"tłusta dieta to podstawa"

31. Data: 2004-02-02 12:51:15

Temat: Re: "tłusta dieta to podstawa"
Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale jak inaczej propagować jakakolwiek dietę (i cokolwiek innego),
> jeśli nie poprzez media, spotkania itp ? Nie da się. A to wszystko
> kosztuje. Przecież nikt nie zrobi niczego za darmo, bo sie nie da, a niby
> dlaczego ma płacić np. Kwaśniewski ? Pewnie, że każda dieta, która
znajdzie
> duże grono odbiorców, stanie się dochodowa. Ale to dotyczy wszystkich diet
> i nie tylko diet. Żyjemy w takich czasach, że nie ma nic darmo.

no i swietnie.......
to prosze nie wysuwac argumentu ze dieta ta jest nieobciazona wyciagniem
kasy bo jest jak kazda inna........

> O ile sie orientuje, swoje czasopisma mają też wegetarianie. A ostatnio
> rosna jak grzyby po deszczu kluby Super Linii, która też przecież nie jest
> darmowym czasopismem.
j.w.
aducha

32. Data: 2004-02-02 12:53:32

Temat: Re: OT.
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zdrowe, smiać się z siebie :) Można więc domniemywać, że skoro
> Amerykanie potrafią się śmiać ze swoich diet, jakie by one nie były, nie
> jest z nimi najgorzej :)

o USA i amerykanach mozna bez konca, obecnie u nas "leca" serie "Daria" i
"South park "(made in USA) , potezny paszkwil na amerykanow, i dopoki sa
amerykanie ktorzy kreca takie filmiki to nie jest zla, ale informacje w
news-ach (te z zycia wziete) juz sa mniej "pocieszajace"

> A że można znaleźć w związku z nią elementy humorystyczne
> ? Pewnie, że można. Nawet pogrzeb może być śmieszny, niestety :)
> Eva Sheers

co do pogrzebu, to trzeba ostroznie. Ale jezeli ludzie potrafia sie smiac ze
swoich cech/nawykow to znaczy ze ludzkosc ma jeszcze przyszlosc przed soba
:)

Jurek

33. Data: 2004-02-02 13:21:50

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aducha" <a...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
> nie, nie kazdy, ale jest ich duzo: miesnych, mlecznych itp, tak samo jak
> sojowych i innych
> i nie nalezy sie ludzic ze zmiana diety omijamy je wielkim lukiem bo to
> nieprawda......

Wcale nie musisz kupowac wedlin czy nabialu konkretenj firmy.Mozesz kupic
dowolnej a najbardziej zrob sama.Kup swinie na wsi daj do miejscowego
masaza. I bedziesz miala najbardziej optymalne wedliny na kuli ziemskiej.
To samo tyczy sie nabialu. I jajek.
Na Do nie ma przymusu kupowania produktow z logo ZO.

> problemu nie mam zadnego, tylko widze pewna niekonsekwencje:
> to jak to jest? srodowisko optymalnych dziaua charytatywnie promujac styl
> odzywiania ( w przeciwienstwie do pozostalych dziaualajacyh na rzecz
> instytucji profitowych) czy robi na tym biznes?

A jak myslisz, wydanie gazety NIC nie kosztuje?
Nawet papier toaletowy z makulatury kosztuje.
Wiec niekonsekwencji nie widze.
Nie chcesz kupowac gazety, nikt ci nie kaze.Mozesz w necie doczytac w
zasadzie wszystko.
Nawet archiwalne artykuly.A swieze wpisze grupa zapalencow.
Ja chcarytatywnie moge ci POZYCZYC swoje Optymalniki, pod awrunkiem,ze mi
oddasz, bo lubie czasem do niektorych watkow wracac.

> staram sie jak moge poznac te diete ale jest tak niespojna i ma tyle
> niecislosci ze nasuwa mi sie mnostwo pytan na ktore tu staram sie uzyskac
> odpowiedz...... i jak narazie to same sprzecznosci czytam.......... i to
> nawet nie dotyczace samej diety tylko niezrozumialej otoczki ideologicznej
> wokol niej

Wcale nie musisz tej ideologii sluchac ani o niej czytac.Najmoadrzejszym
sposobem stosowania tej diety( i tak wlasnie robi gro osob) jest po porstu
znanie odpowiednich proporcji i ich stosowanie.
A jedyna czytana ksiazka jest Ksiazka kucharska.

Tez pozdrawiam Hafsa

34. Data: 2004-02-02 13:36:17

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@g...pl> wrote in message

> [...]
> To samo tyczy sie nabialu. I jajek.
> Na Do nie ma przymusu kupowania produktow z logo ZO.

dobrze, tak samo na innych dietach.......

> [...]
> Ja chcarytatywnie moge ci POZYCZYC swoje Optymalniki, pod awrunkiem,ze mi
> oddasz, bo lubie czasem do niektorych watkow wracac.

dziekuje za porpozycje ale zbyt daleko od wroclawia mieszkam;-)))
a poza tym nie w tym rzecz, nie wierze ze gazeta jest sprzedawana po cenie
rownej kosztom nakladu- to jest dzialalnosc charytatwna......

> [...]
> znanie odpowiednich proporcji i ich stosowanie.
> A jedyna czytana ksiazka jest Ksiazka kucharska.

no lektura postow na tej grupie jednak tego nie potwierdza.........a szkoda

pzdr
aducha

35. Data: 2004-02-02 14:08:06

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobrze, tak samo na innych dietach.......

W Polsce nie ma produktow sygnowanych MM ani Atkinsowskich a jednak ludzie
sobie jakos radza.
W czym widzisz problem?

> dziekuje za porpozycje ale zbyt daleko od wroclawia mieszkam;-)))
> a poza tym nie w tym rzecz, nie wierze ze gazeta jest sprzedawana po cenie
> rownej kosztom nakladu- to jest dzialalnosc charytatwna......

Bo nad ta gazeta ktos zwyczajnie PRACUJE.Nie uwazasz?
A poza tym, gdzie ty o tej charytatywnosci wyczytalas, ze gazeta ma byc
charytatwynie wydawana?
Nie rozumiem doprawdy o co ci chodzi.Przeciez nikt nikogo nie zmusza do
kupowania gazety.Chcesz-kupujesz, nie chcesz, nie kupujesz.

> no lektura postow na tej grupie jednak tego nie potwierdza.........a
szkoda

A ile na tej grupie jest optymalnych? Leszek, Krysia, Jurek, moja skromna
osoba, z doskoku tez moze 2-3 osoby.I uwazasz,ze jest to grupa
reprezentacyjna?
Znam optymalne osoby, kotre w ogole nie maja dostepu do netu. Po prostu
odzywiaja sie optymalnie i tyle.
Szkoda,ze swoja opinie ksztaltujesz na podstawie wypowiedzi garstki osob.Ale
to juz odrebna historia.
Hafsa

36. Data: 2004-02-02 14:39:15

Temat: Re: komentarz do artykulu
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> napisał

> Czy zawartosc tluszczy w diecie rzedu 80% w tym duzo tluszczy nasyconych
> mozna uznac za umiarkowany? Tyle tluszczy zawiera dieta kwasniewskiego.
Wiec
> artykul raczej nie moze byc nawet przyblizonym potwierdzeniem jej
> skutecznosci w leczeniu otylosci. Takie badania nalezy dopiero wykonac.

Jak Ty to wyliczylas ze w diecie Kwasniewskiego wyszlo ci 80% tluszczu.
Chyba znowu nie doczytalas na czym polega DO.

Jesli nawet przyjac jeden z najwyzszych procentow na tluszcz czyli proporcje
BTW
rzedu 1:3,5:0,8 to tłuszcz stanowic bedzie tylko 66% wszystkich produktow.
Osoby odchudzajace sie jedza jednak tego tluszczu duzo mniej niż 1:3,5.
Przy czesto spotykanych proporcjach 1:2:0.8 to procent tluszcu wyniesie 53%.

37. Data: 2004-02-02 14:46:15

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "aducha" <a...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

> W Polsce nie ma produktow sygnowanych MM ani Atkinsowskich a jednak ludzie
> sobie jakos radza.
> W czym widzisz problem?

hmmm chyba sie nie rozumiemy
no roznie radza sobie czasem jezdza do hipermarketu a czasem na wies.... i
fajnie....
wskazac chce tylko na to ze wysuwanie argumentow o interesownosci roznego
rodzaju podmiotow gospodarczych w ramach promowania diet innych niz
optymalna z rownoczesnym pisaniem o tym jak amerykanie zrobia biznes na
atkinsie jest conajmniej niekonsekwentna, nie uwazasz?
o tym wlasnie pisalam......

> [...]
> Nie rozumiem doprawdy o co ci chodzi.Przeciez nikt nikogo nie zmusza do
> kupowania gazety.Chcesz-kupujesz, nie chcesz, nie kupujesz.

wiem jak wygladaja procesy rynkowe, tego akurat nie musisz mi tlumaczyc
nie mowiac juz o tym ze wydatki zwiazne z praca ludzka sa kosztami
ponoszonymi przez gazete:-)))a ja mowie o zysku, o proficie.....

> [...]
> odzywiaja sie optymalnie i tyle.
> Szkoda,ze swoja opinie ksztaltujesz na podstawie wypowiedzi garstki

no wlasnie absolutnie nie wycigam zadnych wnioskow ogolnych na temat diety
bo jak juz wczesniej zauwazylam tu jest duzo ideologii, malo faktow, jakbym
ksztaltowala swoje opinie na temat diety optymalnych na podstawie tych
wypowiedzi to juz dawno bym nie prowadzila dyskusji na ten temat.......

aducha

38. Data: 2004-02-02 15:07:40

Od: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> napisał

> Wiec
>
> Jak Ty to wyliczylas ze w diecie Kwasniewskiego wyszlo ci 80% tluszczu.
> Chyba znowu nie doczytalas na czym polega DO.

Podaje zrodlo z ktorego zaczernelam moja informacje:
"Tluste zycie" J.Kwasniewski i T.Kwasniewski Warszawa 1997 wydawnictwo WGP
str.160. tytul rozdzialu: Oskazanych na tucz.
anna

39. Data: 2004-02-02 16:23:19

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz w wiadomości news:bvlniv$dhu$1@news.onet.pl pisze:

> [...]
> produktow. Osoby odchudzajace sie jedza jednak tego tluszczu duzo
> mniej niż 1:3,5. Przy czesto spotykanych proporcjach 1:2:0.8 to

Chodzi o udzial kalorii z tluszczu, a nie o stosunek wagowy. W wyniku tego
samego nieporozumienia nowa dieta Jana Pawla II (przypomne, ze chodzi o
diete Zone, opierajaca sie na stosunku kalorycznym 40%, 30%, 30% odpowiednio
dla weglowodanow, bialka i tluszczow) o malo nie zostala podciagnieta pod
"diete optymalna".

40. Data: 2004-02-02 18:07:16

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał

> Chodzi o udzial kalorii z tluszczu, a nie o stosunek wagowy.
Jesli tak , to faktycznie może to być 80%.

--
Tomasz

KURS FOTOGRAFII
kwasne rzeczy a MM