kompleksowe witaminy

1. Data: 2007-09-01 08:05:46

Temat: kompleksowe witaminy
Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie radzicie kupić dobre komleksowe zestawy witamin???
bo ja nie mam pojęcia, jedynie Centrum mi się kojarzy,

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2007-09-01 14:53:14

Temat: Re: kompleksowe witaminy
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> jakie radzicie kupić dobre komleksowe zestawy witamin???
> bo ja nie mam pojęcia, jedynie Centrum mi się kojarzy,

O rany. Jak pójdziesz do takiego sklepu z napisem APTEKA to pani Ci na pewno
doradzi.
Z tego co kojarzę, to najtaniej i najlepiej wychodzi MultiTabs, ok 40zł za
100 tabletek, czy jakoś tak, ale mogę nie pamiętać dobrze stosunku
ilość-cena.

Maja

3. Data: 2007-09-19 21:10:44

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty pisze:

> [...]
> Z tego co kojarzę, to najtaniej i najlepiej wychodzi MultiTabs, ok 40zł za
> 100 tabletek, czy jakoś tak, ale mogę nie pamiętać dobrze stosunku

Polecam BodyMax - cena może nie konkurencyjna, ale preparat zawiera
wszystko i żeń-szeń na dokładkę :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

4. Data: 2007-09-20 11:33:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <t...@g...pl> napisał(a):

> jakie radzicie kupić dobre komleksowe zestawy witamin???
> bo ja nie mam pojęcia, jedynie Centrum mi się kojarzy,

Żadnych. Właściwa dieta powinna dostarczać wszystkich witamin. A awitaminozę
leczy się suplementacją konkretnej witaminy.

--
JoP

nie wygladac jak szczeniak
ubior dla szczuplego
40-tni facet. Co mogę zrobić dla polepszenia wygladu?
leg-avenue ?
naszyjnik dla mezczyzn