Re: konkurs "co mi jest" ;)

Data: 2003-12-04 16:00:10
Temat: Re: konkurs "co mi jest" ;)
Od: "Robert" <u...@o...pl>

g...@4...com,
Uzytkownik <r...@p...onet.pl>:

> tak, ale czy moj opis jednoznacznie okresla angine?
Oczywiscie ze nie. Po diagnoze trzeba do lekarza, aby to obejrzal. Ale nawet
wtedy sie mozna pomylic. Mojej znajomej kiedys lekarz znajomy rozpoznal
angine ropna, a byly to resztki jajka ...

Niemniej prawdopodobienstwo pomylki jest oczywiscie mniejsze niz na
podstawie opisu slownego, nawet fachowego, a Twoj taki jednak nie byl.

> przyszlo mi do glowy ze moze mam jakas grzybice albo inne
> paskudztwa...

Wiec sam widzisz, ze powinienes isc do lekarza.

--
Robert