koniec zabawy

91. Data: 2004-11-03 08:36:01

Temat: Re: koniec zabawy
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:cm4s4a$j9r$1@mamut.aster.pl...

> "Leszek Serdyński" <l...@o...org> wrote in message

> chyba tobie zbyta duza ilosc tluszczu oczy zalala, bo kiepsko widzisz...

A Ty widzisz z kim rozmawiasz? Jak widzisz, to...... aż się boję o Ciebie.

Pozdrawiam
Leszek

92. Data: 2004-11-03 08:48:47

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> Fundacja, to za dużo powiedziane. Nie lubię struktur i papierów. Jednak
> płacę za łącze DSL i korzystam z tego łącza w celu uświadamiania żuczków, że
> są żuczkami :)

http://tinyurl.com/6pjcc
Lata mijają, a to wciąż aktualne...

Pozdrawiam,
Karola

93. Data: 2004-11-03 08:49:52

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:cm90jk$11g2$1@mamut1.aster.pl...

> hmmm, ty naprawde masz obsesje!!
> i ona sie nasila, z miesiaca na miesiac jest coraz gorzej, postep
> geometryczny, predziutko do optyloga jutro moze byc za pozno......
> czy to moje osobiste wrazenie, czy optymalni zaczynaja przypominac
stare baby opierajace sie na poduszkach w otwartym oknie na parterze,
sluchajace
> jednym uchem radia maryja a noga kopiace wychudzonego kundla??

Ależ to _TY_ powinnaś się "prędziutko udać", ale do psychiatry.
Masz wyraźne zwidy i chore skojarzenia... Może to scenki rodzajowe
z Twojego dzieciństwa? Może Twoje sąsiadki "baby z poduszką w oknie"
rzeczywiście kopały psy? A może dały Ci popalić za łobuzowanie na
podwórku i został Ci uraz, który teraz Ci wyłazi i chętnie przenosisz
go na optymalnych? Co jeszcze Ci chora wyobraźnia podpowie?
Odreagowywanie urazów z dzieciństwa na nas i tak nie przyniesie Ci
ulgi, a Twoja wyobraźnia będzie fiksować coraz bardziej.

Tylko zmiana żywienia pomoże Ci ją uspokoić i spojrzeć na innych
bardziej racjonalnym okiem, biedna, kłamliwa eulalko z
konfabulacjami....

Krystyna

94. Data: 2004-11-03 09:03:28

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości
> Co do hipokryzji, to poczytaj co pisze Empatia. Na akcję zmuszającą ludzi
do
> ubierania się w ciuchy z lnu i bawełny aktywiści Empatii nie powinni
> zakładać skór, czyli ogolonych futer. Tak poza akcją to mogą je nosić.

Empatia nie jest grupą reprezentatywną wegetarian. Wypraszam sobie ;)
Pozdrawiam, Agata

95. Data: 2004-11-03 09:31:28

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uuuuu, nie chce burzyc twojej wizji swiata.......ale ja sie lecze z wlasnych
> pieniedzy, z twoimi nie mam nic wspolnego...
> i pewnie malo kto ma
> no chyba, ze zalozyles fundacje na rzecz biednych, niemyslacych zuczkow, to
> chetnie skorzystam....

Ehlalka, zburzylas moja wizje swiata.
Ty sie leczysz i to jeszcze za wlasne pieniadze?
Czyzbys gardzila nasza kochana sluzba zdrowia, a moze wierzysz w to, ze placac
jestes lepiej leczona. Czyzby twoje srodowisko w ktorym sie wychowalas wpoilo
ci takie przekonania?

> hmmm, ty naprawde masz obsesje!!
> i ona sie nasila, z miesiaca na miesiac jest coraz gorzej, postep
> geometryczny,
> predziutko do optyloga jutro moze byc za pozno......

Zdrowi ludzie nie szukaja pomocy u lekarzy.

> [...]
> baby opierajace sie na poduszkach w otwartym oknie na parterze, sluchajace
> jednym uchem radia maryja a noga kopiace wychudzonego kundla??

Ciekawe spostrzezenie.
To dopiero wygimnastykowane babska. pewnie wydaje im sie,ze z d... strony
wygladaja bardziej interesujaco.

Dana

96. Data: 2004-11-03 12:01:32

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska w wiadomości

- Nic sie ojciec nie zmienil!
- A w co sie mialem zmienic? W matke?

97. Data: 2004-11-03 19:33:37

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zawsze miałem 3 na szynach z polskiego :)
> A u Ciebie chamstwo, to wynika z wychowania, czy ze złego odżywiania?

chamstwo? bo zwrocilam uwage na problemy z jezykiem polskim?

> Nikt mnie nie zmuszał i niczego nie odreagowuję. Ty za to reagujesz bardzo
> nerwowo. Ja po prostu WIEM co to jest wegetarianizm.

hallelujah! osiagnales doskonalosc:-)) ty juz WIESZ..... niesamowite.......

> wlasnych
>
> Jako kłamliwej eulalii oczywiście Ci nie wierzę :)
> Ale ja nie pisałem o Tobie, tylko ogólnie o wegetarianach.

ale skad pomysl, ze finansujesz leczenie wege? ze niby tak nalogowo choruja
i klada sie do publicznych szpitali???

i ty mi zarzucasz chamstwo??

Nigdy nie wiadomo, czy nie wpadnie na pomysł, żeby

> Czy ja mam zwidy widząc nawoływanie Gzyry do akcji wymuszającej na
> ludziach
> w co się mają ubierać? Czy to nie szaleństwo?

hmmm no ja sie obligowana nie czuje , a ty??

> Czy to moje osobiste wrażenie, czy to wegetarianizm spowodował Twoje
> schamienie?

miarkuj kolego! to nie moim guru jest pseudodoktor, ktory ratowanie
zabytkowych powazek traktuje jako objaw szkodliwego nadmiaru
weglowodanow......

> [...]
> ubierania się w ciuchy z lnu i bawełny aktywiści Empatii nie powinni
> zakładać skór, czyli ogolonych futer. Tak poza akcją to mogą je nosić.

kto tak powiedzial, napisal i gdzie??
bo moim zdaniem to twoja nadinterpretacja

> Jestem też ciekaw, kiedy szaleństwo się nasili i obejmie akcje przeciwko
> noszeniu wełnianych swetrów. Strzyżone owieczki też przecież cierpią,
> cierpią też w czasie hodowania zaganiane owczarkami, cierpią straszliwie z
> gorąca nieostrzyżone, cierpią zabijane, bo nikt ich nie trzyma do
> naturalnej
> śmierci.

a to juz twoja czysta fantazja............

eulalka

98. Data: 2004-11-03 19:47:31

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Odreagowywanie urazów z dzieciństwa na nas i tak nie przyniesie Ci
> ulgi, a Twoja wyobraźnia będzie fiksować coraz bardziej.

zafiksowanie i fiksacja oznacza cos stalego, zatrzymanie sie na jakims
etapie, chyba nie tego slowa chcialas uzyc???

> Tylko zmiana żywienia pomoże Ci ją uspokoić i spojrzeć na innych
> bardziej racjonalnym okiem, biedna, kłamliwa eulalko z
> konfabulacjami....

widzisz Krycha, gdybys choc troszke myslala zamiast klepac nedznej jakosci
formulki doktorka to moze wpadlabys na to, ze sformulowanie jakiego uzylam
to przenosnia, pewien rys, charakterystyka...
masz racje, potrzebne mi jest bardziej racjonalne spojrzenie: optymalni typu
Krycha nie mysla, optymalni typu Krycha nie mysla........ i to jest wlasnie
zafiksowanie...

eulalka

99. Data: 2004-11-03 19:56:26

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdrowi ludzie nie szukaja pomocy u lekarzy.

nie ma ludzie 100% zdrowych przez cale zycie,
chyba, ze wierzysz w to ze jedynie sluszna dieta uchroni cie przed wszelkimi
chorobami, starosci i smiercia....
gratulacje!
nie mowiac juz o tym , ze ja nie jestem w stanie sama stwierdzic czy jestem
zdrowa, mam za mala wiedze na ten temat, a ty?
eulalka

100. Data: 2004-11-03 20:01:21

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:cm4s4a$j9r$1@mamut.aster.pl...

> A Ty widzisz z kim rozmawiasz? Jak widzisz, to...... aż się boję o Ciebie.

a tak wlasciwie to sie troszke nudzisz???
odpowiedzialam jaico? na posta, nie widzisz tego?
az taka filtracja??

eulalka

dieta po ciąży+Letrox
Klamstwa "optymalnych"
Pierwsze grzybowe rekordy w Ksiedze rekordow grzybow.
strona min. z ćwiczeniami
Male pytanko do wszystkich.