Re: koniec zabawy

Data: 2004-11-05 13:19:46
Temat: Re: koniec zabawy
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl>

> bardzo

> niesamowite.......
>
> Tak jest. Jak będziesz miała dwa razy tyle latek, czyli tyle ile ja teraz,
> to też będziesz WIEDZIAŁA.

aha!! czyli WIEDZA ci co sa starsi??? tylko dlatego ze zyja dluzej??
bosch, mam nadzieje ze nigdy nie wpadne na tak kiepski pomysl, zeby moim
wnukom wmawiac, ze mam racje, ze WIEM bo jestem starsza.....

> choruja
>
> Znałem dostatecznie dużo wege, żeby wiedzieć ile chorują. Trzy z tych osób
> zmarły na raka. Mam jeszcze kontakt z semiweganką (używa masła), która
> jest
> okropnie otyła, ma zarośnięte tętnice, ciągle chodzi do szpitala na
> kroplówki.

a ja znam ludzi stosujacych deiete optymalna od 8 lat ktorzy cierpia na
nadcisnienie tetniczne, miazdzyce, problemy z watroba i otylosc i tez bez
przerwy lataja od szpitala do szpitala,

w tym kraju nadal najwiecej ludzi umiera na zawaly i inne choroby zwiazane z
sercem,a do takich chorob dochodzi sie najczesciej zla dieta, za duzo miesa,
tluszczy nasyconych itp................

> później
> co,

> Nie ważne czy Ty się czujesz, czy nie. Ważne co robią i ważne, że Ty nie
> przeciwstawiasz się temu.

bo nie czuje potrzeby,zeby sie temu przecwistawiac...............

> Popatrz na następny temat propagowany przez Gzyrę. Chcą zmusić władze
> Czech
> do zaniechania ochrony ludzi przed atakami niedźwiedzi i wilków. Chcą
> poświęcać (oczywiście czyjeś, a nie swoje) życie ludzkie za życie
> zwierząt.

po pierwsze nie Czech tylko Slowacji, a po drugie
rozumiem go doskonale, nasza populacja niedzwiedzi i wilkow jest zagrozona,
a przy odstrzale mikt nie bedzie patrzyl na to czy to polski czy slowacki
mis...

> stare

> A co to ma wspólnego z Twoim chamstwem?

powiem tak; wole zeby mi ktos wytykal chamstwo(sic!), bo uzylam pewnej
metafory, niz przyznawanie racji komus, kto mysli tylko i wylacznie o swoim
garnku...

> "Aha, postarajcie się, żeby podczas pikiet, happeningów, protestów unikać
> skórzanej odzieży u uczestników - to nie pomaga w jednoznacznym odbiorze
> naszych akcji."
>
> A jak rozumiesz słowo "podczas"?

no ja nie widze w tym nic dziwnego, na takie pikiety przychodzi wiele osob,
ktore nie zdaja sobie do konca sprawy z czym to sie wiaze.
jak widze kolesia ubranego w kozuszek latajacego dookola cyrku z wrzaskiem
uwolnic slonia, to jest dla mnie tak niespojny, ze az smieszny
to jak juz chce przyjsc i pomoc to niech naprawde w to wierzy, a nie bedzie
przebierancem,
dla mnie to naturalna selekcja..............

pozdrawiam

eulalka