kora

1. Data: 2002-05-13 17:58:52

Temat: kora
Od: "GREG" <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
gdzie można nabyś dużą ilość kory (wywrotka)
bo zakupy na worki u ogrodnika trochę drogo.
jaka ta kora powinna być? czym sie kierować przy wyborze?
no i ile zapłacić żeby nie przepłacić?
pozdrawiam
gregor

2. Data: 2002-05-13 18:54:59

Temat: Re: kora
Od: "Adziol" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chyba najlepsza bedzie kora sosnowa...
A najlepiej ja bedzie nabyc w tartaku, tam koruja drewno wiec powinni miec
tego duzo i w miare tanio...

Artur Łożyński

3. Data: 2002-05-14 09:12:48

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kora musi być przekompostowana, z iglastych. Ja płacę 6,50 za 80 litrów.

Edyta

4. Data: 2002-05-14 09:44:02

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kora musi być przekompostowana, z iglastych. Ja płacę 6,50 za 80 litrów.
>
> Edyta
>
> Użytkownik "Adziol" <a...@h...pl> napisał w wiadomoœci

Podobno z tartaku w okolicach Torunia mozna sobie przywiezc.kosztuje to tylko
twoj transport bo oddaja ja podobno za darmo.
pzdr iwoszek

5. Data: 2002-05-14 11:35:30

Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno z tartaku w okolicach Torunia mozna sobie przywiezc.kosztuje to
tylko
> twoj transport bo oddaja ja podobno za darmo.
> pzdr iwoszek

Jesli oddają za darmo to podejrzewam, że nie jst przekompostowana tylko swieża
Pozdr. Ewa

Mszyce
coś mi napluło w wierzbę - biedronka militarna ?
poskręcane liście moreli, brzoskwini / mszyce ? mrówki ? takie-białe-coś ?
pompka glebinowa do ogrodu
prośba poradę nt kosiarki