konserwanty

1. Data: 2004-08-30 11:23:52

Temat: konserwanty
Od: "Bursztynka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio czytajac sobie sklad mojego szamponu do wlosow - Timotei, znalazlam
skladnik Sodium Benozate. Co ciekawe tylko na jednym, bo mam dwa tylko do
roznych rodzajow wlosow. Moje pytanie dotyczy szkodliwosci tegoz skladnika.
Bo o ile dobrze mi sie wydaje to jest to benzoesan sodu, ten ktory jest
m.in. w napojach gazowanych. Czy to moze szkodzic wlosom, np. wypadnie albo
skorze glowy, np. lupiez???? A przy okazji czy picie napojow z tym wstretnym
benzoesanem jest bardzo szkodliwe? A propo na etykiecie szamponu wystepuje
same skladniki jakies takie chemiczne oprocz wody. Czy to normalne?

B*U*R*S*Z*T*Y*N*K*A

2. Data: 2004-08-30 12:01:33

Temat: Re: konserwanty
Od: "Bursztynka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego uważasz, że benzoesan sodu jest "wstrętny"?

Tak jak juz pisalam jest to E-211 czyli rakotwórczy konserwant

3. Data: 2004-08-30 12:02:23

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> same skladniki jakies takie chemiczne oprocz wody. Czy to normalne?

Dlaczego uważasz, że benzoesan sodu jest "wstrętny"?

pzdr

4. Data: 2004-08-30 12:19:21

Od: "Bursztynka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, że nas informujesz. To się po tym "E" poznaje? Niezwłocznie trzeba
> powiadomić policję, że nas trują łobuzy ;)

Ale dowcipne. Pytanie dotyczylo czy to moze miec jakis wplyw na wlosy!
Przeciez wiem ze wszedzie te paskudtwa siedza!

5. Data: 2004-08-30 12:23:24

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-08-30 12:31:04

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bursztynka napisał:
> Ale dowcipne. Pytanie dotyczylo czy to moze miec jakis wplyw na wlosy!

Sama sobie odpowiedz. Benzoesan sodu jest tak samo szkodliwy jak zwykła
sól kuchenna. Czy sól szkodzi na włosy?

> Przeciez wiem ze wszedzie te paskudtwa siedza!

no, a to wszystko przez spisek Żydów, masonów i cyklistów..

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2004-08-30 16:17:10

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"_Mark_" <s...@o...pl> napisał(a) wnews:cgv5tn$d51$1@inews.gazeta.pl:

> Dzięki, że nas informujesz. To się po tym "E" poznaje? Niezwłocznie
> trzeba powiadomić policję, że nas trują łobuzy ;)

Smiej sie smiej. Za 10 lat wyjdzie ci ta twoja niewiedza bokiem, o! :P

--
Pozdr. Hektor

8. Data: 2004-08-30 16:17:44

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

scream <s...@...pl> napisał(a) wnews:cgv6re$2t4$1@news.onet.pl:

> cyklistów..

No nie przeginaj! :)

--
Pozdr. Hektor

9. Data: 2004-08-30 16:57:21

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Smiej sie smiej.

Umrę weselszy?

> Za 10 lat wyjdzie ci ta twoja niewiedza bokiem, o! :P

Co będzie w 2014r?
BTW Benzoesan stosuje się do konserwacji żywności od 80 lat. :P

pzdr

12. Data: 2004-08-31 00:35:18

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Aug 2004 14:31:04 +0200, scream <s...@...pl> wrote:

>Sama sobie odpowiedz. Benzoesan sodu jest tak samo szkodliwy jak zwykła
>sól kuchenna. Czy sól szkodzi na włosy?

Benzoesan sodu. Syntetycznie otrzymywany konserwant. Sól sodowa kwasu
benzoesowego. Patrz E200. Odradza się częste spożywanie. Uwaga
alergicy.

Z tego co wiem sol kuchenna nie jest systetyczna i nie powoduje
uczulen? Ale moze sie myle

Klapuch

Basen a soczewki
wskaźnik pro