przebicia
> jelita, ale tym razem chyba juz pojde, bo jednak wole wiedziec

nie, na zupełnie innej zasadzie
Chyba nie ma zbyt wiele badan diagnostycznych, ktore nie niosłyby ze
sobą jakiś niebezpieczeństw. Pewnie, ze dobrze znac ewentualne
zagrożenia, ale
trzeba zawsze patrzec najpierw na te dobre strony, szczególnie jeżeli
takie badanie
jest niezbędne do postawienia diagnozy.
Madab napisała tylko "dwa słow", które odstręczaja od badania -
w kazdy razie ja to tak odebralam.
A Tobie Ewo zycze duzo zdrówka

Agata

16. Data: 2003-03-28 20:59:46

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <x...@s...pl> napisał(a):
> ja tez kiedys nie poszlam, bo przeczytalam, ze moze dojsc do przebicia
> jelita, ale tym razem chyba juz pojde, bo jednak wole wiedziec
> dlaczego ciagle boli mnie brzuch

To może lepiej na gastroskopię?
Nieprzyjemne, ale po 3 minutach
można się "przyzwyczaić" i nie dusić już...

--
ŁK

17. Data: 2003-03-28 21:45:49

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może lepiej na gastroskopię?
> Nieprzyjemne, ale po 3 minutach
> można się "przyzwyczaić" i nie dusić już...

zdecydowanie wolalabym gastroskopie, jednak kazali mi zaczac od kolonoskopi,
bo podejrzewaja, ze mam cos nie tak z jelitami:( jak kolonoskopia nic nie da
to mi zrobia gastroskopie
brr, mam dosc od dwu lat usiluje dociec co mi jest i nikt nie wie:(
Ewa

18. Data: 2003-03-28 22:25:29

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madab" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Też chciano mi zrobić to badanie. Ale dowiedziałem sie że czasem
uszkadzają
> jelito

dokladnie, a potem ten koniec drazy dalej, przebija serce i pluca, owija sie
wokol tchawicy i trafia prosto w mozg
a jeden dentysta chcial znieczulic zab ale sie potknal i wyklul pacjentowi
oko

19. Data: 2003-03-29 08:44:57

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Mar 2003, Agati(aga) wrote:

> Chyba nie ma zbyt wiele badan diagnostycznych, ktore nie niosłyby ze
> sobą jakiś niebezpieczeństw. Pewnie, ze dobrze znac ewentualne

kolonoskop jak kazdy fiberoskop jest przyrzadem miekkim, stad
niebezpieczenstwo perforacji jelita nie jest duze - chyba, ze jest
to choroba usposabiajaca do perforacji - ciezki stan colitis
ulcerosa - ale wowcza kolonoskopii sie nie robi

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

20. Data: 2003-03-29 09:38:08

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <x...@s...pl> napisał(a):
> [...]
> kolonoskopia nic nie da to mi zrobia gastroskopie
> brr, mam dosc od dwu lat usiluje dociec co mi jest i nikt nie wie:(

A Heliocbacter nie masz?
To ostatnio dość popularne :\

--
ŁK

Optyk
Prosze o kontakt z ludzmi o podobnym problemie
gangrenik
Klinika (Swidnica?) - problem z oczami.
ganfrenik