Re: koniec zabawy

From: "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: koniec zabawy
Date: Tue, 2 Nov 2004 08:50:06 +0100

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cm4o91$47h$1@inews.gazeta.pl...

> zwierzat jest oburzajace, a co do ludzi to odprawiasz to krotkim "wolna
> wola" , gratuluje dobrego samopoczucia

Dziękuję, ale może powiesz mi, o co konkretnie Ci chodzi, bo ja nie widzę
problemu w testach klinicznych nowych leków, kiedy grupa testowa jest
dokładnie poinformowana i wie na co się decyduje, a często także dostaje
wynagrodzenie za te testy (miałąm niejednokrotnie do czynienia z programami
takich badań). Nie wiem, co masz na myśli mówiąc o ludziach poddawanych
doświadczeniom bez ich wiedzy, zignorowałeś mój znak zapytania. I nie wiem,
co ja konkretnie mogłabym w tej sprawie robić. Nie zarzucaj mi znieczulicy,
bo nie masz do tego podstaw. Staram się pomagać ludziom na tyle, na ile mogę
i w takich sprawach na których albo się znam, albo mam jakąkolwiek możliwość
pomocy. Ale to już mocno odbiega od tematu, poza tym nie muszę Ci sie
tłumaczyć z mojej działalności na rzecz pomocy ludziom ;) A wracając do
zwierząt - też robię to, co w mojej mocy, a jedną z tych rzeczy jest
niezjadanie ich... Czy tak bardzo Ci to przeszkadza?
Aha, a co Ty robisz takiego szczególnego, czego nie robi "jeszcze jedna"
bezwzględna i wyrachowana obrończyni praw zwierząt?
Pozdrawiam, Agata