konferencje medyczne

1. Data: 2001-05-26 01:32:28

Temat: konferencje medyczne
Od: "Radosław Igor Gnot" <g...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo,

Mam przyjemnosc zaprosic do vortalu

www.ekonferencje.pl

vortalu konferencji medycznych

ekonferencje.pl to nowoczesna platforma, w profesjonalny sposób
wspomagająca organizację konferencji oraz udostępniającą o nich pełne
informacje.

Vortal ekonferencje.pl jest wydajnym narzędziem,
umożliwiającym w nieskomplikowany sposób wprowadzać dane o wydarzeniu
naukowym
oraz tworzyć nowoczesne serwisy konferencyjne.

Główna jego zaletą, jest zastosowanie autorskiego systemu activeweb system
Integrator2,
dzięki któremu strona konferencji jest tworzona
SAMODZIELNIE PRZEZ ORGANIZATORA
- wymagana jest jedynie podstawowa znajomość sposobu poruszania się w sieci
Internet.

Nasz vortal to możliwość nowoczesnej, efektownej i ekonomicznej promocji
wydarzenia w Internecie
- ORGANIZATOR NIE PONOSI KOSZTÓW
związanych z zamieszczeniem witryny w sieci

ekonferenje.pl to wiarygodne źródło i integracja informacji
o aktualnych wydarzeniach naukowych w pełnej i dynamicznej formie,
w jednym funkcjonalnym vortalu internetowym - dynamiczne medium informacyjne
dla prasy i lekarzy.

Vortal udostępniać będzie także m.in. reportarze z konferencji, targów i
wydarzeń, przegląd prasowy, artykuły dla lekarzy gromadzone w sieci
medical.activeweb, biuletyn informacyjny. Ponadto organizatorzy wydarzeń
mogą samemu uzupełniać bazę konferencyjną.

Sponsorzy konferencji znajdą tu możliwość atrakcyjnej i nowoczesnej formy
reklamy
w pakietach dostosowanych do swoich potrzeb.

______________________

Zainteresowanych prosimy o kontakt:
Marcin Hartel
redaktor naczelny
m...@e...pl

Igor Gnot
kierownik projektów
i...@a...pl
______________________

2. Data: 2001-05-26 01:38:35

Temat: Re: konferencje medyczne
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Igor Gnot napisał:

> [...]
>
> ekonferencje.pl to nowoczesna platforma, w profesjonalny sposób
> wspomagajšca organizację konferencji oraz udostępniajšcš o nich pełne

spamujesz to wszedlem pod ten adres i od razu nieprzyjemna niespodzianka,
wrecz durny tekst:

Vortal ekonferencje.pl przeznaczony jest jedynie dla
lekarzy,
farmaceutów oraz
osób zwišzanych z przemysłem/usługami medycznymi.

Czy wiadomo ci ze na konferencje medyczne jezdza chemicy, biolodzy, informatycy
i pewnie naukowcy 20 innych dziedzin ?

Jakie to nieprofesjonalne i malostkowe. Typowe dla krajowych kompleksow.
usun czym predzej te durna strone wejsciowa, bo sie osmieszasz.

A poza tym o co tutaj chodzi. Ekonferencje to sa konferencje ogolnie.
E to chyba nie jest od medycyny a od electronics.
A skoro maja byc tylko medyczne to moze daj Mkonferencje i bedzie wiadomo co
grane.

> Vortal ekonferencje.pl jest wydajnym narzędziem,

lepiej jednak brzmi, gdy powiesz szczerze, ze masz strone www z informacjami o
konferencjach,
Vortal brzmi beznadziejnie

3. Data: 2001-05-27 17:21:36

Temat: Odp: konferencje medyczne
Od: "Radosław Igor Gnot" <g...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bardzo ciekawa uwaga.

SPAM?? Prosze wybaczyc, od roku informujemy spoleczenstwo o naszych
projektach m.in. poprzez otwarte kanaly.

Prosze o kontakt z redakcja, przeslemy informacje w formie folderow.
ekonferencje.pl to nie tylko informacje o konferencjach ale glownie duzy
engine pozwalajacy tworzyc je. Mam nadzieje, iz nastepnym razem zajrzy Pan
glebiej.

Oczywiscie, rozumiem iz jest Pan informatykiem, stad taka surowa ocena. Mam
jednak nadzieje, iz kalendarium pokazane w logiczny sposob przyblizy Panu
planowanie wyjazdow na konferencje.

Pomysl nazwy mkonferencje jest bardzo ciekawy. Tym nie mniej, prosze nie byc
confused, to nazwa brandu, taka pozostanie. System zostal stworzony dla
obslugi kilkunastu dziedzin naukowych. To przedpremiera duzego systemu.

Prosze docenic moja odpowiedz, zwlaszcza, iz warto sie przedstawic lub
podpisac ;-) gdy dokonuje sie krytyki

Z powazaniem

________________________
Igor Gnot
head of development division
i...@a...pl
501 760 490

medical.activeweb
division of prace rownolegle
www.poradnikmedyczny.pl
www.ekonferencje.pl
www.psychiatria.pl
www.helimed.pl
________________________

PS. Vortal to okreslenie serwisu zajmujacego sie wybranym zagadnieniem w
pelnym jego zakresie. Chetnie przesle Panu opin systemu Integrator2
obslugujacego siec. Mam nadzieje, iz zostanie Pan naszym wiernym
uzytkownikiem ;-)

4. Data: 2001-05-27 17:39:54

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze nie wysylac kopii postu na moj e-mail, poniewaz odpowiadajac na e-mail
trudno mi pozniej drugi raz odpowiadac na ten post do usenetu.
Ale robie wyjatek i przesylam kopie odpowiedzi na e-mail:

Re: odpowiedz na list z grupy
Data:
Sun, 27 May 2001 19:30:52 +0200
Od:
Jacek <p...@p...onet.pl>
Do:
"Radosław Igor Gnot" <i...@a...pl>
Referencje:
1

Prosze docenic moja odpowiedz, zwlaszcza, iz warto sie przedstawic lub
podpisac ;-) gdy dokonuje sie krytyki

Prosze wybaczyc, ale powinien Pan docenic ze trud i czas stracony na wejscie pod
podany adres i
napisanie postu.
Jak i docenic mozliwosc bzplanego zareklamowania sie.
Kazdy list jest podpisany.
Podobnie podpisuje listy do senatu, urzedow, setek zagranicznych firm.

Zatem ponownie zwracam na gminny charakter strony wejsciowej, tym bardziej
ze ekonferencje nie kojarza sie w zaden sposob z medycyna.

a co do Vortala, to brzmi paskudnie, zeby nie powiedziec wulgarnie, tak w jezyku
angielskim, jak i
polskim.

Potwierdza to zalaczony web pages word count:

word count: vortal: 34491 webpage: 2313946 portal: 16077635 homepage: 59268176

Jacek

Radosław Igor Gnot napisał:

> Witam,
> Bardzo ciekawa uwaga.
>
> SPAM?? Prosze wybaczyc, od roku informujemy spoleczenstwo o naszych
> projektach m.in. poprzez otwarte kanaly.

Te zdanie brzmi jak z innej epoki.
A szczegolnie to "od roku informujemy spoleczenstwo o naszych projektach m.in.
przez otwarte kanaly"
Trybuna rok 1989 ?
Nie chce byc podmiotem kampanii informacyjnej publikatorow internetowych.
Jezeli sa jakies kanaly otwarte to proponuje je zamknac, bez szkody dla
spoleczenstwa.

Proponuje rowniez, bez szkody dla spoleczenstwa, zlikwidowac strone wejsciowa do
homepage, poniewaz jest arogancka, i niespotykana w cywilizowanym i
demokratycznym swiecie.

Jacek

ewentualne odpowiedzi prosze kierowac wylacznie na usenet.

Jacek

5. Data: 2001-05-31 00:50:39

Od: "Radosław Igor Gnot" <g...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Zaczyna mnie Pan fascynowac. I dobrze.

Wiec, kwestia jest prosta gdyby Pan sie zastanowil na chwile. Strona
glowna jest podytkowana jedynie kwestiami prawnymi. Reszty prosze sie
domyslec. Nie mam ochoty tlumaczyc tego, zwlaszcza iz jest Pan ignorantem i
nie zna Pan profesjonalnej nomenklatury.

Przy okazji, prosze wyslac informacje do PAP'u, Routersa, TAI,
Wiadomosci. Zobaczymy czy sa to otwarte kanaly?

Z powazaniem, majac nadzieje, na dalsza merytoryczna polemike

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> demokratycznym swiecie.
>
> Jacek
>
> ewentualne odpowiedzi prosze kierowac wylacznie na usenet.

Czy w okolicach Katowic mozna udac sie do wizjonetyka?
Proszę o radę
Proszę o radę
Proszę o radę
Proszę o radę