korzen juki ?

1. Data: 2003-04-28 14:38:31

Temat: korzen juki ?
Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dostalismy z Hiszpanii korzen juki, tak przynajmniej to nazwali - cos jak
wielka (50 cm dlugosci) biala rzepa, ale bez natki, w srodku biala, a na
zewnatrz brazowo - rozowa, zawoskowana.
Czy wiecie co z tym zrobic? Kawalek ugotowalismy w wodzie, po chwilo
rozpadlo sie na kawalki, a smak mialo slodko - delikatno - pietruszkowo -
maslany, tak bym to okreslil.
Prosze, popowiedzcie mi, co smacznego mozna tego zrobic.

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-04-28 20:17:16

Temat: Re: korzen juki ?
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikodem Kuźnik" <n...@W...albatros.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:b8jeee$i4h$1@news.polbox.pl...
> [...]
> wielka (50 cm dlugosci) biala rzepa, ale bez natki, w srodku biala, a na

My juke podgotowujemy (krotko, bo rzeczywiscie sie rozpada) i jemy z sosem
jakims miesnym.
Albo podpiekamy (jak ziemniaki) i z sosem
Swietnie komponuje sie z nia sos czosnkowy.

Margola

1. Data: 2003-05-01 08:09:42

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:
> [...]
> jakims miesnym.
> Albo podpiekamy (jak ziemniaki) i z sosem
> Swietnie komponuje sie z nia sos czosnkowy.

Bardzo dziekuje! Krotko gotowalismy i zjedlismy z moim domowym tzatziki
-calkiem ciekawe zestawienie.
Dziekuje i serdecznie pozdrawiam,

Nik

Mechiko
sos
ekspres do kawy...
Ciasto ziemniaczane
murzynek-jakby trochę za mokry i zakalcowaty