Kenzoki

1. Data: 2003-04-23 09:29:07

Temat: Kenzoki
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam wczoraj okazje obejrzec te serie w Sephorze.
IMHO linia z lotosem ma zapach kleju biurowego, dlon posmarowana kremem
z tej serii po pol godzinie nie rozni sie niczym w dotyku od dloni nie
posmarowanej, co przy cenie 240 zl za 50 ml jest... hmmm... malo
satysfakcjonujace.
Linia z imbirem pachnie pieeeeknie, nie na darmo nosi nazwe Euphoric,
ale zapach wietrzeje po 15 minutach...
Rozczarowalam sie troche...

Jak ktos chce zobaczyc:
www.kenzoki.com - po angielsku i francusku

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-23 13:04:31

Temat: Re: Kenzoki
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Jak ktos chce zobaczyc:
> www.kenzoki.com - po angielsku i francusku

Ale tam maja cuda do twarzy!
Jak bede w Sephorze to zerkne bo wyglada to apetycznie, chyba ze nie
przejdzie testow, tak jak u Ciebie

Kaska

1. Data: 2003-04-23 13:09:03

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> Ale tam maja cuda do twarzy!
> Jak bede w Sephorze to zerkne bo wyglada to apetycznie, chyba ze nie
> przejdzie testow, tak jak u Ciebie

Ja sie napalilam, bo bardzo lubie zapachy Kenzo, a do tej serii jeszcze
taka otoczka 'filozoficzna', ze zen, ze naturalne skladniki...
Eeeeech!
A imbir naprawde wywolal moja euforie, tylko ze zaraz wywietrzal :-/
Mam jeszcze dwa zapachy do sprawdzenia...

Pozdrawiam
ISIA, z nadzieja

Zapuszczam wlosy
Salon SPA