kosiarki, trudny teren

11. Data: 2003-01-27 09:47:38

Temat: Re: kosiarki, trudny teren
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam podobny problem. Nierowna laka, z taka zwykla lakowa trawa i do tego
troche nachylona, wiec trzeba kosic pd gorke. Kupilismy wiec kosiarke
spalinowa, z wielkim koszem i SAMOJEZDNA. Jest swietna, tylko lac benzyne i
biegac za nia.

To chyba rzeczywiście najlepszy sprzęt dla kobiety.

Ja nia kosze, bo tak mi sie to podoba, koszenie jest po prostu przyjemnoscia
:-) A z kosza mozna wywalac na jedna kupe i nie trzeba grabic.

Skoszona trawa nada się na kompost. Z kosiarki z koszem jest jeszcze pożytek
jesienia, odopada problem grabienia liści z trawnika, kosiarka wszystko
sprzątnie.
Kaśka

12. Data: 2003-01-27 10:37:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jlanta Cembrzyńska" wrote:
(...)

> Na mniejszym ja
> stosuję kosiarkę spalinową bez kosza w wersji najtańszej jaką oferowało
> Makro tj. ok. 500 zł.

A jak ona znosi nierówności terenowe? I co to jest "mniejszy teren"?

Krycha&Co(ty) zainteresowana uniezależnieniem się od chłopa z kosą

13. Data: 2003-01-27 13:54:10

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś takiego w kształcie U (teren po dawnej kopalni odkrywkowej, ale już
trochę zniwelowany) o wymiarach 20x50 m. To nic wobec tych arów, ale muszę
sobie poradzić z tym najczęściej sama.
Gabi

14. Data: 2003-01-27 14:17:01

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jlanta Cembrzyńska" wrote:

> Coś takiego w kształcie U (teren po dawnej kopalni odkrywkowej, ale już
> trochę zniwelowany) o wymiarach 20x50 m. To nic wobec tych arów, ale muszę
> sobie poradzić z tym najczęściej sama.

Tez muszę sobie poradzić - jak dotąd gumno koszę sama elektryczną kosiarką, a
pozostałe 3 tys. m kosi chłop-pijak, jak mu się akurat chce.
Jak mu sie nie chce - zielsko rośnie pod niebiosa :-)
Teren jest "uszlachetniony" przez krety. Z kosa spalinową długo nie wytrzymam
- za ciężka. Pozostaje tylko taka kosiarka na poduszce powietrznej, ale one
kosztują, jakby je ze złota robili. Ta Twoja ma cenę
sensowną, ale boje się, że rozsypie sie po wjechaniu w krety czy twardsze
chwasty.

Krycha&Co(ty)

15. Data: 2003-01-27 14:30:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ismena" <c...@i...pl> wrote in message
> Prosze doswiadczonego ogrodnika o porade w sprawie kosiarki Teren jest
> nierowny,trawa gruba, wysoka i dzika.Kazda kosiarka wysiada.Ja nie mam duzo
> sily . Na pieniadzach tez nie leze. Co kupic? Jaki model i za ile? Dobrze
> by bylo rowniez nie grabic. Co Wy na to? Czy znajdzie sie taki co mi
> doradzi?

Odpowiedni sprzet pokazany jest na przyklad na stronie
http://www.mowers-online.co.uk/itmidx30.htm.
lub innych stronach wyszukanych po wpisaniu w Google
"brush mower". Takie kosiarki na ogol w opisie maja podane,
ze tna wszystko jak leci do grubosci cala (2,54 cm) lub wiecej.
Przystosowane sa tez do nierownego terenu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2003-01-27 17:47:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> Krycha&Co(ty) zainteresowana uniezależnieniem się od chłopa z kosą

Feministka ??
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2003-01-27 18:00:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b13r4r$fae$1@news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Feministka ??
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Hejka. Przeciez Krycha pisała, że ma alergię ;-)
Pozdrawiam zdrowo Ja...cki

18. Data: 2003-01-27 18:08:37

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b13s2r$oeb$...@n...tpi.pl...

> Hejka. Przeciez Krycha pisała, że ma alergię ;-)

Na kosę??
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2003-01-27 19:02:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Na kosę??

Na chlopa z kosa :-)

Pozdrowienia,
Michal

20. Data: 2003-01-27 19:25:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:pnfZ9.61035$i...@t...neo.rr.com.
..

> Na chlopa z kosa :-)
To chyba nie problem by na chwilę tę kosę odłożył.... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

Krokus zakwitł
Piec chlebowy.