korekcja nosa :)

1. Data: 2003-04-23 11:14:03

Temat: korekcja nosa :)
Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak optycznie (bo o żadnych drastycznych krwawych cięciach mowy nie ma)
zmniejszyć nos ?
w jaki sposób się malować aby był nieco mnie widoczny. Mam szczupłą twarz,
rudo czerwone kudełki,
zielonkawe oczy i nos do którego się przyzwyczaiłam, ale go chyba nie
pokocham :) według mnie jest za długi :)
no i pomyślałam że może by jakieś sztuczki z pudrem i różem wykonać, żeby
nie był taki jaki jest :)
aha na wizażu znalazłam tylko to, ze : długi i wystający nos skracamy
nanosząc na jego koniuszek odrobinę ciemniejszego podkładu albo pudru w
kamieniu;
macie jakieś sposoby?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-23 12:05:01

Temat: Re: korekcja nosa :)
Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hey

ja rowniez polecam odrobine ciemnijszego podkladu na czubek noska ,mozna
troche pojasnic boczki tzw.skrzydelka i wtedy nosek bedzie troche szerszy
przez co bedzie sie wydawal krótszy.
pozdrawiam
paula
Użytkownik "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> napisał w
wiadomości news:b85sho$rvs$1@atlantis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-04-23 12:13:06

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> troche pojasnic boczki tzw.skrzydelka i wtedy nosek bedzie troche szerszy

ale tak na czubek jak mają klauny czerwone kulki ? czy jakoś rozjechać na
boki ?
jak bardzo ciemniejszy ?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-23 12:18:59

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hey

oczywiscie masz wygladac lepiej a nie smiesznie,wiec podklad nalezy ladnie
wklepac a skore tak jak robi sie to na reszcie buzi.jak bardzo ciemny?mysle
ze pol tonu do tonu od podkladu ktory uzywasz na twarzy.
nie jest to latwa sztuka ale efekty sa fajne szczegolnie na niktorych
zdjeciach.
wiadomości news:b8600g$8v1$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-04-23 12:25:33

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troche pojasnic boczki tzw.skrzydelka i wtedy nosek bedzie troche szerszy

Bardzo prosze (prosimy?) - odpowiadaj pod postem i tnij cytaty - tak, jak to
wszyscy robia:)
Dzieki

Kaska

1. Data: 2003-04-23 18:29:00

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rzodkiewka wrote:

> ale tak na czubek jak mają klauny czerwone kulki ?

piekne porownanie;)
vs

--
Spiderman is having me for dinner tonight!

Makijaż permanentny brwi
Kenzoki
Zapuszczam wlosy
Salon SPA