czy to jakaś rocznica?

1. Data: 2006-04-17 22:11:23

Temat: czy to jakaś rocznica?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najstarszy post pl-rec-ogrody jaki znalazłem pochodzi z 18 kwietnia.
Czyżbyśmy więc mieli okazje poświetowac jakąś rocznicę, a w tym świętowaniu
znaleźć miejsce na wspominki????
Żeby jednak było godnie to Ojcom i Matkom Założycielom grupy składam wyrazy
szacunku oraz życzenia zdrowia, zdrowia, zdrowia i jeszcze raz .. pieniędzy.
Oczekiwałbym również, że powiecie czy to co wtedy tworzyliście rozwinęło się
zgodnie z Waszymi wyobrażeniami i oczekiwaniami.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2006-04-17 22:25:29

Temat: Re: czy to jakaś rocznica?
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Apr 2006 00:11:23 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

> [...]
>Oczekiwałbym również, że powiecie czy to co wtedy tworzyliście rozwinęło się
>zgodnie z Waszymi wyobrażeniami i oczekiwaniami.

Pierwszy post na grupe został wysłany przez Rafała Wolskiego w
czwartek 16 kwietnia 1998, cytuję:

Od: Rafal Wolski
Data: Czw. 16 Kwi. 1998
Email: "Rafal Wolski" <r...@p...com>
Grupy dyskusyjne: pl.rec.ogrody

Gratuluje utworzenia grupy.
Rafal Wolski

3. Data: 2006-04-17 22:34:52

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

pieniędzy.

> Pierwszy post na grupe został wysłany przez Rafała Wolskiego w
> [...]

I tyz piknie! ;-)))
16 czy 18 to i tak jest okazja do poświętowania :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2006-04-18 09:02:23

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" napisał w wiadomości

> Pierwszy post na grupe został wysłany przez Rafała Wolskiego w
> czwartek 16 kwietnia 1998, cytuję:

Ciężko jest dotrzeć do samych początkó w archiwach. Mnie się wydaje, że tam
był jednak jakiś jeszcze post, koła leśników, czy coś w tym stylu.
A 16 był mały szampan, kwiatek, łezka w oku.. normalnie jak na 8 urodziny
:-)

A tak przy okazji...
Janusz, jaki Ty pamiętliwy jesteś :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

5. Data: 2006-04-18 09:20:16

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> i tak jest okazja do poświętowania :-)))
I wypicia, co juz potwierdzil Rafal W. Dzieki Januszu za przypomnienie -
wracam z pracy i zabieram sie za to picie jubileuszowe; oczywiscie za
zdrowie zalozycieli, uczestnikow i Rafala W. (Rafale, niestety, pomalu
wymarzaja wrzosy od Ciebie; wrzosce jeszcze sie trzymaja; Janusz, a jak
u Ciebie z wrzosami?). Janusz, na to picie zapraszam dzis po poludniu,
jakby co - ogrodek (piwny, a jakze!) juz dziala :-)

pik

6. Data: 2006-04-18 11:34:00

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktoś by przypomniał listę Ojców Założycieli?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2006-04-18 12:25:02

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> [...]
> był jednak jakiś jeszcze post, koła leśników, czy coś w tym stylu.
> A 16 był mały szampan, kwiatek, łezka w oku.. normalnie jak na 8 urodziny

Według Googli 16 kwietnia był jeszcze jeden post. Niejaki zomo pisał:

co sadzicie o pomysle
utworzenia na g. slasku
duzego /docelowo 200ha/
ogrodu botanicznego?

okolice Mikolowa
miedzy Gliwicami a Tychami

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2006-04-18 12:32:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:yU41g.1346$YI5.392@tornado.ohiordc.rr.com...

> Według Googli 16 kwietnia był jeszcze jeden post. Niejaki zomo pisał:
>
> co sadzicie o pomysle
> utworzenia na g. slasku
> duzego /docelowo 200ha/
> ogrodu botanicznego?
>
> okolice Mikolowa
> miedzy Gliwicami a Tychami

No właśnie. Co sądzimy? Może wypadałoby człowiekowi po ośmiu latach
odpowiedzieć? :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

9. Data: 2006-04-18 12:36:30

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ktoś by przypomniał listę Ojców Założycieli?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Ojciec założyciel był jeden, Krzysztof Marusiński. To on wymyślił sobię tę
grupę, napisał jej opis i doprowadził do głosowania w usenecie. W trakcie
tworzenia grupy napisał list do wielu (jak mniemam) osób szukając poparcia
dla swojego pomysłu. Między innymi do mnie. Głosowałem z trzech kont -
przedawnienie, mogę się przyznać :-). Kto jeszcze głosował tego nie wiem,
ale jak na tamte czasy to sporo głosów było zebranych bo aż 34 :-) 33 na
"tak" i 1 na "nie". Ten głos na "nie" został oddany - jak mi opowiadał
Krzysztof - przez kobietę, która czuła się osamotniona gdy mąż przesiadywał
w ogrodzie. Bała się, że jak powstanie grupa będzie siedział w ogrodzie
jesczze więcej :-). I tak grupa została utworzona w kwietniu 1998 r.

10. Data: 2006-04-18 13:55:51

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski napisał(a):

> Ojciec założyciel był jeden, Krzysztof Marusiński. To on wymyślił sobię tę
> grupę, napisał jej opis i doprowadził do głosowania w usenecie. [...]

Trochę historii:
http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.ogrody
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/msg/7c
6d0977c0bb5c32?dmode=printhttp://groups.google.com/g
roup/pl.rec.kuchnia/msg/7c6d0977c0bb5c32?dmode=print
pozdr. Jerzy

korzystny wplyw na człowieka / orzech wloski
mieszaniny pestycydow
Drzewko straznicze
Problem z trawnikiem
konserwacja pergoli i altanki