kominek

1. Data: 2001-09-22 16:22:10

Temat: kominek
Od: "lame" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chcialabym sprawic sobie w domu (dom jest stary, poniemiecki) tradycyjny
kominek.
Ile to moze kosztowac i jakich modernizacji to wymaga?
Czy mozecie polecic jakies kominki?
Pozdr.
lame

1. Data: 2001-09-24 06:07:12

Temat: Re: kominek
Od: "Fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O co właściwie chodzi kominek tradycyjny/murowany/ , czy wkład kominkowy.
Ja osobiście zamontowałem wkład koszt takiej operacji to ok.1200 do ....
zależy od firmy + rury do komina ok.200 + koszt obudowy i wełna do izolacji
pytanie czy masz możliwość rozprowadzenia ciepła do innych pomieszczeń

whirlpool AWT 2084 wymiana spostrzeżeń
wspólnota mieszkaniowa
zmywarka
Farba w łazience?