konkurs "co mi jest" ;)

1. Data: 2003-12-04 14:26:12

Temat: konkurs "co mi jest" ;)
Od: "r...@p...onet.pl" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

wiec co mi jest? objawy:
lekki kaszel przy probach mowienia - trwa juz okolo 5 - 8 tygodni :(
ostatnie nowosci:
na tylniej scianie gardla... jakby bable (w rodzaju kilku grudek)
z boku gardla kilka okraglych punktow bialego "nalotu"
uczucie jakby resztki pozywienia w przelyku (zapewne przez te bable).
bez goraczki,

nie mam czasu zeby odwiedzac lekarza :(
czy antybiotyki pomoga?

z gory dzieki za pomoc,

2. Data: 2003-12-04 14:58:41

Temat: Re: konkurs "co mi jest" ;)
Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak pisze Uzytkownik:

> [...]
> z boku gardla kilka okraglych punktow bialego "nalotu"
> uczucie jakby resztki pozywienia w przelyku (zapewne przez te bable).

Angina ropna?

> nie mam czasu zeby odwiedzac lekarza :(
> czy antybiotyki pomoga?

A skad wezmiesz antybiotyki jak nie pojdziesz do lekarza po recepte?
Pzdr,
MZ

3. Data: 2003-12-04 15:10:21

Od: "r...@p...onet.pl" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Dec 2003 15:58:41 +0100, "Marcin Zieba"
<z...@s...op.pl> wrote:

>Angina ropna?

>A skad wezmiesz antybiotyki jak nie pojdziesz do lekarza po recepte?
>Pzdr,
>MZ

mam spory zapas doxycycliny (o ile zachowalem pisownie).
czy przy anginie nie powinno mnie gardlo mocniej bolec?
czy mozna ingerowac mechanicznie w te "obce" elementy w gardle?

dzieki za pomoc,
pozdrowienia,

4. Data: 2003-12-04 15:12:01

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

v...@4...com,
Uzytkownik <r...@p...onet.pl>:

> czy mozna ingerowac mechanicznie w te "obce" elementy w gardle?

Niektorzy laryngolodzy praktykuja mechaniczne usuwanie czopow ropnych
szpatulka, twierdzac, ze to przyspiesza wyleczenie.

--
Robert

5. Data: 2003-12-04 15:14:35

Od: "r...@p...onet.pl" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Dec 2003 16:12:01 +0100, "Robert"
<u...@o...pl> wrote:

>v...@4...com,

>Niektorzy laryngolodzy praktykuja mechaniczne usuwanie czopow ropnych
>szpatulka, twierdzac, ze to przyspiesza wyleczenie.
tak, ale czy moj opis jednoznacznie okresla angine?
przyszlo mi do glowy ze moze mam jakas grzybice albo inne
paskudztwa...

6. Data: 2003-12-04 15:18:16

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyszlo mi do glowy ze moze mam jakas grzybice albo inne
> paskudztwa...

Chlamydie mozesz miec...

wszedzie widzaca swoja miniona infekcje

7. Data: 2003-12-04 15:21:41

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam pryskanie propolanem. Do dostania w aptece bez recepty.

pozdr

cherokee

8. Data: 2003-12-04 16:00:10

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@4...com,
Uzytkownik <r...@p...onet.pl>:

> tak, ale czy moj opis jednoznacznie okresla angine?
Oczywiscie ze nie. Po diagnoze trzeba do lekarza, aby to obejrzal. Ale nawet
wtedy sie mozna pomylic. Mojej znajomej kiedys lekarz znajomy rozpoznal
angine ropna, a byly to resztki jajka ...

Niemniej prawdopodobienstwo pomylki jest oczywiscie mniejsze niz na
podstawie opisu slownego, nawet fachowego, a Twoj taki jednak nie byl.

> przyszlo mi do glowy ze moze mam jakas grzybice albo inne
> paskudztwa...

Wiec sam widzisz, ze powinienes isc do lekarza.

--
Robert

9. Data: 2003-12-04 16:47:56

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-04 16:21:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Cherokee* skreślił te oto słowa:

> Polecam pryskanie propolanem. Do dostania w aptece bez recepty.

Tylko lepiej miec pewnosc, ze sie nie jest uczulonym na propolis.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

10. Data: 2003-12-04 16:58:46

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Tylko lepiej miec pewnosc, ze sie nie jest uczulonym na propolis.

Tak, to fakt. Jednak ja jestem okropnym alergikiem z pyłkowica, a propolis
jest jedynym rozwiązaniem u mnie, ze względu na alergie na antybiotyki poch.
penicyliny.

pozdr

cherokee

urządzenia diagnostyczne