korzystny wplyw na człowieka / orzech wloski

1. Data: 2006-04-17 19:23:12

Temat: korzystny wplyw na człowieka / orzech wloski
Od: "p...@j...pl" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem w trakcie zakladania kacika do milego spedzania czasu na wolnym
powietrzu. Czy ktos z szanownych grupowiczow wie jakie rosliny, drzewka,
krzewy warto posadzic bo wywieraja korzystny wplyw na czlowieka, a jakich
nalezy unikac? Mam w poblizu dosc duzego orzecha wloskiego i zastanawia
mnie jego obecnosc. Troszke sie nasluchalem o tym ze wytwarza substancje
hamujace rozwoj innych roslin, no i te jego kwiaty. Czy mozecie mi cos
doradzic?

pzdr
piter

2. Data: 2006-04-17 21:21:47

Temat: Re: korzystny wplyw na człowieka / orzech wloski
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@j...pl" <p...@k...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos z szanownych grupowiczow wie jakie rosliny, drzewka, krzewy warto
> posadzic bo wywieraja korzystny wplyw na czlowieka, a jakich nalezy
> unikac?

Podobno dobrze działają na ludzi brzozy - tak słyszałam. A ja proponowałabym
w kąciku wypoczynkowym posadzić choć kępkę czegoś pachnącego: maciajka,
heliotrop, rezeda(jednoroczne).

pozdrawiam
ogla

3. Data: 2006-04-17 21:42:09

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Apr 2006 23:21:47 +0200, <j...@n...pl>
wrote:

>Podobno dobrze działają na ludzi brzozy - tak słyszałam. A ja proponowałabym
>w kąciku wypoczynkowym posadzić choć kępkę czegoś pachnącego: maciajka,
>heliotrop, rezeda(jednoroczne).

W kąciku wypoczynkowym to podstawą jest barek. Może być z orzecha.

4. Data: 2006-04-17 22:50:54

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Podobno dobrze działają na ludzi brzozy - tak słyszałam.

Pęksów brzyzek?

moon

5. Data: 2006-04-18 03:50:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> wrote in message

> [...]
> proponowałabym w kąciku wypoczynkowym posadzić choć kępkę czegoś
> pachnącego: maciajka, heliotrop, rezeda(jednoroczne).

Groszek pachnący i klematisy...

6. Data: 2006-04-18 03:51:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <g...@g...pl> wrote in message

> W kąciku wypoczynkowym to podstawą jest barek. Może być z orzecha.
Z orzechówką, dereniówką i Niemiroff z kliukwą (żurawiną) - fantastycznie
czyści nerki...

7. Data: 2006-04-18 03:52:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <p...@w...pl> wrote in message

> Pęksów brzyzek?
>
> moon

Mieszkasz nad potokiem?

8. Data: 2006-04-18 07:40:25

Od: "domel" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W kąciku wypoczynkowym to podstawą jest barek. Może być z orzecha.

:-D podpisuję się dwoma rękoma

9. Data: 2006-04-18 10:19:02

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Orzech włoski jonizuje powietrze jonami ujemnymi,korzystnie dla
człowieka-wiedze o tym znajdziesz na necie

Ja chciałabym podkreślić walory orzecha, zwiazane z tym co piszesz, że
hamuje rozwój itp.
Np. mozna przez całą zimę utrzymać piękne , świeże warzywa, jeśli zasypie
się je w piwnicy liśćmi orzecha.
To naprawde działa .
Wyciąg z liści orzecha działa leczniczo a same orzechy są bogactwem
minerałów dla człowieka.
Bron Boże go nie scinaj :)) Poza tym to piękne silne drzewo a takie zawsze
działają pozytywnie na psychike ludzi.
Pozdr.basia

10. Data: 2006-04-19 19:47:06

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się je w piwnicy liśćmi orzecha.
> To naprawde działa .
> Wyciąg z liści orzecha działa leczniczo a same orzechy są bogactwem

Czy te jarzyny zasypuje się świerzemi liśćmi czy suchymi? A ziemniaki też?
Co leczy wyciąg z liści orzecha? A tak przy okazji: Kto może podać przepis
na nalewkę z włosniego orzecha?
Jastem właścicielką ...36 drzew orzechowych :).
Anka

> Pozdr.basia

mieszaniny pestycydow
Drzewko straznicze