kompleks rozświetlający z wit. c

1. Data: 2003-10-05 13:07:34

Temat: kompleks rozświetlający z wit. c
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z was go używa ? JAkie wrażenia ? Jakieś efekty ?

AGA

1. Data: 2003-10-05 14:22:41

Temat: Re: kompleks rozświetlający z wit. c
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

edward u wrote:
> Czy któraś z was go używa ? JAkie wrażenia ? Jakieś efekty ?
>

> AGA

Rozmowa na temat tego preparatu już miała tu miejsce i to całkiem niedawno.
Poszperaj w satrszych wątkach i z pewnością znajdziesz. :-) Generalnie,
opinie były raczej pochlebne.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-05 14:31:29

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Rozmowa na temat tego preparatu już miała tu miejsce i to całkiem
niedawno.
> Poszperaj w satrszych wątkach i z pewnością znajdziesz. :-) Generalnie,
> opinie były raczej pochlebne.

Czytałam ale może ktos jeszcze uzywa i może coś o nim powiedzieć

1. Data: 2003-10-05 14:55:12

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

edward u wrote:
> Czy któraś z was go używa ? JAkie wrażenia ? Jakieś efekty ?

Uzywam od ok. tygodnia i jestem zadowolona. Konsystencja zelu, ladne
pachnie, dobrze sie wchlania, twarz wydaje sie dobrze odzywiona i nie swieci
sie. Po np. "Porannym blasku" wystepowal u mnie taki dziwny efkt zaraz po
nalozeniu - twarz momentalnie mi sie "pocila", na szczescie ten kompleks nie
daje takiego efektu. Polecam

pozdrawiam
tufi

1. Data: 2003-10-05 22:37:25

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie bylo tak samo z "porannym blaskiem". on po prostu zatyka pory
> momentalnie :(

no coz, krem "poranny blask" to nie jest dobre osiagniecie avonu,
generalnie nic w nim nie ma co mozna pochwalic, a fakt ze ponoc wygladza
zmarszczki osiagnieto poprzez zastosowanie polyskujaych drobinek,
niepamietam juz czego, ktore odbiajac swiatlo optycznie zmiejszaja
zmarszczki, taka iluzja, na nic sie to nie przydaje
mnie powodwal alegrie lacznie z lekkim opuchnieciem policzkow, nawet nie
wiem po czym bo skald nie jest zbyt wyrafinowany w porowaniu z kremami avonu
ktore alergii nie wywolywaly

1. Data: 2003-10-05 22:43:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Oct 2003 16:55:12 +0200, tufi <t...@i...pl> wrote:
[...]

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-06 14:34:04

Od: "Tusia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"edward u" <e...@w...pl> wrote in message
> Czytałam ale może ktos jeszcze uzywa i może coś o nim powiedzieć

Jak dla mnie, to on zdecydowanie nie zatyka porow. Ma delkatna zelowa
konsystencje i bardzo szybko sie wchlania. Moja cera (mieszana, czasami cos
niechcianego wyskoczy) zdecydowanie lepiej go znosi niz Poranny Blask.
Aktualnie nawet niezle wyglada, poprawil mi sie koloryt, ale nie wiem, czy
to zasluga witaminy C. Uzywam od ok. 1,5 tygodnia - po przyjsciu do domu
(zmysciu makijazu i calodziennego komputerowego kurzu) oraz na noc.
Generalnie - dobre wrazenie.
Pozdrawiam,
Tooska

1. Data: 2003-10-06 15:35:27

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Hehe, mnie już tyle kosmetyków z Avonu uczuliło, że na brak podrażnień
> po użyciu jakiegoś ich mazidła reaguję szalonym wybuchem radości;))

Tak zachwalacie ten krem, że chyba sobie kupię. :-) Zastanawiam się tylko,
czy on się nadaje do cery mieszanej? Nie chciałabym, żeby pozatykał pory i
spowodował powstawanie wyprysków. Btw, na jakiej zasadzie można zwrócić
produkt w Avonie będąc konsultanktą?

--
Elvira

1. Data: 2003-10-06 20:11:10

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Ja mam tłustą i mi pasuje. O dziwo nie świecę się po nim, jak > po
większości kremów nie-matujących.

Aha, w takim razie dla mnie też powinien być odpowiedni. Dzięki.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-06 20:14:35

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tufi wrote:

> Zamawiasz bezplatny formularz przesylki zwrotnej (mozesz go tez chyba
> dostac w COK-u), wypelniasz rubryczki - nr kosmetyku, nr faktury itp,
> przyczyne zwrotu, no i na koncu - czy chcesz taki sam kosmetyk czy
> pieniazki. Wysylasz to na adres podany na odwrocie, a po max 6
> tygodniach masz pieniazki na koncie konsultanckim.
> Zwracalam juz kilka razy kosmetyki i nigdy nie mialam zadnych
> problemow. Zamaist zaplacic za kolejna paczke, np. 200zl, to
> zaplacisz 180zl (20zl zwrotu). Tylko sie nie przestrasz, bo bedziesz
> miala odliczona kwote upustu, czyli krem kosztowal 9,90 to przy 23%
> [...]

Ok, wielkie dzięki za odpowiedź. :-) Jeszcze nigdy nic nie zwracałam, ale na
wszelki wypadek wolałabym wiedzieć.

--
Elvira

Usuwanie zarostu woskiem.