kość - pytanie z anatomii

1. Data: 2001-12-11 19:12:15

Temat: kość - pytanie z anatomii
Od: "Valkiria" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

czy ktos z was zna odpowiedz na ponizsze pytania lub wie gdzie moge szybko
na nie znalesc odpowiedz :

jakie sa fazy rozwojowe kości ? oraz przykladowe pozostalosci z faz
rozwojowych k.
jakie wlasciwosci biologiczne i fizyczne ma kosc?
na podstawie ktorych cech szkieletu mozna okreslic jego plec i wiek
biologiczny

dziekuje
:)

--
''Zawsze wybieraj droge najkrótszą,albowiem krotka droga jest naturalna" -
Marek Aureliusz

2. Data: 2001-12-11 19:19:38

Temat: Re: kość - pytanie z anatomii
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakie wlasciwosci biologiczne i fizyczne ma kosc?
> na podstawie ktorych cech szkieletu mozna okreslic jego plec i wiek

Mysle ze w Anatomii Bochenka powinna byc wiekszosc odpowiedzi na te pytania.

Borys

3. Data: 2001-12-11 19:24:56

Od: "Valkiria" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle ze w Anatomii Bochenka powinna byc wiekszosc odpowiedzi na te
pytania.

w tej chwili nie mam zadnej ksiazki z anatomii dlatego pytam was
:)
jesli ktos zna odpowiedz na ktores pytanie to prosze o odpowiedz

4. Data: 2001-12-11 21:50:35

Od: "Robert Wojciechowski" <n...@f...mail> szukaj wiadomości tego autora

"Valkiria"
> w tej chwili nie mam zadnej ksiazki z anatomii dlatego pytam was
> :)
> jesli ktos zna odpowiedz na ktores pytanie to prosze o odpowiedz

(jest parę miejsc ale minęło już kilka godzin i pewnie już i tak jest po ptokach
więc ..)
Oczywiście że znam.Będe wredny i zacytuję :))

>Nakai Suzuki:
>(Na marginesie, są takie duże na ogół budynki, w których gromadzi się
>książki. Każdy może wejść i taką książkę pożyczyć. Nazywa się biblioteka).
>----------------
>Krzysiek, FEBP
>----------------

>na podstawie ktorych cech szkieletu mozna okreslic jego plec i wiek
>biologiczny ?

wyróżniającego się geometrycznie fragmentu nazywanego legitymacją
studencką
dokonuje się określenia tak zwanego "time stamp" a wiekszośc
osobnikow płci żeńskiej nosi imie kończące się na literę "a"

Robert

halucynoza
Nadczynnosc tarczycy
paskudne oparzenie