kopytka pieczone jak frytki -ktoś kiedyś wspominał

1. Data: 2005-02-14 11:31:23

Temat: kopytka pieczone jak frytki -ktoś kiedyś wspominał
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko ktoś niedawno na grupie wspominał że robi kopytka tak pieczone
na głębokim oleju jak frytki. Chciałbym się dowiedzieć czy najpierw je
obgotowujecie czy surowe na olej wrzucacie ?

1. Data: 2005-02-14 14:59:40

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na głębokim oleju jak frytki. Chciałbym się dowiedzieć czy najpierw je
> obgotowujecie czy surowe na olej wrzucacie ?

Ile to musi mieć kalorii!!!!

1. Data: 2005-02-14 22:26:04

Od: "balta" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile to musi mieć kalorii!!!!

tysiac piecset sto dzieweicset :)

--
Balta
Mirek (GG 22777)

1. Data: 2005-02-15 16:26:35

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gsk, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ile to musi mieć kalorii!!!!

No i co z tego?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-15 17:24:09

Od: "flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ile to musi mieć kalorii!!!!

A gdzie to dieta jest w nazwie grupy :)
kalorie nie wazne ... wazne jest aby bylo dobre :)

1. Data: 2005-02-15 19:51:54

Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie to dieta jest w nazwie grupy :)
> kalorie nie wazne ... wazne jest aby bylo dobre :)

I tym sposobem dyskusja toczy się na zupełnie inny temat jak ja to lubię :(

1. Data: 2005-02-16 09:29:34

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roj wrote:

> I tym sposobem dyskusja toczy się na zupełnie inny temat jak ja to
> lubię :(

Sądzę, że gdyby ktoś umiał Ci pomóc, to by pewnie pomógł... A jak ludzie
chcą pogadać, to takie ich prawo.

Jedyne, co mi przychodzi do głowy w związku z Twoim pytaniem to ziemniaki
Dauphine, ale to *nie są* kopytka. Pogooglaj albo pytaj jakby co.
Ania

1. Data: 2005-02-16 10:08:53

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości news:cuv410

> Jedyne, co mi przychodzi do głowy w związku z Twoim pytaniem to ziemniaki
> Dauphine, ale to *nie są* kopytka. Pogooglaj albo pytaj jakby co.

Gnocchi być może. nie wiem, nie jadłam.

Margola

Margola

1. Data: 2005-02-16 14:51:21

Od: "flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> napisał w wiadomości

> I tym sposobem dyskusja toczy się na zupełnie inny temat jak ja to lubię
:(

Ups :) jakos tak za szybko sie wyslalo ...
w dalesze jesci mialo byc :
najpierw ugotowac potem smazyc :) zreszta jak z wiekszoscia takich rzeczy
chcesz przeciez miec smazone kopytka (no dobra pieczone jak frytki) a nie
lane ciasto...
a na dodatek jest jeszcze inna mozliwosc :)
w malym rondelku wysokim (tak coby nie wiecej jak 200ml oleju weszlo
sprobowac obie wersje :P

1. Data: 2005-02-17 19:52:15

Od: "LuCK" <l...@g...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:cuv6c2$ai6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Gnocchi być może. nie wiem, nie jadłam.

ech, a wy od razu z jakimiś takimi nazwami :)
Wypowiem się, bo chyba ode mnie to wyszło.
Robi się najnormalniejsze ciasto na "kopytki", czyli ugotowane ziemniaki
przekręcone prez maszynkę + mąka + jajko albo lepiej dwa. No i sól jak kto
lubi bardziej słone, albo nie solił ziemniaków przy gotowaniu. Najnormalniej
się robi z tego ciasto, formuje wałeczki i tnie na kopytka.

Jedyna róznica jest taka, że zamiast gotować to ciasto - wrzucamy je na
rozgrzany olej. Dokładnie tak samo jak frytki :) i piecze do brązowego
koloru... tyle :)

--
Pozdrawiam, Łukasz
www.twk.prv.pl

proszę o przepis na dobrą białą kiełbasę swojską :)
coś ala konserwa mięsna -jak ?
Jak ciasteczka anyżkowe??
przepraszam
Jak zrobić podpiwek?