kolor po farbowaniu - co mi z tego moze wyjsc?

1. Data: 2006-02-10 09:44:34

Temat: kolor po farbowaniu - co mi z tego moze wyjsc?
Od: GosiaM <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakies 2 miesiace temu wlosy sobie ufarbowalam szamponem Palette "sarni
braz". Kolor niby zmywalny ale siakos nie bardzo wiec w tej chwili mam
takie rudo - brazowe ale bardziej rude i mnie wkurzaja :). Tak sie
zastanawiam czy jesli teraz na to poloze farbe powiedzmy ciemny blond
to czy efekt koncowy nie bedzie rudo-dziwny? Moze ktoras z Was
przerabiala powrot z rudego do blondu bez uprzedniej dekoloryzacji?

pozdrawiam
GosiaM

1. Data: 2006-02-10 10:04:02

Temat: Re: kolor po farbowaniu - co mi z tego moze wyjsc?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

GosiaM wrote:
(...)
> Moze ktoras z Was
> przerabiala powrot z rudego do blondu bez uprzedniej dekoloryzacji?

Przerabia?am, ale ze dwa miesiace to by? rudy blond, jasna marchewa.
Dziwny kolor i na d?uz.ej raczej bym z nim nie wytrzyma?a ;)

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

1. Data: 2006-02-10 10:16:04

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

GosiaM wrote:
> [...]
> to czy efekt koncowy nie bedzie rudo-dziwny? Moze ktoras z Was
> przerabiala powrot z rudego do blondu bez uprzedniej dekoloryzacji?

moim zdaniem z blondem wyjdzie rudo-dziwny. jedyny sposob na
pozbycie sie tej rudosci to zafarbowac na ciemno, albo
dekoloryzowac, a i to ostatnie moze byc trudne. rude sie
niby szybko wypiera, ale ten ostatek jest uparty i siedzi.

-- kasica

1. Data: 2006-02-10 10:37:04

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "GosiaM" <n...@m...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> czy efekt koncowy nie bedzie rudo-dziwny? Moze ktoras z Was przerabiala
> powrot z rudego do blondu bez uprzedniej dekoloryzacji?

Niestety ja przerabialam. Na tych samych kolorach. Tylko mi ten sarni braz
jakis ciemny wyszedl no i zeby rozjasnic kupilam ciemny blond jako, ze nic
nie dal, kupilam jasny blond. Niestety nic nie rozjasnil zmienil tylko
odcien. I fajnie by bylo gdyby to bylo wszystko, ale niestety wlosy mi sie
strasznie przesuszyly i jakies takie matowe sie zrobily. Wydaje mi sie, ze
to indywidualna sprawa wlosów. I ciezko tu cokolwiek radzic.

Anet

1. Data: 2006-02-10 18:23:07

Od: GosiaM <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anet napisał:

> Niestety ja przerabialam. Na tych samych kolorach. Tylko mi ten sarni braz
> jakis ciemny wyszedl no i zeby rozjasnic kupilam ciemny blond jako, ze nic
> nie dal, kupilam jasny blond.

Ja tez mialam na poczatku taki ciemny to chyba cecha charakterystyczna
Palette, teraz mi sie zmywa i mam coraz bardzej rudy - wczoraj mi
znajoma powiedziala ze mam odcien wlosow jak jej pies (seter) :-).
Znalazlam z l'oreala jakis ultra jasny kasztan ale jest to kolor
rozjasniajacy do wlosow ciemnych no i nie wiem czy daloby sie go uzyc
bo nic nie pisze o ciemnych ale rudych. Po tym co mi napisalyscie to
jakos kiepsko widze pozbycie sie tej rudosci :-(

pozdrawiam
GosiaM

1. Data: 2006-02-16 15:19:05

Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

GosiaM wrote:
> [...]
> to czy efekt koncowy nie bedzie rudo-dziwny? Moze ktoras z Was
> przerabiala powrot z rudego do blondu bez uprzedniej dekoloryzacji?

uwaga! Schwarzkopf lubi tylko Schwarzkopf, jeśli urzyjesz innej farby
to efekt będzie głupio dziwny, nawet dobry fryzjer będzie maił problem z
dekoloryzacją takich włosów, musisz urzyć farby tej samej firmy, ale
nie spodziewaj sie efektu przejścia do jaśniejszych włosów, te które już
załapały farbę nie będą sie rozjaśniać tylko przyciemnią się jeszcze
bardziej, jeśli chcesz rozjaśnić to tylko mocny rozjaśniacz!

Zapracuj na internet
moje spotkanie z depilacją brazylijską
Dziękuje
sposob na opryszczke