protest pielęgniarek

31. Data: 2001-01-29 13:10:41

Temat: komuna
Od: "Pluta, Kamil" <K...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

> Sądzę, że to mało ważne ile kto zarabia - ważne, żeby za to
> co zarobi był w
> stanie utrzymac rodzinę, a jak moze wyzyc do "pierwszego"
> ktos kto zarabia
> 700-800zł. i ma do utrzymania powiedzmy dwójke dzieci? Czy to
> Twoim zdaniem
> paranoja? Fakt, ze wyksztalconemu lekarzowi rowniez naleza
> sie konkretne
> pieniadze, ale to nie powod, zeby moze mniej wyksztalcona,
> ale czasem majaca
> znacznie wieksza wiedze praktyczna pielegniarka miala glodowac.

> [...]

Drogiej Pani się marzy Dobry Wujek Stalin który dawał dzieciom cukierki.
On uważał że żołądki mamy wszyscy równe.
A mnie nie obchodzi jaką kto ma rodzinę, ile dzieci.
Jak ktoś chce mieć dzieci to musi UMIEĆ na nie zarobić!
Nad większością ludzi na świecie nikt się nie lituje
i to jest O.K. bo oni wiedzą że muszą zadbać o siebie i swoje rodziny.
Takie myślenie posuwa ludzi do przodu a kraje do dobrobytu.
Do czego doprowadziła komuna i salin każdy wie.
Przypomnę jednak fakt że największe spustoszenie komuna poczyniła
w umysłach ludzkich:
Idiotyzmem jest gadanie że ktoś powinien zarabiać 500 lub 2000.
Dlaczego jakaś niedouczona piguła ,co na mnie krzyczy,
wyśmiewa się z pacjenta, opierdala się na lewo i prawo ma mieć
zagwarantowane
2000 i jeszcze jej z roboty nie można wywalić.

To jest właśnie paranoja i ciężka choroba POSTKOMUNISTYCZNA !

Jak pielęgniarki chcą poprawić swoją sytuację to niech walczą
o to aby zwolnić te co źle pracują, co są nie miłe w stosunku do
pacjentów!
Niech walczą o konkurencje w służbie zdrowia (zamykanie szpitali do
których
pacjenci nie chcą chodzić, o złamanie monopolu kas chorych )

Pani jednak śpiewa mi tu bajkę :
czy się stoi czy się leży pielęgniarkom 2000 się należy!

pozdrawiam wszystkich ciężko pracujących i bogatych, bo oni nie muszą...
kamil

32. Data: 2001-01-30 00:56:43

Temat: Re: komuna
Od: M...@w...pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktoś chce mieć dzieci to musi UMIEĆ na nie zarobić!

ABSOLUTNIE się z Tobą zgadzam, że trzeba UMIEĆ na dzieci zarobić. I
PIELĘGNIARKI, JAKO WYKONAWCZYNIE ZAWODU DYPLOMOWANEGO I KONCESJONOWANEGO
SPEŁNIAJĄ TEN WYMÓG CAŁKOWICIE. Umieją zarobić, tylko nikt im za ich
pracę nie chce adekwatnie zapłacić:-(

> [...]
> wyśmiewa się z pacjenta, opierdala się na lewo i prawo ma mieć
> zagwarantowane
> 2000 i jeszcze jej z roboty nie można wywalić.

A kto powiedział, że niedouczona, krzycząca.... Tu nie chodzi o te,
tylko o DYPLOMOWANE PIELĘGNIARKI.

> Pani jednak śpiewa mi tu bajkę :
> czy się stoi czy się leży pielęgniarkom 2000 się należy!

Chyba jesteś z innej galaktyki. Jak żyję, nie widziałem pielęgniarki,
która zarabiałaby 2000 zł. Nawet brutto. Poza Knysokową oczywiście, no i
może kilkoma jej psiapsiółkami:-(((

Pozdrawiam,
Marek Li
M...@w...pl

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

33. Data: 2001-01-30 11:29:18

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pluta, Kamil" <K...@d...depfa-it.com> napisał w
wiadomości
er3.domdata.depfa-it.com
> [...]
> A mnie nie obchodzi jaką kto ma rodzinę, ile dzieci.
> Jak ktoś chce mieć dzieci to musi UMIEĆ na nie zarobić!

Z calym szacunkiem ale to troche nie tak. Przyklad z wujaszkiem
jest nieco chybiony bo zdecydowana wiekszosc nie ma gdzie
zarobic mimo posiadanych kwalifikacji. Domyslam sie ze
pojecie UMIEC w rozumowaniu kolegi oznacza ZAKOMBINOWAC
ale ta umiejetnosc posiadaja nieliczni.

> Nad większością ludzi na świecie nikt się nie lituje
> i to jest O.K. bo oni wiedzą że muszą zadbać o siebie i swoje rodziny.
> Takie myślenie posuwa ludzi do przodu a kraje do dobrobytu.

No to kandyduj Kolego do "zlobu" niechaze wreszcie tak bedzie ?????

> Do czego doprowadziła komuna i salin każdy wie.
> Przypomnę jednak fakt że największe spustoszenie komuna poczyniła
> w umysłach ludzkich:

Mimo wszystko nie bylo takiej nedzy jak teraz.
Ponad 24mln mieszkancow RP zyje na pograniczu nedzy, ubostwa
i minimum socjalnego i pytam kto do tego doprowadza ....??????
Cos to "spustoszenie" bylo malo skuteczne skoro ponad
65% Rodakow postrzega ta nedze tak samo.......:-((((

> [...]
> wyśmiewa się z pacjenta, opierdala się na lewo i prawo ma mieć
> zagwarantowane
> 2000 i jeszcze jej z roboty nie można wywalić.

Od kiedy to wyjatki stanowia regule ????
Cosik Waszmosci chyba nerwy puszczaja. Znam sporo przypadkow
ze te tzw "niedouczone" byly ( i chyba nadal sa ) cenione na zachodzie.
A dlaczego pan/ni doktor ma zarabiac 10x wiecej niz pielegniarka
skoro czesto widzi sie go/ja w szpitalu tylko podczas porannego
obchodu a reszta to prywatna praktyka na koszt podatnika ????
Moze tak wiecej obiektywizmu w osadach "opierdalajacych"
sie pielegniarek bo to samo mozna odniesc do lekarzy.

> [...]
> których
> pacjenci nie chcą chodzić, o złamanie monopolu kas chorych )

No wiec probuja walczyc. Nie maja w swoim arsenale lomow, trzonkow
od kilofow, lancuchow itp. przyzadow tak wiec skutecznosc jest zerowa.
Z drugiej strony czy to do pielegniarek nalezy uregulowanie i
"wyprostowanie"
takiego stanu rzeczy ????
Co robia Ci ( czyt, rzad ) ktorzy sa za to odpowiedzialni a na ktorych
co miesiac wplacamy podatki ????
A moze wlasnie taki balagan sprzyja ..............??????
Wiem, wiem, kolega zaraz napisze ze to przez "wujka Stalina " ale
na litosc Boska, przez 50 lat "stalinowcy" nie zrobili tyle zla w tym
kraju co loBUZKI przez 6 a ze tak jest to kazdy widzi.:-(((

> Pani jednak śpiewa mi tu bajkę :
> czy się stoi czy się leży pielęgniarkom 2000 się należy!

Moze ta bajka jest dobrze spiewana poniewaz pielegniarka
zawsze zjawi sie po nacisnieciu dzwonka czego nie powiem o lekarzach.
Duzur pielegniarki to jej fizyczna obecnosc czego niestety nie moge
powiedziec o lekarzach.:-(((

Zreszta ODPOWIEDZIALNI za taki stan rzeczy zawsze moga powiedziec:
"Owsiak zrobi swoje i jakos tam bedzie" :-((((((

Andrzej

34. Data: 2001-01-30 16:02:12

Od: "Pluta, Kamil" <K...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> KONCESJONOWANEGO
> SPEŁNIAJĄ TEN WYMÓG CAŁKOWICIE. Umieją zarobić, tylko nikt im za ich

Skoro nikt nie chce to moze ty im ADEKWATNIE zapłacisz?

Bardzo mi Ciebie żal szanowny kolego, bo widzę żę komuna
poczyniła wielkie szkody w twojej osobowość.
To, że ktoś uzyskuje wykształcenie i posiada DOBRY zawód
nie zapewnia mu świetlanej przyszłości.
Zwiększ to jego szanse na sukces ale nie może być gwarancją!
Byla by to pewna segregacja społeczna polegająca na tym,
ze z uwagi na fakt bycia pielęgniarką masz ZAGWARANTOWANA
pracę za pewne określone pieniądze.
Inni takiej możliwości nie mają. Muszą walczyć o pracę i o forsę!

Jesli ktoś wybrał zły zawód dla siebie lub nie umie lub nie chce
sprostać wymaganiom a czasem ma zwyczajnego pecha
to często jest zmyszony zmienić rodzaj pracy
lub nie musi jeśli jest bogaty.

Za komuny przerobiliśmy już hasła
"KLASA ROBOTNICZA PRZEWODNIA SIŁA NARODU!"
to już historia i powrotu nie ma.
ktos kto waża, ze "PIELĘGNIARKI PRZEWODNIA SIŁA NARODU !"
musi być niespełna rozumu .
Dążymy do tego aby nie było uprzywilejowanych
grup zawodowych to jest DEMOKRACJA.

Demokracja jest systemem trudnym. Zmusza ludzi do odpowiedzialnośći
za SIEBIE. Pielegniarki mówią "to oni!" - i to jest kolego komuna!

Jak komuś jest mało kasy jako pielęgniarka , organista, mechanik ....
musi zmienić pracodawcę a czasem zawód.

35. Data: 2001-01-30 19:59:55

Od: "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piewszy raz uzyje wulgaryzmu PIERDOLICIE HIPOLICIE!, najpierw pomyśl a potem
dorabiaj idoelogię, zobacz co to jest praca pielęgniarki, spróbuj tak
pracować przez tydzień, wykonywać wszystkie ich obowiązki, a potem dorabiaj
ideologię o komunie i o tym co komu sie należy, pozapieprzaj co drugi dzień
po 12 godz., za siedem stówek bez dodatków za dyżury.
a druga rzecz ich zawód umiera, zamykają szkoły pielegniarskie, brak
chętnych trzepniętych do pracy za friko, o tym warto podyskutować za kilka
lat nie będzie pielęgniarek wcale!, sprobujcie w takim miescie jak warszawa
zapytac skad przyjezdzaja, wiekszosc spoza w-wy i to po 50 km.
pozdrowienia

M.Szopa
p.s. blagam bez odp na priva, to jest grupa dyskusyjna a nie wymiana
zgryzliwych liscikow

36. Data: 2001-02-01 12:06:23

Od: "Pluta, Kamil" <K...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

> Z całym szacunkiem ale to trochę nie tak. Przykład z wujaszkiem
> jest nieco chybiony bo zdecydowana większość nie ma gdzie
> zarobić mimo posiadanych kwalifikacji. Domyślam się ze
> pojecie UMIEĆ w rozumowaniu kolegi oznacza ZAKOMBINOWAĆ
> ale ta umiejętność posiadają nieliczni.

Widzę że kolega pod pojęciem umieć rozumie dostać,
i to dostać od kogoś, od nich .
Umieć zarobić to umieć poszukac pracy. Kwalifikacje
są tu bardzo przydatne ale NIE WYSTARCZAJĄCE!
Czasem aby dostać prace trzeba zmienić,czasem podwyższyć
swoje umiejętności. Bywają jednak takie sytuacje,ze trzeba
wykonywać prace nie zgodna ze swoim zawodem a nawet poniżej
swoich kwalifikacji.
Ma szanowny kolega całkowitą rację -po 50 latach te umiejętność
posiadają nie wszyscy.

> swoje rodziny.
>
> No to kandyduj Kolego do "zlobu" niechaze wreszcie tak bedzie ?????

W Polsce jest taka władza jaką chcą obywatele.
Pewnie byłeś głosować na wyborach do sejmu?
Jesli nie to znaczy, że Ci wszystko jedno.

> [...]
> Cos to "spustoszenie" bylo malo skuteczne skoro ponad
> 65% Rodakow postrzega ta nedze tak samo.......:-((((

Popatrz kolego na ulice. Czy widzisz jakimi samochadami jeździ ta nędza?
Czasem są to i stare samochody, ale każdy znich ma też kolowy TV.
Czy to jest nędza?
Nie słyszałem aby ktoś w Polce umarł z głoduu.
Sa i ludzie naprawdę biedni, ale ich nie jest wcale tak dużo.
Więcej jest nygusów i marud.

Ludzie biedni muszą być. Bez biedy niema i bogactwa.
Bogacz to taki facet co ma więcej od biedaka.
(opel -biedak; merc - bogacz)
Każdy się stara aby nie być biedakiem więc pracuje .
Masz kolego dobre serce. Chcesz aby wszyscy byli bogaci.
Gdyby tak było, nikt by o tym nie wiedział
i okazało by się ze skoro nikt nie ma lepiej od innych
to każdy jest biedny(a każdy ma merca!)

> [...]
> Moze tak wiecej obiektywizmu w osadach "opierdalajacych"
> sie pielegniarek bo to samo mozna odniesc do lekarzy.

I znowu kolega ma rację.
Opierdalają się i piguły i lekarze.
Również bardzo ciężko pracują piguły i lekarze.
Ja poprostu chcę mieć możliwość chodzenia do szpitala
gdzie są miłe i kompetentne pielęgniarki i lekarze.
Chcę też aby zamknięto szpitale gdzi na pacjęta drą ryja
i nikt tam nie chce się leczyć.A to nie są wyjątkowe sprawy.
Wtedy dore szpitale będą dobrze prosperować ,
personel dobrze zarabiać a ja zapłacę niższe podatki.

> [...]
> od kilofow, lancuchow itp. przyzadow tak wiec skutecznosc jest zerowa.
> Z drugiej strony czy to do pielegniarek nalezy uregulowanie i

Środowisko medyczne podjęło ci cięzki bój o to
aby nic nie zmieniać (nie dotyczy pensji).
Reforma służby zdrowia zakładała konkurencję.
Zostało to zatrzymane poniewarz pielęgniarkom i lekarzom
nie podobało się że mogą stracić pracę.
I teraz kasy chorych mają jakieś zasrane limity, co powoduje
że i dziadoskie szpitale dostaną pieniądze.
I teraz jest jak chciała służba zdrowia - wszyscy mają tak samo.
A jak wszyscy mają tak samo to wszyscy są biedni.

> Co robia Ci ( czyt, rzad ) ktorzy sa za to odpowiedzialni a na ktorych
> co miesiac wplacamy podatki ????

To nie są ONI ,CI , TAMCI
to są ludzie których wybrało społeczeństwo!
Każdy ma prawo głosu.

Rozumiem jednak kolegę.
Mamy oto dziwną sytuację, że nikt nie zna wszystkich posłów
ze swojego dawnego województwa. To jest efekt głosowania na
partię a nie na ludzi. W sejmie są ludzie co mają pare setek głosów!
Rządy się zmieniały a tam zawsze byli ONI .
Dlatego ja w przyszłych wyborach będę głosował na każdego
kto będzie chciał wprowadzić
JEDNOMANDATOWE OKREGI WYBORCZE.
Każdy obywatel będzie głosował na człowieka
a nie na partię ludzi gdzie znamy tylko liderów.
Za stan państwa będę wtedy miał pretensje
nie do NICH tylko do MOJEGO posła!

37. Data: 2001-02-01 14:42:54

Od: "Aga" <a...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2000 i jeszcze jej z roboty nie można wywalić.
>

> A to ciekawe, bo ostatnią rzeczą jaką popieram jest komuna. Bardzo mnie
też zastanawia jak te niedouczone piguły mają się kształcić skoro nie mają
na to kasy. Ciekawe również jak wyobrazasz sobie świat na którym żyją ludzie
wyłacznie z wyzszym wyksztalceniem - wszyscy rzadza, a kto pracuje?
Uwazam, ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Za pewne nie jestes i
nigdy nie byles czlowiekiem, ktory wbijal zeby w sciane, bo nie mial co
jesc. Ci ktorzy znaja z autopsji takie sytuacje na pewno maja inne zdanie na
poruszany temat. Nie mówie, ze pielegniarki musza zarabiac tyle co ludzie
wyksztalceni, po studiach itd. Sugeruje jedynie, ze ceny powinny byc
dopasowane do zarobkow, tak, zeby kazdemu starczalo do pierwszego.
Pielegniarka nie musi miec takiej pensji, zeby co miesiac kupowac nowy
samochod, ale zeby utrzymac rodzine, natomiast z cala pewnoscia kazdy kto
jest lepiej wyksztalcony powinien zarabiac wiecej niz ten bez wyksztalcenia.

Pozdrawiam
Aga

38. Data: 2001-02-01 14:47:42

Od: "Aga" <a...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Demokracja jest systemem trudnym. Zmusza ludzi do odpowiedzialnośći
> za SIEBIE. Pielegniarki mówią "to oni!" - i to jest kolego komuna!
>
> Ciekawa jestem, czy w sytuacji kiedy padnieta po kilku nocnych dyzurach
(bo jakos trzeba dorobic do pensji) pielegniarka przez pomylke odlaczy kogos
z Twojej rodziny od aparatury podtrzymujacej zycie, lub poda mu trucizne
zamiast leku, nie powiesz przypadkiem:
"To ona"...

39. Data: 2001-02-02 11:18:57

Temat: protest pielęgniarek
Od: "Pluta, Kamil" <K...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

Widzę tu pewną sprzeczność.
Dziś nie ma I sekretarza komitetu centralnego pzpr
co ustala ceny i zarobki bo nie ma komuny.
Jeśli chcesz aby
"ceny powinny być dopasowane do zarobków,
tak, żeby każdemu starczało do pierwszego"
to raczej jesteś zwolenniczką komuny.

40. Data: 2001-02-03 20:34:10

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtrącę się, choć to nie było pisane do mnie .

"Pluta, Kamil" <K...@d...depfa-it.com> napisał (a) ...

> [...]
> swoje umiejętności. Bywają jednak takie sytuacje,ze trzeba
> wykonywać prace nie zgodna ze swoim zawodem a nawet poniżej

Zgodziłbym się z tym, gdyby bezrobocie wynosiło kilka procent. Przy
kilkunastoprocentowym (oficjalnie) bezrobociu sprawa wygląda zupełnie
inaczej. Nie pomogą umiejętności w szukaniu czegoś, czego po prostu NIE
MA. Tak myśleć może tylko ktoś, kto poza np. Warszawą i TV nic więcej
nie widział.

> Ma szanowny kolega całkowitą rację -po 50 latach te umiejętność
> posiadają nie wszyscy.

Mówisz o Azji i Afryce? Masz rację, nikt o tych biednych ludzi nie dba.

> W Polsce jest taka władza jaką chcą obywatele.

Nieprawda. To tylko pozory. Tak naprawdę to rządzą układy.

> Pewnie byłeś głosować na wyborach do sejmu?
> Jesli nie to znaczy, że Ci wszystko jedno.

Ja głosowałem. I co z tego, skoro rządzą ludzie nie mający poparcia
nawet w swoim środowisku?

> Popatrz kolego na ulice. Czy widzisz jakimi samochadami jeździ ta
nędza?

Samochód w tej chwili to często konieczność. Znam ludzi, którzy
codziennie dojeżdżają do pracy kilkadziesiąt km. Ja go nie mam, bo mnie
nie stać.

> Czasem są to i stare samochody, ale każdy znich ma też kolowy TV.

Czarno-białych już nie produkują. Telewizor był luksusem może jakieś 20
lat temu, teraz już nie jest. W tej chwili luksusem jest np. edukacja,
ochrona zdrowia.
BTW ja telewizoraie potrzebuję, ale mam dzieci i one z niego korzystają
najczęściej.

> Czy to jest nędza?
> Nie słyszałem aby ktoś w Polce umarł z głoduu.

O ile dobrze pamiętam, to z ostatnich badań wynika, że co 20 Polak bywa
głodny z ubóstwa.
Na szczęście żyjemy w Europie i już kilkadziesiąt lat nie było wojny.
Jeszcze parę lat temu dożywiano głodne dzieci w szkołach.

> Sa i ludzie naprawdę biedni, ale ich nie jest wcale tak dużo.

Mylisz się.

> Więcej jest nygusów i marud.

Bez komentarza.

> [...]
> Wtedy dore szpitale będą dobrze prosperować ,
> personel dobrze zarabiać a ja zapłacę niższe podatki.

Reforma służby zdrowia miała do tego doprowadzić ( mam jeszcze ulotkę
rozsyłaną do nas przed reformą), a co z tego wyszło większość żyjących
tu widzi na co dzień.

> [...]
> Każdy obywatel będzie głosował na człowieka
> a nie na partię ludzi gdzie znamy tylko liderów.
> Za stan państwa będę wtedy miał pretensje

Widzisz, sam sobie zaprzeczyłeś. Najpierw krzyczysz, że nie potrafimy
dobrze zagłosować, a teraz mówisz, że ordynacja wyborcza jest do d. .

> pozdrawiam

Podsumowanie:
Chyba znasz Polskę tylko z TV albo internetu, a to nie są niestety
wiarygodne źródła.

pzdr
krys

Kardiologia
wstydliwy pecherz
Zapalenie prostaty (przewlekłe)
Sponsor alzheimer.pl dokonuje zbrodni w Polsce!
Re: rakotworcze telefony