Re: kontrolowany kieliszek

Data: 2005-07-30 09:49:27
Temat: Re: kontrolowany kieliszek
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

Słynny grzebolog *ALEX* podał dziwną wiadomość datowaną na 29 lipiec (
piątek) o godz. 20:28, o treści :

> gratulacje ]:->

Dziękuję.

> znaczy złe znajomości ?

Ja bym to określił ukirunkowane w jednym celu, nachlać się, bo piciem tego
nazwać nie można.

> Może jednak TAK ]:-D

Nie będę się z Tobą sprzeczał, to Twoje życie.

> Tylko wydaje ?

Tak, alkoholizm to choroba iluzji i zaprzeczeń. I tutaj mam dokładny
przykład, wręcz książkowy :D

> oj rzebyś wiedział, ile ja wycierpiałem przez niego

Wiem, miałem to samo :D

> Bo nie mają
> BTW jesteś "brat w wierze" ?

Nie wiem co znaczy *brat w wierze*.
Wiem tylko że jestem uzależniony od alkoholu i poddałem się, nie walcze z
nim. Zająłem się innymi rzeczami o wiele ciekawszymi na tym świecie :D
BTW: Wiesz ile kasy zostaje w kieszeni na koniec miesiąca? Chyba nawet nie
podejrzewasz :D
--
..::WISKOLER::..
Hm, co by tu wpisać....